Äitiyspakkaus

Meillä on kovassa käytössä pakkauksessa tullut kirja. Sitä poitsu jaksaa kuunnella ja katsella :)
 
Meillä on kaikki tähän asti sopivat vaatteet olleet/ovat käytössä. Kuitenkin kun ilmaiseksi sai niin ei kauheasti viitti jättää käyttämättä vaikka suurin osa on ollut isoja mein neidille.
 
Se kestovaippa jäi meillä käyttämättä.
Ajattelin myydä sen kirpparilla pois, paljon sellaisesta voi pyytää?
 
Mää lahjotin sen eteenpäin. Jotkut pyytää 2e ja toiset 15e, eli jotain siltä väliltä. Toi 15e on kyllä aika suolanen hinta et voi olla ettei mee ihan sillä. Varmaan joku 5e on max jonka joku vaipoista tietävä vois maksaa.
 
Annoin sen kaverille joka erikseen pyysi sitä.

Meillä on jäänyt joitakin (potku)housuja käyttämättä. Tiedän nyt, että pidän housuista, potkareita ja puolipotkareita ei tule käytettyä. Toissapäivänä laitoin tytölle äpn housut, mutta olivat vyötäröstä löysät ja reisistä tiukat :/
Äpn bodyistä tykkään kovasti, paitsi ehkä siitä maanisesta oravasta, mutta se body ei ole vielä käytössä
 
Kiitos Yllätys.
Mun piti se silloin alussa laittaa kiertoon, mutta se sit jäi kun ei oo lähipiirissä vauvoja. Nyt löysin sen kun kävin läpi myyntiin meneviä vaatteita.

Jotku muuten myy Torissa äippäpakkauksia 300 eurolla. Aika härskiä mun mielestä.
 
Huh, 300€ äitiyspakkauksesta.. :eek: vaikka hulluhan ei oo se joka pyytää, vaan se joka maksaa....
 
Oon kanssa törmännyt esim fb kirppareilla tohon samaan et joku muu äpn tyyliin 200e. Aika härskiä, sillä kuitenkin ilmaiseksi sen saa niin joku aattelee tienaavansa sillä... Ottais mieluummin sen rahan jos ei pakkauksesta tykkää. Mua myös vähän kummastuttaa se et joku sen ottaa ja myy ulkomaille. Se avustus on kuitenkin tarkoitettu suomalaisille. Tällä menolla ja valtion rahojen loppumisella loppuu varmaan tulevaisuudessa koko pakkaus.
 
Mä kerkesin sitä ihanaa sinivalko-raidallista yökkäriä käyttää pikkusella ehkä 2 kertaa kun siitä yhtäkkiä irtos alempi vetskari :O niitä kuulemma aika hyvin saa uusia tilalle jos lähettää rikki menneet/epäkuntoiset takaisin, mutta en ole saanut aikaseks
Kaikkea on tähän asti (koko60) tullu käytettyä ja se Aappa-makuupussi on ihan joka yö käytössä vielä valkonen nepparipotkis, jossa vihreät resorit ja heppakuva: pikkasen on nafti ympärysmitaltaan suhteessa pituuteen
 
Meillä se heppayökkäri oli piiloutunut vaatekasan alle ja oli jäänyt pieneks :sad001 Aappa-makuupussi on meillä vielä käyttämättä kun oon vähän sitä varjellut, kun mulla on omasta -93 pakkauksesta makuupussi. Se on kivan pehmeeks kulunut ja sen kanssa voi rauhassa rellestää, kun on jo käytetyssä kunnossa ja ei ole mikään vaalea. Kaikki muut 60 ja 62 vaatteet on jo aikoja sitten jääneet pieneksi, mutta jostain syystä ne äp potkarit ja se ''maaninen orava'' body menee vielä. Mäkään en tykkää maanisesta oravasta, mutta käytän sitä bodya mekkojen tai potkareiden alla, niin ettei se orava näy:p

Mä en kans ymmärrä jotain 300€, mutta ymmärrän jos joku myy vaikka 160€ paketin kotimaahan tai ulkomaille. Muuten sen paketin sais rahana (140€) ja onhan se hyvää Suomi-kuvaa kun ulkomaalaiset saa tollasia ''maistiaisia'' Suomesta.
 
Mä luulin että meidän tyttö on "iso", mutta meillä on se sinivalkoraidallinen yökkäri vielä käytössä ja vasta käyttöönottopesin sen heppayökkärin. Tammenterhobody (lemppari) oli tänään taas päällä, siitä loppuu pikkuhiljaa pituus. Ehkä hän vaan on niin hoikkelikoikkeli.
 
Täälläkään ei niin tykätä maanisesta oravasta, ei olla käytetty vielä kertaakaan.
 
Käpynen, mun tyttö on sun pikkuista tasan kuukauden vanhempi ja toi oma likka on poikkeuksellissen painava eli makkaraa ja leveyttä löytyy. Sen takia noi äp housut on sopinut hälle hyvin kun muille ne on usein ihan liian isot:p Muodosta kertoo ehkä se, että ne liilat housut on just sopivat hänelle. Töpöjalkainen lihapulla tuo on :happy:
 
Otin nyt tänne mummolaan mukaan heppayökkärin ekaa kertaa käyttöön. Luulin että olisi isompi kuin se siniraidallinen, mutta sehän on kapeampi :/ Höh.
 
Meillä oli tänään eka kertaa se vihertävä vanuhaalari päällä ku oli lähes pakkasta. Mut hyvä ku mahtuu päälle.. Ja se toppahaalari vaikuttaa olevan aika samaa kokoa, eli taitaa täällä Helsingissä jäädä käyttämättömäksi..
Pitää siis ostaa kaikki talvivaatteet.. Pitää toivoa et noi menee sit seuraavalle lapselle. Kyl niin vähälle käytölle jääny äitiyspakkauksen vaatteet etten taida sitä enää ottaa, ainakaan seuraavan kohdalla..
 
Mää kans laitoin eilen sen vanuhaalarin ekaa kertaa päälle ja aika tiukkaa meilläkin tekee. Eli ei varmasti mene koko talvea päälle. Mut onpa kerrankin jotain mitä pyytää joululahjaksi. :D
 
Meille se on viä aika reilun kokoinen. Neiti hukkuu siihen :D Reiman 56cm fleece haalari on just nyt sopiva. Keväällä kun ostin sen niin se oli aivan liian iso.
 
Meillä ollut jo hetken se sininen puku päällä, kun ratasosassa on viileämpi olla. Ja ei kyllä millään sovi koko talvea noi äp-puvut. Onneksi sain 74 koon toppatakin ja -housut ja sitten ostin t2h haalarin koossa 80. Se t2h on veden pitävä joten sopii täydellisesti konttaavalle ja kävelemään opettelevalle vauvalle kevättalvelle :)
 
Meillä 74/80 name itin haalari ja menee kyllä koko talven kun nyt uppoaa siihen ihan täysin. Toivottavasti menee :D

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Tänään laitoin sen orava välikausipuvun, ja se on iso :). Nyt nukutaan heppayökkärissä. Kaikkia on kiitollisena käytetty, paitsi kortsuja :D
 
Takaisin
Top