Äitiyspakkaus 2012-2013

Laitettu kiitos suhwi :) saas nähä meneekö kaikki kerrasta putkeen, kelan tietäen ei voi mennä :D
 
Miekii oottelen Kelalta tietoo mitä pitää täydentää..toivottavasti ei mitään. :) Muistithan täyttää sen hakemuksen vuoden 2011 tietojen mukaan?Ainakaan siinä paperiversiossa siitä ei mainittu mitään mut onneks kävin Kelalla muuten juttuja selvittämässä nii tuli siellä puheeks. Muuten oisin täyttäny viime vuoden tiedoilla... :)
 
jessica3 Ahaa, no sit ei mittään.. :) Tuo paperiversio ku ei osannu ite hakee mitää tietoja.. :) Ekan paperin täyttelin 2012 tietojen perusteella mut sit onneks kävin Kelassa kyselemässä tyhmiä, nii siellä sit sanovat vähä niinku ohi mennen, että 2011 verotietojen mukaan pitää se hakemus täyttää.. :) Mut nou hätä, Kelan verkkopalvelusta kävin innoissani kyttäämässä mikä päätös on tullu, ja kyllähän sieltä paketti sit joskus tulee! :) Jei! :)
 
Me päädyttiin nyt kauhean pohdinnan ja keskustelun jälkeen siihen että koska esikoisen viimevuotinen pakkaus on siis kuitenkin vielä sisältöineen olemassa niin emme pakkausta nyt ota :/ ehkä hieman harmittaa mutta toisaalta tuo raha on nyt ihan hyvä juttu,voidaan sitten katsoa vaikka jotain muuta käyttötavaraan pikkuiselle sillä <3
 
Kelan sivuja juuri kävin läpi ja viime pe on annettu meille päätös et saadaan äitiyspakkaus, vanhempainraha sekä äp-raha, jotenka viimeistään ens viikolla pitäis tulla pakkauksen postiin! <3 Sitä odotellessa :)

Pakkaus oli meille ainoa vaihtoehto, sillä esikoinen on tosiaan tulossa ja onhan se nyt arvoltaan paljon suurempi kuin se rahamäärä mikä on vaihtoehtona :) Itselle ei niin väliä ole vaatteiden ulkonäöllä, kunhan ovat sopivia kooltaan ja puhtaita sekä ehjiä :)
 
Pakkaus on nyt läpi lääpitty ja kaapitettu. :) Ihan jees, näin enskertalaiselle. Jotenki jo siinä hypistellessä tuli semmonen fiilis, että tuo hupullinen pyyhe lienee kaikista tarpeellisin ja käyttökelposin. Se talvihaalari on kans aika laadukkaan tuntonen töppösineen päivineen. Siitä välikausihaalarista (se beige) en tykänny yhtään. Kankaasta siis. Vaikutti just semmoselta joka nyppääntyy sekunnissa. Sen näkee sitte. Myös se peite/makuupussijuttu on musta ollu "ennenvanhaan" parempaa laatua. Siis mitä siskoilla ja tädeillä sun muilla on päässy hypistelemään niitä vanhoja. Tuntu jotenki helposti littaantuvalta, vaikka Finlayson oliki. Ihanaa silti! Kaikki on vaan tänään niin ihanaa ja aurinkoki paistaa!!! :D
 
Mä sain tänään äitiyspakkauksen kotiin ja tykkäsin oikeinkin paljon. Värit ja kuosit on mun mieleen kun tykkään itse oranssista ja turkoosista ja mun mielestä sopivat hyvin niin tytölle kuin pojallekin. Ja siilit ja pöllöt on mun lemppareita ja niitäkin löytyi!! Vaikea varmaan tehdä pakkausta mikä kaikille olis mieleen, mut kävi hyvä tuuri kun oli tosi mieluinen itselle. Viime vuoden kuoseista en niin kovasti pitänyt. Ja ihana kun sai noi kaikki harjat, kynsisakset jne.... Toiselle lapselle sitten joskus varmaan ottaa summan rahana, mutta näin ekalle lapselle kyllä näen tosi hyödyllisenä pakkauksena vaikka vaatteita olen jo muutenkin ostellut :D.
 
Viiime pe sain päätöksen että lähettävät äippä pakkauksen. Tulispa ennen pääsiäistä :)
 
No nyt en kestä! Kuinka juuri eilen olikin itellassa joku ulosmarssi, eikä tullut päiväpostia...
No nyt aamulla tuli sitten eilinen posti ja siellähän se oli, äippäpakkauksen saapumisilmoitus!!!
Ja lähdetään kohta ajamaan sukulaisiin koko pääsiäiseksi, tullaan vasta maanantaina.... Huoh.

Olisin niiiiiiin halunnut päästä hypistelemään niitä pienenpieniä ihanuuksia!!! 
 
Nyt sain itekki pakkauksen :) kyllä tykkäsin. Oranssi värit ihanampia<3 >
 
Minä asun ulkomailla, odotan esikoistani ja ostaisin mielelläni käyttämättömän 2012-2013 äitiyspakkauksen jos joku olisi halukas myymään. :) Ota yhteyttä tullali(miukumauku)post(piste)com jos olet halukas myymään omasi.
 
Minä asun ulkomailla, odotan esikoistani ja ostaisin mielelläni käyttämättömän 2012-2013 äitiyspakkauksen jos joku olisi halukas myymään. :) Ota yhteyttä tullali(miukumauku)post(piste)com jos olet halukas myymään omasi.
 
