Äitiyspakkaus 2020

Toi punainen body on vähän outo valinta. Ihan noin niinku pesun kannalta, kun kaikki muut pakkauksen vaatteet on sellaisia että värjätyis jos laskee väriä. o_O en vieläkään oikein tehdä mitä tehdä tän pakkauksen suhteen. Sisko oli silleen että onhan toi kiva, ota vaan, sit äiti oli yllättäen vähän silleen että no ei ehkä oo sen arvoinen.

Se punainen body menee näille lokakuisille just jouluna. Yhdistää johonkin jouluiseen alaosaan vaan, esim paapiin siirin ja myyryn joulu tms:love017
 
Joko joku on saanut pakkauksen? Laitoin viime viikolla hakemuksen ja 2 viikkoa luvattiin käsittelyajaksi..
 
Mä laitoin totstai 11. pvä ja hain matkiksesta keskiviikkona 17. pvä.
Päätös myöntämisestä näkyi Kelan sivulla tosi nopeasti, olikohan jo peräti perjantaina..

Edit: Päätös annettu jo torstaina ja postitettu perjantaina, siellä oli ollut joku vastaava F5'n hakkaaja linjalla :). Mä olin varautunut pitkähköön käsittelyaikaan koska korona, mutta yllätyin positiivisesti että näin nopeata toimintaa. Samoin äitiysloman paperiasiat nytkähti nopeasti eteenpäin, ottivat samointein yhteyttä työnantajaan.
 
Muokattu viimeksi:
Laitoin hakemuksen kelaan 22 päivä, heti seuraavana oli päätös ja tänään kävin paketin matkahuollosta. Ihastuin niin paljon tähän pakkaukseen ja on vaan entistä hankalampi odotella lokakuulle että pääsee pukemaan pienen kaikkiin ihaniin vaatteisiin
 
Laitoin hakemuksen kelaan 22 päivä, heti seuraavana oli päätös ja tänään kävin paketin matkahuollosta. Ihastuin niin paljon tähän pakkaukseen ja on vaan entistä hankalampi odotella lokakuulle että pääsee pukemaan pienen kaikkiin ihaniin vaatteisiin
Mä laitoin ma, oisko ollut 26. päivä, eikä hakemukselle ole tapahtunut vielä mitään etenemistä. Blaah. Mä olen niin malttamaton. Haluisin sen ihan just hypisteltäväksi :joyful:
 
Takaisin
Top