Äitiyspakkaus vai raha?

Sain tuttavilta sen vanhan ÄP papaija-bodyn. Se on jotenkin aivan ihana! :D

Siskolta saan edellisen pakkauksen peiton.

Muutama päivä neuvolaan, sitten varmaan pistän heti hakien tuota vuoden 2023 pakkausta. :)
 
Ai se papaya on pakkauksesta! Mä ostin kirpparilta, en tiennyt, että oli pakkauksen body 😄

Mä kyllä taivun siihen, että ei oteta pakkausta, otetaan rahana.
 
Mulla jo niin paljon vaatteita ja muuta härpäkettä ettei me oteta pakkausta. Jännä miten mieli muuttui kuitenkin 😃 Ensin olin aivan varma että sen otan.
 
Meillekin tilasin pakkauksen sunnuntaina. Nyt jäädään jännämään, miten kuljetusalojen lakkoilu vaikuttaa.

Eiköhän kuitenkin saavu ennen vauvaa...! xD

Lähipostistahan sen vissiin saa sitten hakea?
 
Me emme ota äitiyspakkauksen. Rahaa kelpaa ja ostaa joskus tulevaisuudessa turvaistuin autoon.
Meillä alkaa olla vauvalle jo sen verran valmista että tosiaan meiltä puuttuu enää turvaistuin ja hoitopöytä! :D

(Semmoinen pyykinpesukoneen päälle tuleva taso - rakennan itse tai puuseppäisäni saa toimeksiannon :3)

Olen netissä vertaillut turvaistuimia ja vaikka värillä ei ole merkitystä, vain turvallisuudella - niin silti ihana nähdä että kaikenlaisia vihreitä turvaistuimia on nyt markkinoilla :Green Heart:
 
Mä oon myös päätynyt, että otan rahana. Kysyn kyllä vielä puolisolta, onko samaa mieltä, ennen kuin laitan hakemuksen kelaan 😄

Saatiin ilmaiseksi muutaman vuoden vanha äp-makuupussi, sellainen jääkarhu-kuosinen. Oli tosi siisti, niin saa sit myöhemmin esikoinen omansa ja toinen oman 😊
 
Täällä myös päädytty ottamaan avustus rahana tällä kertaa.. Vaikka yhdistän pakkauksen avaamisen ja vaatteiden hypistelyn kuuluvan vahvasti raskauteen/odotukseen, niin tällä kertaa en omalla kohdallani koe pakkauksen sisältöä sellaiseksi, että niitä tulisi käytettyä.
 
Meillä alkaa olla vauvalle jo sen verran valmista että tosiaan meiltä puuttuu enää turvaistuin ja hoitopöytä! :D

(Semmoinen pyykinpesukoneen päälle tuleva taso - rakennan itse tai puuseppäisäni saa toimeksiannon :3)

Olen netissä vertaillut turvaistuimia ja vaikka värillä ei ole merkitystä, vain turvallisuudella - niin silti ihana nähdä että kaikenlaisia vihreitä turvaistuimia on nyt markkinoilla :Green Heart:

Oon myös aivan onnessani kun vihreitä sävyjä on nykyään enemmän, se on lempivärini ☺️
 
Äitiyspakkausta haettu 6.2.
Saapui Postiin 15.2. Jolloin noukittu.

Nopeasti tuli!

(Ei tosin tullut meidän lähipostiin 400m päähän, vaan meni parin kilsan päähän toiseen Matkahuollon palvelupisteeseen...
Onneksi on mini-nokkakärryt :D)
 
Äitiyspakkausta haettu 6.2.
Saapui Postiin 15.2. Jolloin noukittu.

Nopeasti tuli!

(Ei tosin tullut meidän lähipostiin 400m päähän, vaan meni parin kilsan päähän toiseen Matkahuollon palvelupisteeseen...
Onneksi on mini-nokkakärryt :D)

Meillä puolestaan tuli 26 km päähän 🙈🤣 Asutaan Sipoossa mut postinumero on Porvoon, joten ehkä se jotenkin sotki, kun piti hakea paketti Porvoosta (Sipoon puolelta olisi saanut haettua paljon lähempää).

Mut olipa kiva päästä näin esikoista odottavana ekaa äitiyspakkausta availemaan 😊 Tosta ollaan montaa mieltä, mut noi värit/kuosit oli kyllä mun makuun! Musta toppahaalari tuntui kuvien perusteella vähän synkältä, mut nyt sitä tarkemmin kateltua vasta tajusin, että siinähän on kaikkia muumihahmoja kuvassa, joten on oikeasti sekin tosi kiva 😍 Viime vuonna taisi olla mörköjä ja jotenkin olin olettanut tämän vähän samanlaiseksi vain sen värin perusteella.
 
Nyt on haettu äitiysavustus ja rahana otettiin, kun kaikki tarvittava löytyy jo valmiina 😊
 
Täällä ei ole vielä avattu äitiyspakkausta. Mies lähtee kolmen viikon työmatkalle ja hän haluaa hypistellä yhdessä laatikon sisällön. Ukko alkaa viimein olla enempi innoissaan tulokkaasta ja tämän tavaroista :)
(Vieläkin molemmilla suuri epäusko, että tämä on todella tapahtumassa. Pitkä lapsettomuus takana.)

Onneksi Liberolaukussa, babyboxissa ja tuttavien antamissa vaatekasseissa riittää penkomista ja viihdykettä minulle :D
 
Täällä ei ole vielä avattu äitiyspakkausta. Mies lähtee kolmen viikon työmatkalle ja hän haluaa hypistellä yhdessä laatikon sisällön. Ukko alkaa viimein olla enempi innoissaan tulokkaasta ja tämän tavaroista :)
(Vieläkin molemmilla suuri epäusko, että tämä on todella tapahtumassa. Pitkä lapsettomuus takana.)

Onneksi Liberolaukussa, babyboxissa ja tuttavien antamissa vaatekasseissa riittää penkomista ja viihdykettä minulle :D
Tavaroista ne miehet saa ehkä enemmän konkretiaa kun eivät pääse meidän pään tai kropan sisälle elämään tätä 😅
Voisinkin sen liberolaukun ja babyboxin tilata/lunastaa. Olin ihan unohtanut ne😄
 
Ke kävin koko perheen kanssa kelalla ja hoitamassa samalla kaikki asiat kuntoon, puolison ja mun 👍
 
Takaisin
Top