Äitiyspakkaus

Mulle tuli paketti noudettavaksi ja kotiinkin päivää ennen paperipäätöstä. Nauratti, kun päätöksessä luki, että "paketti toimitetaan kahden viikon sisällä". Oispa aina Kelassa näin ripeää toimintaa! :)
 
Ite tein viime kuun lopulla hakemuksen ja nyt viime viikon torstaina hain matkahuollosta paketin. Yllättävänkin nopeaa toimintaa Kelalta.
 
Ens viikolla pitäis periaattees mun pakkaus tulla kun tulee kax viikkoa päätöksestä. Niiin malttamattomana sitä odotan että toivottavasti tulis heti huomenna :D
 
Kohta siis voi meillekin tulla pakkaukset! 5.6 oli annettu päätös, jonka posti toissa päivänä toi tiedoksi. Millään en malttaisi odottaa!
 
Kohta siis voi meillekin tulla pakkaukset! 5.6 oli annettu päätös, jonka posti toissa päivänä toi tiedoksi. Millään en malttaisi odottaa!

Hyvinkin paljon mahdollista :) Siellä oli kyl aivan ihania bodeja ja potkareita :)
 
Mulla meni viikko päätöksestä kun paketti tuli matkahuoltoon :) käytiin se eilen hakemassa ja äaken yhdessä miehen kanssa avattiin se. Oli kyllä ihania kuoseja ja kivan tuntuisia materiaaleja! Tykkäsin tosi paljon ja mieskin oli innoissaan :)
 
Etkös sä minis laittanut samoihin aikoihin laput kun mä? Tai sait päätöksen?
 
Mä sain päätöksen 4.6. Hassua jos ne samalla kyydillä on päässeet. No kunhan ny alkuviikosta löytäs sullekkin pakkaus perille :)
 
Täällä vaan odotellaan ja odotellaan. Alan jo epäillä saapumisilmoituksen katoamista, kun kelan paperisetkin päätökset on tulleet aikoja sitten. Toisaalta säilyypähän nyt pakkauksen haku ja sen tuoma innostus vähän pidempään!
 
Ja joka kerta kun viesti piippaa, mietin että JES, NYT! Ja ei.. Ei vielä(kään).
 
Takaisin
Top