Äitiyspakkaus

Tuolla tais aiemmin joku kirjoitteli et uutta pakkausta aletaan jakaa maalis huhtikuussa jotem ei taida meille niitä vielä tulla.. Tosin ite en aio ottaa.. Tyttöä ku Lupailtii ja muutenki kaikki tarpeellinen on jo edellisiltä..
 
Ootteko saaneet jo äitiys pakkauksen?
ja päässeet hypistelemään?

Me saatiin ilmotus et parin viikon sisään pitäis tulla, mut eipä oo näkynyt.
Meiltä lähtee äitiys pakkaus suoraan jenkkeihin avaamattomana.
Joten se ei meille itsellemme jää, ja kerta ne on haluttua tavaraa ympäri maailmaa niin mikäs siinä. :=
 
Piti tulla viimostaan tällä viikolla, eipähän tullut.. :/

Onko muut saaneet jo?
 
Laitettiin hakemus tammikuun alussa ja pari viikkoa siitä saatiin pakkaus. Tykkään kyllä paljon vaatteista, varsinkin ne turkoosit värit ovat omaan makuun. Aika isoja kokoja, pitää kyllä olla itse hankittuna niitä pienempiä.
 
Voi olla, että sekin hidastaa nyt, kun paketin kuski muuttui matkahuoltoon. Ainahan se alku on tahmeaa :/
 
Kuitenkin sain sen lapun jo viikkoja sitten et se tulee kahen viikon sisään.. No eipä tullut.
No ompas jotenkin kypsää ko ei ookkaan tullut
+ se lähtee suoraan multa eneepäin, ni kurjaa ko sitä ootellaan siellä mantereen toisella puolenkin jo. :/
 
Meillä haettiin just eilen ite odotin erityisesti sitä vauvan makuupussia. Ja tosiaan viime vuoden paketti vielä, mistä olen hyvin tyytyväinen!
 
Pitäskö sun Jaica kysyä jostain? Ku jos lapun tulosta on yli kaks viikkoo, niin jotain häikkää siinä nyt taitaa olla...
 
Näkeekö tilanteen kelan sivuilta jos kirjaudut sinne? Ku ei siinä tosiaan pitäis mennä noi kauaao_O
 
En löytänyt ainankaan kelan sivuilta mitään mistä näkis tarkemmin mitään.
Täytyy huomenna selvitellä, tai sit laitan jo tänään kelan kautta kyselyä.. :/
Varmaan kadonnut matkalle, oon niin tottunut tähän et mikään ei toimi ihan niiinko pitäis.
 
Ootimpa viel tänäänkin..
mut ei ei mitään kuulunut.. prkl. huomenna vihanen soitto.
 
Mulla kesti öö 3 vkoa ennen kun tuli. Niitten toimittamisessa on vissiin vähän hitautta ton matkahuollon kuljetusten vuoks. Mut kannattaa soittaa ja kysäistä missä paketti menee.
 
Voi V! Mää haluun ton uuden pakkauksen, enkä tätä "vanhaa". Noi uuden pakkauksen kuosit on enemmän mun mieleen ja toi haalarinkin saa pussiks... Pitää hommautua uudelleen raskaaksi tossa kesällä :D
 
Mun mielestä se on aika samanlainen ku tää mitä me saatiin. Paitsi et tykkään paljo enemmän tämän vanhan version haalarista sekä makuupussista, muut kamat onki sit melkein samankuosisia. Eli retroa, josta en tykkää. Kotivaatteiksi tulevat..
 
Mitä enemmän mää noita uuden pakkauksen kuvia katton nii sitä enemmän mää sen haluan. Lisäks tossa uudessa tulee kuumemittari ja nännivoide mukana. Tosin saahan ne itsekin ostettua. Ja noi värit ja pöllöt! Vaaleen vihreetä, keltaista ja oli siä jotain liilaa. Se kestis tais olla liila. Mää hurahti täysin tohon uuteen pakkaukseen. Tässä pakkauksessa mikä me saatiin oon tykänny vaan niistä keltaisista puolipotkareista, liloista pöksyistä, siit 50cm valko-vihree raidallisesta potkarista ja siit isosta 80 cm yökkäristä.
 
Takaisin
Top