Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vauvalle saa onneksi tosi hyväkuntoista tavaraa käytettynä! Me ei olla ostettu edelliselle lapsellemme (nyt pian 1,5 v) uutena vielä muuta vaatetta kuin pari ulkovaatetta, ja on löytynyt tosi hyvin siistiä ja ajanmukaista vaatetta. Lähes kaikki tarvikkeetkin on löytynyt käytettynä.Minä taidan ottaa pakkauksen. Vanhemmat lapset ovat jo teinejä-nuoria aikuisia , joten minusta tuntuu, että aloitan alusta. Tämä on taatusti viimeinen lapseni, joten on ihan kiva fiilistellä äitiyspakkausta.
Menee vähän ohi aiheen, mutta varmaan joudun hankkimaan kaiken käytettynä, minulla on aika pienet tulot, ja tosiaan liuta elätettäviä jo nyt. (Tällä lapsella on eri isä kuin isommilla, mutta erosimme jo). Joten on kiva saada vauvalle jotain ihan uuttakin, pakkauksen muodossa.
Mulla ei oo, mutta mun miehellä on se peitto. Se on nyt meidän esikoisellaOnko kellään tallessa mitään mitä oli omassa äitiyspakkauksessa? Täältä vau.fistä oon lukenu et jotku on saattanu säästää
Mä luin ton saman uutisen ja samaa mietin, et onpa jotenkin haikeaaÄsken luin jonku iltiksen uutisen et kela lopettaa 2026 vuoden äitiyspakkauksen kilpailutuksen, koska syntyvyys on laskenu niin paljon. Kuulostaa pahalle/surulliselle
En tiiä saiks tähä laittaa linkkejä, nii en viiti laittaa
Luin kanssa tuota uutista, mutta pohdin että eikö syntymisen varautumiseen olla varauduttu kun paketin tuotantomääriä, ja tuotteiden määrää on pudotettu vuosi vuodelta. Ehkä kumminkin on just se että pakkausta ei koeta enää niin hyödylliseksi, tarpeelliseksi ja arvokkaaksi että se ei enää houkuttele... Samalla esim. Reima myy jotain omaa vastasyntyneiden vaatelaatikkoa 199€ hintaan sisältäen 17 vaatetta, ja jotain muitakin tällaisia kaupallisia bokseja on joita ilmeisesti halutaan. Ehkä itselleni isoin miinus on just tuo että enää ei olekaan ainutlaatuisia ja kotimaisia tuotteita tuossa äitiyslaatikossa, niinkuin ilmeisesti silloin on vaikka ollut kun itse on ollut vauva.Äsken luin jonku iltiksen uutisen et kela lopettaa 2026 vuoden äitiyspakkauksen kilpailutuksen, koska syntyvyys on laskenu niin paljon. Kuulostaa pahalle/surulliselle
En tiiä saiks tähä laittaa linkkejä, nii en viiti laittaa