Äitiyspakkaus 2020

Erza

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Lokaäidit 2020
Heinäkuiset 2022
Julkaistaan perjantaina! Sitten voi ruotia tarkemmin :joyful:

Ennakkoon kallistun kyllä rahan suuntaan, toki kun lapsi on ensimmäinen (ja todnäk ainoa?), niin pakkauksen valitseminen ois ehkä vähän myös sellainen "juttu" mikä tuntuu että pitäis valita jo sen takia että se on olemassa. Siis ihan positiivisessa mielessä. :happy:
 
Mä olen ennakkoon ajatellut ottaa rahan, kun ei oikeastaan tarvittaisi yhtään tavaraa. Silti voi olla, että muutan mieleni, kun näen paketin :grin olisi siinä kuitenkin tiettyä fiilistä siinä paketissa. Innolla odotan perjantaita :rolleyes:
 
Otin esikoisesta pakkauksen ja olen säilönyt sinne lempivaatteita ajatuksella, että näitä ei raski myydä pois :angelic: Voi olla, että valitsen tälläkin kertaa pakkauksen, vaikka paljon onkin edelliseltä tallessa.
 
Mä myös ensin ajattelin että rahana otan kun ekalta on paljon tavaraa jäänyt... Mutta nyt on kyllä ruvennut kuitenkin houkuttelemaan se pakkauskin :rolleyes:
Täytyy katsoa miltä ne näyttää ja miettiä sitten uudestaan :happy:
 
Pakkaus tulee tänne absolutely. Esikoinen tulossa niin mahtavaa, että joku on miettinyt valmiiksi tavaroita. :-)
 
Ton viltin ja makuupussin haluaisin, mutta luulen kyllä että otetaan ihan rahana.
Housut näytti samanmallisilta kuin viimeks ja esikoiselle oli liian leveitä eikä pystyny päällä...
Värit oli kivat :)
 
En oo ehtinyt vielä paneutua asiaan mutta tykkään itse pahvilaatikosta tosi paljon :cat:
 
Meinasin eka vilkaisun jälkeen, etten ota, mutta nyt kun ehdin rauhassa katsella läpi, niin taidan sittenkin ottaa :joyful: tää on taas niin mua, olin siis ennakkoon päättänyt, että otan rahana, kun meillä on niin paljon kaikkea esikoisesta tallessa, mutta en pysty vastustamaan tätä fiilistä, minkä tuo pakkaus tuo :angelic:
Tykkäsin kyllä oikeastaan lopulta melkein kaikista. Mulle toimii mustavalkokuosit ja simppelit kuvioinnit ja tietty värittömyyskin. Varsinkin makuupussi on tosi kaunis ja karhukuvioinnit hauskoja, myös vaatteissa.
 
Mietin että kun 2019 laatikon mukana ei enää jossain vaiheessa toimitettu harsoja, niin miten niitä riittää nyt 2020 pakkauksiin. :bored: ihan kiva mun mielestä. Ainoo mistä en silleen välitä on toi tähtikuvio viltissä. Se on jotenki liian halpissisustuskuosi. Ja toki on jotain ei niin tarpeellisia kuten kortsut ja liukkari :) talvivaatteiden koko mietityttää lokakuisten kohdalla.
 
Joo viltin tähtikuvio ei oo ihan suosikki, mutta ois muuten ihana tommonen pienempi harmaa villa viltti! Jos joku keksii mistä sellasen löytäisi niin saa vinkata :joyful:
 
Mietin että kun 2019 laatikon mukana ei enää jossain vaiheessa toimitettu harsoja, niin miten niitä riittää nyt 2020 pakkauksiin. :bored:

Vastaan itselleni, ilmeisesti oli ainakin eri toimittaja. Ja jätetty pois hajun takia Ylen uutisen mukaan. :pompus:
 
Mietin kans tuota haalaria, että pahimmassa tapauksessa jäisi kokonaan käyttämättä. Ainakin edellisissä pakkauksissa ne on ollut reilua kokoa. Itse meinaan ottaa rahana, kun makuupussit yms. on vielä edellisiltä tallessa.
 
Onko tuo ulkohaalari siis vastasyntyneelle liian iso? Lokakuusahan voi olla jo pakkasta ja marraskuussa viimeistään, niin pitäiskö olla joku pienempi alkuun? Eikö vastasyntyneet oo jotain 50cm pitkiä, niin onko alkuun oltava enimmäkseen 50- kokoisia vaatteita? Vauvanhoidon aloittelija täällä vaan hei :happy::grin
 
Mä tykkään kyllä haalaristaki vaikka se tällä kertaa onkin tumma. Ja luulen, että se menee kevätpuolella ok.
 
Onko tuo ulkohaalari siis vastasyntyneelle liian iso? Lokakuusahan voi olla jo pakkasta ja marraskuussa viimeistään, niin pitäiskö olla joku pienempi alkuun? Eikö vastasyntyneet oo jotain 50cm pitkiä, niin onko alkuun oltava enimmäkseen 50- kokoisia vaatteita? Vauvanhoidon aloittelija täällä vaan hei :happy::grin

Kyllä tämä haalari on varmasti vastasyntyneelle iso. Meillä helmikuussa syntyneellä esikoisella oli 56 cm:n haalari, jota käytti sen koko kevään. Oli syntyessään 51 cm. :) Itse olen hankkinut esikoiselle ja kuopukselle suurimmaksi osaksi 56 cm:n vaatteita alkuun ja niin meinaan tehdä nytkin. Muutamat 50 cm:n vaatteet. Meidän pojat on ollut vähän yli 50 cm kumpikin syntyessään, niin 50 cm:n vaatteet on jäänyt melko pian pieneksi. Monissa vaatteissa on säätövaraa, joten itse olen kokenut kannattavammaksi toimia näin. Toki riippuu paljon vauvan syntymäkoosta.
 
Uusi äitiyspakkaus on enimmäkseen ihana!! Toppa on kiva et saa nähä meneekö edes lopputalvesta makuupussina tai syksyllä 2021. Lemppareita on tuo makuupussi, laiskiaisyöpuku, tähtiviltti, raidalliset / kuviolliset housut, pöllöbody ja kettulakanat.
 
Toi punainen body on vähän outo valinta. Ihan noin niinku pesun kannalta, kun kaikki muut pakkauksen vaatteet on sellaisia että värjätyis jos laskee väriä. o_O en vieläkään oikein tehdä mitä tehdä tän pakkauksen suhteen. Sisko oli silleen että onhan toi kiva, ota vaan, sit äiti oli yllättäen vähän silleen että no ei ehkä oo sen arvoinen.
 
Takaisin
Top