Äitiyspakkaus 2018

Miss_Butterfly

Sukkela juttelija
Marrasmammat 2018
Huhtikuiset 2023
Äitiyspakkaus jaetaan tänä vuonna jo 80. kerran :) Vuoden 2018 julkaistaan tänään klo 9. Mitäs tykkäätte sisällöstä? :) Te, joilla on kokemusta aikaisemmista pakkauksista, miltä tämä uusi vaikuttaa niihin verrattuna? Minkä arvosanan (4-10) annat pakkauksen sisällölle?

Uusi pakkaus löytyy täältä: www.kela.fi/aitiyspakkaus-2018
 
Muokattu viimeksi:
En malta odottaa että julkaistaan! Toivottavasti ehdin töissä jossain välissä jo päästä katsomaan ettei tarvitse iltaan odotella :)
 
Mun mielestä oli tosi ankee ja kamala! Katsoin sen liven. Meidän 2015 pakkauksen makuupussi oli ihan hirvee ja sit 16 ja 17 oli aivan ihanat. Nyt kun taas saisin itse niin oli ihan kamala! Itku meinaa tulla. :sad001 :D

Edit. Sisältö oli suht sama, toki uuttakin oli aika paljon verraten 2015 pakkaukseen. Sille annan arvosanan 8 ja tälle uudelle arvosanan 5.
 
Toki itse suosittelen ensikertalaisille silti pakkausta! Siitä on todella iso hyöty ja vastaavalla rahalla ei saa kaikkea tarvittavaa. :) ja uskon että tää pakkaus miellyttää muutenkin monia, mut itse en tykkää valkoisesta ja harmaasta sävystä mitä nykyään käytetään kaikkialla.
 
Meillä on 2016 pakkaus, joka oli kyllä ihan jees! Mutta tässä kyllä nyt oli enemmän mitkä ei miellyttänyt silmää... Todella harmaa... Mutta oli siellä pari tuotetta mistä tykkäsin kovasti :Heartred kyllä me otetaan se vaikkei kaikki tuotteet silmää miellytä!
 
Samaa mieltä, aika väritön ja tylsä verrattuna viime vuoden boxiin, mutta otan kuitenkin :)
 
Täällä ensikertalainen ja luonnollisesti haluan paketin hommata. Mut on kyllä kovin pliisuja, kaikki vaan jotain harmaita ja valkoisia :sad001 Huopatossut, värikäs kietaisubody, kissakuosinen kietaisubody ja raidalliset potkuhousut oli kuitenkin ihan kivoja. Viimeisimmistä tulee vähän oma lapsuus mieleen. Muista, kun vaatteista kuolalappu ja norsulelu on söpöjä. Ruokailuvälinesetti..hmm, mielenkiintoinen :D
 
Äitiyspakkaus jaetaan tänä vuonna jo 80. kerran :) Vuoden 2018 julkaistaan tänään klo 9. Mitäs tykkäätte sisällöstä? :) Te, joilla on kokemusta aikaisemmista pakkauksista, miltä tämä uusi vaikuttaa niihin verrattuna? Minkä arvosanan (4-10) annat pakkauksen sisällölle?


Uusi pakkaus löytyy täältä: www.kela.fi/aitiyspakkaus-2018

Täällähän se äitiyspakkauksen osoite olikin jo! :)
 
Olipa kyllä hienoinen pettymys tuo pakkaus, nätimpiäkin vaatteita on ollut. Aika mikäänsanomaton. Toisaalta eipä sen niin väliä, lyhyen aikaa noita kai käyttää. Ja eikyl huomaa mitenkään tuota 30 euron korotusta.
 
Mun mielestä se oli hieno ja tyylikäs! Vaaleisiin, valkoisiin ja harmaihin vaatteisiin on tosi helppo itse yhdistellä kaikenlaisia värejä. Mieluummin nämä perusvaatteet tällaisina neutraaleina kuin kaikenmaailman väreissä, joista tyyliin puolet olisi superinhokkivärejä.

Tykkään siis kovasti! :) ja eiköhän se arvon korotus näy tuotteiden laadussa, ja onhan niitä tuotteita enemmän kuin edellisissä pakkauksissa.
 
Arvosana 4, hirveät kuosit tänä vuonna. Vuodesta 2014 alkoi pakkaus menemään parempaan suuntaan, nyt taas ihme kuoseja. Pakkaus oli kiva ensimmäisen kanssa, vaikkakin pettymys sitten vauvan synnyttyä kun vaatteet oli säkkimäisiä ja menivät vasta kuukauden jälkeen päälle, suurimmat meni vasta yli 1v eivätkä olleet enää käytännöllisiä. Ovat myös tosi lirua kangasta, en sitten toiselle ottanut enkä kyllä tällekään ota, halutessaan voin yksittäisiä kappaleita ostaa jos siltä tuntuu, rakastan noita makuupusseja :)
 
Minä tykkäsin! Vuoden 2014 pakkaus, joka meille tuli viimeksi, oli omaan makuun vähän liian värikäs ja retro. Tässä uudessa on kivan neutraaleja värejä, ja kuosit olivat myös nättejä. Makuupussi ei niin iskenyt, mä tykkäsin siitä 2014 vuoden apina-pussista :)

Ruokailuvälineet ja pehmolelu olivat ihan kivoja lisäyksiä, niitä ei ainakaan tuossa meidän aiemmassa pakkauksessa ollut.
 
Muokattu viimeksi:
Eipä tarvii ees miettiä otanko vai enkö, ei jatkoon! Olis kyllä pitäny olla jotain maata järisyttävää että olisin ylipäätään halunnut ottaa. Esikoisen 2014 pakkaus oli kyllä vielä hirveämpi, en ymmärrä miksi edes otettiin, kai sitä ajatteli että "kuuluu" ottaa... Käyttöön tuli siitä paketista tasan peitto ja makuupussi, jonka päällystin sekä hygienia tuotteet. Kaikki vaatteet todella huonosti istuvia, potkupuvut/housut olis varmaan nyt sopivia, bodyt järkyttäviä säkkejä pienelle tyypille, eiei..
 
Osaapahan taas laittaa asiat perspektiiviin, kun kävin äsken ensimmäistä kertaa raskauteen liittyen lääkärissä. Lääkäri, ultra ja verikoe melkein 1000 €.

Mä olen aivan äärimmäisen onnellinen, että saan tänne Kiinaan asti äitiyspakkauksen, kiitos meidän hyvinvointiyhteiskunnan. Mulla ei ole siitä mitään pahaa sanottavaa.
 
Takaisin
Top