Äitiyspakkaus

No oli kyllä ihan kiva toi uusi pakkaus, pojalle olisin voinut sitä jopa harkita. Oli tullut noita nepparillisia kietaisubodyjakin, mitä ei ainakaan 2011 vielä ollut. Ja kätevä toi haalari. Ovat ymmärtäneet uudistaa pakkausta!
 
Ihana on munki mielestä uus pakkaus. En ottanu nyt ollenkaan ku oisin siitä tahtonu itelle vaan makuupussin ja niitä jotai muita hyödyllisiä mm harsot.. Ne voin nyt homma millaiset haluan. Makuupusseja on kumminki useampi jo edellisiltä. Mut ton uuden pakkauksen oisin ottanu ei hän ehdottomasti. Pöllöt ja vihreät. Ihania. :)
 
Nää on kyllä niin makuasioita ja onneksi on mahdollisuus valita, että haluaako pakkauksen vai rahan.:) Mutta minähän rakastan tuota uutta pakkausta. Pitää alkaa miekkosta pehmittelemään uuden lapsen hankkimista varten:wink:grin
 
Juu koitin soittaa kelaan, eipähän päässyt puhelimella läpi.
Kävin kattoon toimistossa hirveet jonot, niinko aina mein kelassa.
ja laitoin sit netin kautta tiedustelua.

Kumpikohan tulee ekana, paketti vai
vauva! :D
 
Kelassahan on se takaisinsoittopalvelu, aika kätevä mun mielestä ja soittivat mulle ainakin tunnin sisään takaisin.
 
Voi hitto, mä ihastuin tohon uuteen pakkaukseen! Nyt otin rahat kun nyt jaossa oleva pakkaus ei ollut ollenkaan mieleen. Mut toi uus... noi värit ja pöllöt! Ja toi haalarikin on kätevä kun saa pussiksi. Noo mies jo suunnitteli, että ei muuta kun kesällä uutta tulemaan niin jos sille sitten sais ton pakkauksen :P Nojoo, kunhan nyt tän ensimmäisen sais maailmaan!
 
Kela sitten vastas mulle.. Ilmeisesti ei ole matkahuoltoon siirtynyt jakelu.


Hei !

Välitin tiedustelusi suoraan pakkauksen toimittajalle. He ilmoittavat suoraan sinulle
pakkauksen lähetystunnisteen jolla voit kysellä pakkausta suoraan omasta postitoimipaikastasi. Nuo postin ilmoitukset saapuneesta pakkauksesta ovat melko usein hukassa...


Ystävällisesti

Kela
 
Aika outoa toimintaa mun mielestä :O mulle ainakin tuli matkahuollon pakettina tohon lähi valintataloon ja tutuille kans tullu matkahuollon kautta. Toivottavasti saat pakettisi
 
Mulle tuli pakkaus lähimpään Siwaan... Eli eikös se silloin Matkahuolto ole...?!?
 
Otin taas yhteyttä kelaan.
Sain viestinä paketin nouto tiedot, odottaa kuulema tuolla menin lähisivassa.
Ihan kiva et matkahuollolta on tullut se ilmotus mullekkin! :/
 
Juu oot kyllä hetken saanu odotella. Ei kovin reilua :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Laitoin kelalle palautta ja niitten vastaus oli että matkahuolto ilmottaa 2 kertaa tektiviestillä ja 2 kertaa kirjeellä kotiin..
Pah..
Eipä oo kumpaakaan tullut vaikka nyt väärä puhelin numero oli lapusta vedetty yli ja laitettu oikea tilalla..

Täytyy siis kysyy matkahuollosta mikä siellä mättää... :/

Jokseenki postitussekoilu sais jo loppuun mein kohdalta.


+ Marssin sitte reippaasti tänään postiin, täytin lähetys laput,
juu eukko otti kaikki jutut siitä paketista ja ko kaikki oli valmista niin ilmotti et ehei..
ei me lähetetä tätä pakettia jenkkeihin. Tää on vähän liian iso... :/
Kas kummaa ko se ei postin sivuilla lukenut.. :/ Täytyy ettii huomenna joku firma joka lähettää..
 
Eihän tuo oo enää todellista, miten voi yhen paketin kans kaikki mennä noin päin persettä?!
 
Takaisin
Top