Äitiyspakkaus 2013

Just meinasin tulla lohduttelemaan sua Uninii, että kyllä ne kestovaippoja pakkauksessa on :)
(Ja pakko huikata, että jos käytät biovaippoja vauvalla, niin muistathan, että niitä ei saa laittaa biojätteisiin, koska sisältävät ulosteita ja virtsaa? :))

Mutta ajatus kuukupista pakkauksessa on kyllä loistava! Tosin itse viimeksi todella pahasti revenneenä en näin 2v 10kk jälkeenkään voisi kuvitella asettavani kuukuppia, enkä usko, että kukaan ainakaan jälkivuotoihin sitä käyttäisi... mutta miksipä ei sitten myöhemmin, kyllä kait useimmat kykenee yhdyntäänkin jo joidenkin päivien-viikkojen päästä! Ehdotapa Kelalle, että kokeilisivat joskus! (Vai tuleekohan siinä sitten hinta eteen... mut jos valmistajat lähtis siihen, kun pääsääntöisesti kait kuppia kokeilleet ovat siihen niin tykästyneet, että suosittelevat sitä aina ystävilleenkin)
 
Nyt menee ihan aiheen vierestä mutta tosiaan synnytyksen jälkeen ei kuukuppia tai tampoonia pysty käyttämään ja siteet (yäk inhoon siteitä) on sitä parempia mitä paksumpia on.  Kestositeet ois kyllä hyvä plussa äitiyspakkaukseen!  Ja mahtavaa ettei tosiaan muutamaan vuoteen ainakaan ole ollut kertakäyttövaippoja vaan kangasvaippoja.

Tää pakkaus on nyt määrältään mitoitettu niin että riittäisi 2013 vuoden loppuun. 
 
Ottaisin pakkauksen jos vain saisin! Esikoisen kohdalla (2009) minun äiti osti pakkauksen meille, mutta onhan se kallis jos joutuu ostamaan ja nyt sitä ei enää edes myydä "ulkopuolisille". 

Terv. tanskansuomalainen
 
Enniina:  Huuto.netistä löytyy aika usein noita pakkauksia, joko ihan avaamattomia tai sitten vähän käytettyinä :)
 
Enniina, mä en 95 % todennäköisyydellä aio ottaa pakkausta, koska on vielä kaikki tarpeellinen tallessa 2010 pakkauksesta. Eli jos tahdot niin voin kyllä myydä omani sulle sillä hinnalla mikä se vastaava rahasumma on.  Edellyttäen tietty, että raskaus sujuu hyvin ja saan pakkauksen, kun mulla vielä viikkoja niin vähän...
 
Kappas, en ollutkaan huomannut, että äitiyspakkausta ei voi enää ostaa. Siinäpä tapauksessa olen ollut erittäin onnekas, että minäkin sain sen sukulaisilta lahjaksi esikoista odottaessani vuonna 2009. Pakkaus on tuolla varastossa säästössä, joten meilläkin on onneksi kaikki neutraalit vaatteet tallessa. :) 

t, toinen ulkosuomalainen
 
Kyllä toi paketti tullaan ottamaan jos pieni pysyy matkassa<3 Vähän ehkä tollaset poikamaiset värit tossa on,mutta silti. Oikeestaan aika ihana ja suuri apu,varsinkin kun ensimmäinen on tulossa. :)
 
Moon, kiitti vinkistä :)

Elmiira, kiitos tarjouksesta, voidaan jutella vähän myöhemmin uudestaan :)
Pitää jutella miehen (ja ehkä äitinkin) kanssa jos ostettais pakkaus. Se on kuitenkin kallis ostaa, kun sais ilmaiseksi jos asuisi Suomessa. Ja onhan meillä kuitenkin kaikki säästössä esikoiselta :)
 
Takaisin
Top