Me otettiin pakkaus, esikoinen tulossa ja innoissamme niitä tavaroita tutkittiin. Vaatteet käyvät loppujenlopuksi niin lyhyen aikaa, ettei meille niillä väreillä ja kuoseilla ole kovin suurta merkitystä. Ei tosin pakkauksen kamoissa valittamista ollutkaan :love017 Talvihaalari vähän mietityttää, että voi olla eka talvena iso ja seuraavana ei enää mahdu. Kaverilta kuitenkin saatiin jo vähän pienempi, joka varmaan käy eka talvena.
 
Eleanor: Meillä on ennestään kaksi kesällä syntynyttä lasta (alku- ja loppukesästä) ja äitiyspakkauksen talvihaalari on ollut just hyvä ekana talvena. Alkutalvesta voi olla vähän tarvetta kääntää lahjetta, mutta jotta menee koko talven, niin just hyvän kokoinen on ollut.
 
Ollaanpa sitä kriittisiä ja vaativia äitiyspakkauksen suhteeen. Olen sitten todellakin poikkeus sillä pakkaus on todella upea, laadukas ja käytännöllinen. 140 € ei ole siihen mitään verrattuna. Kaikki vaatteet miellyttivät ja nyt oli muutama vaate pienempääkin kokoa mitä joskus aikasemmin ei ollut. Myös laatuun oli satsattu kun tekstiilit olivat luomua, ökö-textiä ja kotimaista suunnittelua sekä oli jopa Tuttaa! Laatua siis oli mutta vaatteita oli vähemmän kuin esikoisen 2006 pakkauksessa, mutta silti mielummin näin; laatu on tärkeämpi kuin lukumäärä.

Mielestäni pakkauksen kuvitus on hieno ja koko sisältö on tarpeellinen, ehkä potkuhousuja on liikaa. Ainoa tuote jonka toimivuutta epäilen on kestoliivinsuojat missä on fleece-pinta. Ei todellakaan kiehdo käyttää fleeceä sillä se ei ole hyvä materiaali ihoa vasten. Toinen puoli on pul-kangasta eli samaa mitä käytetään kestovaippojen kosteussulkukankaana eli vaippakuorena. Siis kaksi keinokuitumateriaalia yhdessä, mikä älynväläys. Imse vimsellä olis ollu myös luomupuuvillaisia kestoliivinsuojia ja ne ovat todella helliä iholle, miksi valitaan huonompi vaihtoehto, olen suunnitellut ompelevani jotain isompia puuvillalappuja joita asennan alimmaiseksi ja tuo ÄP-suoja sitten päälle- tiedä sitten.
 
Ollaanpa sitä kriittisiä ja vaativia äitiyspakkauksen suhteeen. Olen sitten todellakin poikkeus sillä pakkaus on todella upea, laadukas ja käytännöllinen. 140 € ei ole siihen mitään verrattuna. Kaikki vaatteet miellyttivät ja nyt oli muutama vaate pienempääkin kokoa mitä joskus aikasemmin ei ollut. Myös laatuun oli satsattu kun tekstiilit olivat luomua, ökö-textiä ja kotimaista suunnittelua sekä oli jopa Tuttaa! Laatua siis oli mutta vaatteita oli vähemmän kuin esikoisen 2006 pakkauksessa, mutta silti mielummin näin; laatu on tärkeämpi kuin lukumäärä.

Mielestäni pakkauksen kuvitus on hieno ja koko sisältö on tarpeellinen, ehkä potkuhousuja on liikaa. Ainoa tuote jonka toimivuutta epäilen on kestoliivinsuojat missä on fleece-pinta. Ei todellakaan kiehdo käyttää fleeceä sillä se ei ole hyvä materiaali ihoa vasten. Toinen puoli on pul-kangasta eli samaa mitä käytetään kestovaippojen kosteussulkukankaana eli vaippakuorena. Siis kaksi keinokuitumateriaalia yhdessä, mikä älynväläys. Imse vimsellä olis ollu myös luomupuuvillaisia kestoliivinsuojia ja ne ovat todella helliä iholle, miksi valitaan huonompi vaihtoehto, olen suunnitellut ompelevani jotain isompia puuvillalappuja joita asennan alimmaiseksi ja tuo ÄP-suoja sitten päälle- tiedä sitten.
 
Hildahuldan kanssa täysin samoilla linjoilla! Todella laadukkaita materiaaleja. Ainoastaan talvihaalari mietityttää, että voiko todella olla lämmin... Onneksi on villahaalari, jossa 80% merinovillaa. En nyt ehkä ole itse suuri oranssin ja ruskean ystävä, mutta alkuvaiheessa tuskin on mitään väliä, mitä vauvalla on päällä. Äitiyspakkauksen avulla pääsee hyvin alkuun.
 
Minä asun ulkomailla, odotan esikoistani ja ostaisin mielelläni käyttämättömän 2012-2013 äitiyspakkauksen jos joku olisi halukas myymään. :) Ota yhteyttä tullali(miukumauku)post(piste)com jos olet halukas myymään omasi.

Sama tilanne minulla, olisin erittäin kiitollinen jos joku haluaisi myydä minulle oman pakkauksensa. Maksan mieluusti "hakupalkkiota"!
 
Minä asun ulkomailla, odotan esikoistani ja ostaisin mielelläni käyttämättömän 2012-2013 äitiyspakkauksen jos joku olisi halukas myymään. :) Ota yhteyttä tullali(miukumauku)post(piste)com jos olet halukas myymään omasi.

Sama tilanne minulla, olisin erittäin kiitollinen jos joku haluaisi myydä minulle oman pakkauksensa. Maksan mieluusti "hakupalkkiota"!
 
Takaisin
Top