Äitiysloma

Hahaha! Nuolasin ennen kuin tipahti! Mulla ongelmia sen saman y17-lomakkeen kanssa! Sain sen kelalta ihan ajoissa ja veinkin heti samana päivänä töihin, mutta työnantaja ei sitten ollut vaivautunut lähettämään sitä Kelaan. Huomenna pitäisi alkaa äitiysloman. Sen takia, että äitiyslomaan ei ton lomakkeen puutteen takia ole tullut vielä päätöstä, en myöskään saa asumistukea. Tässä sitten mukavaa kituutella nollabudjetilla kunnes ne saakelin aivopierut on ommelleet kätensä takasin paikoilleen! 
 
Hahaha! Nuolasin ennen kuin tipahti! Mulla ongelmia sen saman y17-lomakkeen kanssa! Sain sen kelalta ihan ajoissa ja veinkin heti samana päivänä töihin, mutta työnantaja ei sitten ollut vaivautunut lähettämään sitä Kelaan. Huomenna pitäisi alkaa äitiysloman. Sen takia, että äitiyslomaan ei ton lomakkeen puutteen takia ole tullut vielä päätöstä, en myöskään saa asumistukea. Tässä sitten mukavaa kituutella nollabudjetilla kunnes ne saakelin aivopierut on ommelleet kätensä takasin paikoilleen! 
 
Hahaha! Nuolasin ennen kuin tipahti! Mulla ongelmia sen saman y17-lomakkeen kanssa! Sain sen kelalta ihan ajoissa ja veinkin heti samana päivänä töihin, mutta työnantaja ei sitten ollut vaivautunut lähettämään sitä Kelaan. Huomenna pitäisi alkaa äitiysloman. Sen takia, että äitiyslomaan ei ton lomakkeen puutteen takia ole tullut vielä päätöstä, en myöskään saa asumistukea. Tässä sitten mukavaa kituutella nollabudjetilla kunnes ne saakelin aivopierut on ommelleet kätensä takasin paikoilleen! 
 
Hahaha! Nuolasin ennen kuin tipahti! Mulla ongelmia sen saman y17-lomakkeen kanssa! Sain sen kelalta ihan ajoissa ja veinkin heti samana päivänä töihin, mutta työnantaja ei sitten ollut vaivautunut lähettämään sitä Kelaan. Huomenna pitäisi alkaa äitiysloman. Sen takia, että äitiyslomaan ei ton lomakkeen puutteen takia ole tullut vielä päätöstä, en myöskään saa asumistukea. Tässä sitten mukavaa kituutella nollabudjetilla kunnes ne saakelin aivopierut on ommelleet kätensä takasin paikoilleen! 
 
Mulla alkais vasta 12.4. muutenkin mutta kouluhan ei äitiysvapaasta piittaa vaan viimeinen tentti on viikolla 20 eli samalla viikolla kuin LA. :D Saa nähdä ehtiikö sen vielä tehdä vai jääkö tulevaisuuteen. Toisaalta oon tyytyväinen että tekemistä riittää eikä tule sitä kuukauden peukaloidenpyörittelyaikaa - rutiini kun säilyy ja melkein joka päivä joutuu lähtemään koululle niin menee aikakin nopeammin. Etenkin kun LA on samaan aikaan myös miehen ekan kotiloman lähellä eli 2,5 kk jälkeen nähdään ekan kerran niin on tuplasti odotettavaa ja kun odottavan aika on pitkä niin tuplaodottajan aika on... Miten vois kelata 10 viikkoa nopeammin?
 
Mun äippäloma alko epävirallisesti eilen. Tässä on viikko vapaata ja sit 21.3. alkaa virallisesti, eli eka kelan maksupäivä on sillon. Otin varhennettuna, ku työsopimus oli vähän katkolla (keväälllä vähemmän töitä tällä alalla). Alkuperänen äippäloman alotuspäivä tais olla joku 3.4. tjsp.
 
Mun äippäloma alkaa virallisesti 21.4. Sitä ennen pidän talviloman ja muutaman pekkaspäivän, pääsee muutamaa viikkoo aikasemmin huilailee emoticon
 
Mulla alkaa loma 25.3., pidän ensiks kertyneet lomapvät (2vkoa) ja sen jälkeen alkaa norm äitiysloma 14.4 :) jee, eli ihan kohta :) en ois jaksanukkaan töissä olla enää yhtään pidempään!!
 
Takaisin
Top