Äitiyspakkaus vai raha?

Kiva nähdä mitä tämän vuoden pakkauksessa on :smiley-bounce012 Vaikka kummankohan sitä ehtii saada :confused004
 
Mä sain reilu 8 vuotta sitten heinäkuiselle vanhan. Elokuiselle taitaa saada aika hyvin sumplittua kumman vaan. Jos laittaa hakemusta heti kun voi, niin luulisi saavan vielä vanhan, viime tippaan kun jättää, niin uuden..
 
Mä ajattelin aittaa hakemuksen menemään niin pian kuin vain voi siinä toiveessa, että saisin 2019 paketin. Tykkään monista sen kuoseista ja väreistä. Vähän tosin epäilen, että ainakin meille elokuun lopun odottajille tulis jo se uusi. No, jospa sekin olis kiva. :)
 
Pakkaus otetaan myös täällä. Koen jotenkin helppona ja käytännöllisenä vaihtoehtona nyt, kun ensimmäistä odotetaan :)
 
Meille tulee kans pakkaus, koska ensimmäinen tulossa. 2019 pakkaus on sisällöltään ihan mieleinen, mutta toisaalta kiinnostaa kovasti millainen tän vuoden pakkaus tulee olemaan. :)
 
Me otetaan rahana. Itse asiassa laitoin jo hakemuksen menemään :) silti olis jo kiva nähdä millainen tämän vuoden pakkaus on.
 
Me otetaan varmaankin rahana. Meillä on ennestään tyttö, ja nyt tulee poika, että kovin paljoa hänen vaatteistaan ei nyt sitten pääse seuraavalle siirtymään, mutta saatiin kaverilta mieletön kasa vaatteita ja kirpparilta olen löytänyt kauhean kasan vaatteita pilkka hinnalla, joten nyt mulla onkin yht äkkiä vaatteita vaikka muille jakaa :grin kiinnostaa kyllä kovasti millaisia vaatteita tän vuoden pakkauksessa on, 2014 vuoden oli ainakin aika tylsiä, ei oo varmaan kovinkaan montaa niin käytetty... :rolleyes:
 
Esikoinen tulossa joten otettiin äitiyspakkaus, tuli vuoden 2019 pakkaus joka oli kyllä tosi kiva ja kattava. Tuli sellainen olo, että eihän tässä enää tarvitse ostaakaan mitään, kun oli jo parit jutut ennen pakkausta hankittuna. :D
 
Meille tuli tänään äitiyspakkaus ja 2019 versio tuli. Päätös tuli maanantaina, hakemus laitettiin muistaakseni pari viikkoa sitten.
 
Mä tykkään molemmista, mutta enemmän vuoden 2019 pakkauksesta, joten laitan hakemuksen menemään heti ens viikolla, kun saan todistuksen. Vuoden 2019 pakkauksen tuotteita näyttää tosin olevan myynnissä kirppiksilläkin, jos sattuu saamaan 2020 pakkauksen.
 
Mä tykkään molemmista, mutta enemmän vuoden 2019 pakkauksesta, joten laitan hakemuksen menemään heti ens viikolla, kun saan todistuksen. Vuoden 2019 pakkauksen tuotteita näyttää tosin olevan myynnissä kirppiksilläkin, jos sattuu saamaan 2020 pakkauksen.

Kela ilmoitti, että alkavat jakaa uutta pakkausta touko-/kesäkuussa, joten luulis, että vielä saat ton 2019 pakkauksen.
 
Hain tänään pakkauksen matkahuollosta, 2019 vuoden pakkaus oli. Hakemuksen taisin laittaa viikko sitten, nopeaa toimintaa
 
Takaisin
Top