Äitiyspakkaus vai rahana?

Tanjuska87

Satasella mukana keskusteluissa
Maaliskuiset 2025
Oletteko jo miettineet, että otatteko pakkauksen vai rahana?
Itse olen vähän mietiskellyt rahana ottoa, mutta sitten toisaalta mietin, että kun pitää hommata ihan kaikki, kun ei säästetty edellisiltä enää mitään kaukaloa, ei vaunuja eikä edes sänkyä, niin siinä saisi sitten vaatteita ym. tarpeellista kerralla hyvin.
No onneksi on vielä hyvin aikaa päättää. 😅
 
En ole koskaan ottanut pakkausta aiemmin. Nyt sen muumikuosin takia - ja miehen nostalgisoinnin vuoksi - otetaan, jos ajankohtaiseksi tulee.
 
Pakkaus ehdottomasti. En ole kauhean innoissani hankinnoista, joten sitä parempi mitä enemmän saan tarpeellisia juttuja ilman sen suurempaa selvittelyä :tears:

Oikeastaan tällä hetkellä ahdistaa nuo kaikki hankintalistat ja muut. Se krääsän määrä on ihan tolkuton.
 
Voi olla, että rahana. Mulla on vielä esikoisen ja keskimmäisen äitiyspakkauksien sisällöt tallessa. Uusi turvakaukalo pitäisi ostaa, niin ne rahat saisi hyvin siihen upotettua 😄
 
Katsotaan, miten tämä raskailu jatkuu, mutta jos niikseen tulee, otan rahana ja ostan esim. second hand -liikkeen koostaman pakkauksen.

Varsinainen äpk on ollut esikoisesta, lähes kaikki ne tavarat laitettu jo kakkosen jälkeen kiertoon, mutta hirvittäis liikaa saada yhtäkkiä koko laatikollinen kamaa!
 
Me ollaan just hankkiuduttu eroon about kaikesta vauvavuoden romppeesta 🙄 noh, nyt ainakin tietää mitä tarvii. 😂 Varmaan otetaan se pakkaus, miehelle se oli tärkeää kahden edellisen kanssa, ja ollaan tekemässä laatikoista muistolaatikot lapsillemme. Sisään kerätään heille oleellisia tavaroita ja kirjoitetaan muistoja.
 
Miten noissa pakkauksissa menee se vaihtuminen, luuletteko että saadaan se mikä on nyt vai seuraava?
 
Miten noissa pakkauksissa menee se vaihtuminen, luuletteko että saadaan se mikä on nyt vai seuraava?
En tiedä onko mulla oikea käsitys, mutta luulen että jakavat aina yhden erän loppuun ennen seuraavaa😊 edit: tämähän ei kyssäriin kyllä vastannut😂
 
Äitiysavustustahan voi hakea, kun raskaus on kestänyt 154 päivää (noin 5 kk), joten tämän hetkinenhän se on silloinkin.
 
Me ei olla otettu äitiyspakkausta kahden vanhemman lapsen kohdalla. Joitakin tavaroita on vielä jäljellä mutta suurin osa on laitettu jo pois. Täytyy siis vielä katsoa onko tavaroille tarvetta vai selvitäänkö ilman. Luulen että jätetään tälläkin kertaa pakkaus ottamatta. Vaatteita ja tavaroita kun kertyy nurkkiin ilman pakkaustakin.
 
Meillä on esikoisesta jäänyt aika paljon äp:n tavaraa ja vaatetta, joten en koe järkeväksi ottaa pakkausta. Sen sijaan ihan pienimpiä bodyja ja pöksyjä (50-56) pitää hommata, niitä myin pois tilan puutteessa.
 
Esikoisesta otettiin pakkaus ja siitä on vielä muutamia juttuja jäljellä säästettynä. Niin en kyllä yhtään tiedä, kumpi otetaan! Toisaalta ois ihana taas saada se pakkaus, onhan siinä fiiliksensä 😍 täytyy jossain kohti käydä silmäilemässä miltä se tän vuoden pakkaus näyttää, jos kaikki sujuu hyvin.
 
Takaisin
Top