Äitiyspakkaus

Minäkin otan pakkauksen. On jotenkin minun makuun ne tuotteet. Vaikka oon ottanut 2011 ja 2014 pakkaukset. Ja kaikki on tallessa vielä.
 
Tänne myös pakkaus ehdottomasti, esikkoa odottaessa se tuntuu jotenkin itsestään selvältä meille :)
 
Me ei oteta, kun on jo niin paljon vaatetta yms. että hirvittää. :woot: Mutta oli se ihana ottaa sillon esikoisen kanssa ja ehdottomasti tarpeellinen! Ne haalarit ja makuupussi, peitto ja petivaatteet erityisesti ovat olleet todella hyödyllisiä. Toki myös ne hygieniatarvikkeet. Ainoastaan kestovaipat jäi meillä kokonaan käyttämättä...:smiley-ashamed008
 
Vaikka onkin kaikki esikoisenkin vaatteet ja muut kamat tallessa, niin kyllä meillekin pakkaus tulee. Jotenkin se tuntuu vaan semmoselta, että haluan lapsille omansa :) Vaikka se raha eittämättä tulisi myös tarpeeseen kun tuplarattaat pitäisi hommata, mutta on se raha kuitenkin niin pieni verrattuna pakkauksen arvoon.
 
Esikoinen tulossa, joten pakkaus tulee tännekin. Onpahan vauvalla jotain päällepantavaa sitten. Tuskin hirveesti ostan ennakkoon mitään. Kirppikseltä vois jotain miettiä, kun sukupuoli selvillä.
 
Oon myös pakkauksen ottamassa, oikeastaan en ole edes ajatellut rahavaihtoehtoa. Oon ottanut pakkaukset myös aiemmilla kerroilla -00, -02 ja -12, niissä on nukuttu ja vaatteistakin on muistoina osa. Mun mielestä rahalla ei sais kaikkea sitä, mut se pakkaus sisältää ja onhan se hauskaakin, kun tunnistaa saman "vuosikerran" haalarista tms.
 
Itse sain jo "omani" :) En asu enää Suomessa joten en pysty saamaan äitiyspakkausta, mutta löysin ihanan henkilön facebook yhteisöstä joka tilasi omansa mulle :) hinta oli vähän kirpeä, mutta se oli vain pakko saada kun esikoinen tulossa ja olen aina halunnut saada äitiyspakkauksen :) tykkäsin enemmän 2014 vuoden pakkauksesta :) Nyt ootan et äiti tulee vierailemaan tänne Kanadaan toukokuussa ja tuo sen (kaiken paitsi itse laatikon) :)
 
Niistä saa vissiin pulittaa pienen omaisuuden, mutta jos sen tahtoo saada niin eipä siinä vaihtoehtoja ole :) ihanaa, että paketin saaminen onnistui ja pian pääsetkin jo hypistelemään pieniä vaatteita! :)
 
Pakkaus ehdottomasti näin esikoista odottaessa. Oli mun mielestä tosi kiva sisältö, kun netistä kävin sitä jo vilkuilemassa. :)
 
Kyllä pakkaus tulee tännekin. Ihania ne tämän vuoden värit ja kuosit mun mielestä :Heartred oon ihmetellyt, kun jotkut reklamoi tai valittaa noista, että miten on varaa kun kuitenkin ilmaiseksi saa ja voi ottaa rahana jos ei miellytä. ollaan kuitenkin aika etuoikeutettuja tässäkin suhteessa.
 
Tännekin tulee äitiyspakkaus. Siinä on hyödyllisiä juttuja ja mitään en edellisistä ole säilyttänyt. Suurin syy kuitenkin että tämä tuleva vauveli on mieheni ensimmäinen ja hän ehdottomasti halusi pakkauksen :)
 
Mulla ei ees oo käyny mielessä, että otettais rahana tuo, ilman muuta pakkaus! Oli niin nätit väritkin, pari juttua mistä en tykänny mutta kai ne ny menee. Esikoinen tulossa, eikä tässä vaiheessa ainakaan oo kyllä yhtään mitään tavaroita vielä hommattuna (nojoo jotain sekalaisia ale-vaatteita laatikollinen mut en tiiä onko ne miten käytännöllisiä :P )

Mulle sanottiin neuvolassa, et seuraavalla kerralla (rv 22 muistaakseni) saan sen raskaustodistuksen Kelaa varten.
 
Meillekin tulossa esikoinen, joten pakkaus otetaan. Onko jollakulla tiedossa, jaetaanko jo uusia eläinkuosisia v. 2015 malleja vai onko vielä viimevuotisen jaossa?
 
Takaisin
Top