Äitiyspakkaus vai rahana?

Itse en tykkää tuosta pakkauksen sisällöstä, enkä ulkokuosista yhtään 🥲 aina olen ajatellut et pakkauksen ottaisin, mut nyt tuo vähentynyt tavaran määrä ja sisältö ei vain nappaa, joten uskon et rahana otetaan ja ostetaan sillä rahalla itselle mieluisia kuoseja (jos sinne asti päästään). 😎
 
Me otettiin edelliselle pakkaus ja sieltä kaikki on tallessa vielä, joten tälläkertaa otetaan rahana. 😊 Viimeksi sain niin paljon vaatteita lahjaksi ja nyt odotan että pääsen itse ostamaan pieniä vaatteita 😍
 
Oisin ottanut, jos olis ollu viltti mukana, kuten esikoisen laatikossa. Eli ilmeisesti rahana otetaan.
Toki, jos ehtisi laatikon sisältö vaihtua, ennen kuin viimeistään pakko hakea, niin viltin tullessa laatikkoon otan laatikon 😄
 
Minä taidan ottaa pakkauksen. Vanhemmat lapset ovat jo teinejä-nuoria aikuisia , joten minusta tuntuu, että aloitan alusta. Tämä on taatusti viimeinen lapseni, joten on ihan kiva fiilistellä äitiyspakkausta.

Menee vähän ohi aiheen, mutta varmaan joudun hankkimaan kaiken käytettynä, minulla on aika pienet tulot, ja tosiaan liuta elätettäviä jo nyt. (Tällä lapsella on eri isä kuin isommilla, mutta erosimme jo). Joten on kiva saada vauvalle jotain ihan uuttakin, pakkauksen muodossa.
 
Minä taidan ottaa pakkauksen. Vanhemmat lapset ovat jo teinejä-nuoria aikuisia , joten minusta tuntuu, että aloitan alusta. Tämä on taatusti viimeinen lapseni, joten on ihan kiva fiilistellä äitiyspakkausta.

Menee vähän ohi aiheen, mutta varmaan joudun hankkimaan kaiken käytettynä, minulla on aika pienet tulot, ja tosiaan liuta elätettäviä jo nyt. (Tällä lapsella on eri isä kuin isommilla, mutta erosimme jo). Joten on kiva saada vauvalle jotain ihan uuttakin, pakkauksen muodossa.
Vauvalle saa onneksi tosi hyväkuntoista tavaraa käytettynä! ❤️ Me ei olla ostettu edelliselle lapsellemme (nyt pian 1,5 v) uutena vielä muuta vaatetta kuin pari ulkovaatetta, ja on löytynyt tosi hyvin siistiä ja ajanmukaista vaatetta. Lähes kaikki tarvikkeetkin on löytynyt käytettynä.

Meillä on tosiaan sen verta pieni esikoinen, että seuraavalle ei tarvita pakkausta, kaikki on jo valmiina kotona. Esikoisen kohdalla pakkaus oli tosi hyvä.
 
Meillä tuore pakkaus viime vuodelta, joten uskon, että nyt otetaan rahana, kun kaikki on vielä niin hyvä kuntoisia ja täysin käytettäviä myös tälle pienelle 😊
 
Takaisin
Top