Äitiysloma

Vitsit että olin ahkera tänään! Vein matot pois odottamaan pesua ja imuroin/pesin lattiat. Pari tuntia siinä tais vierähtää. Jalkapohjat vaan uupu, muuten ei mitään oireita :) Mutta ei alkanut synnytys raivokkaalla siivoamisella :D Humpuukkia tuollaset väitteet ^^,

Huomenna jos kattos niitä kotiintulovaatteita ja shoppailis muutenkin.
 
Ensiviikolla 17.5 kesäloma vaihtuu äitiyslomaksi. Aika mennyt kauheaa vauhtia.
Pitäis töihin käydä heittämässä työvaatteet ja puhelin sekä henkilökortti... Ei kyllä huvittais käydä koko paikassa enään.
 
Nyt alkoi äitiysloma!!! Jipii. :) mukava oli kun työkaverit oli tilannut kakun ja antoivat kukkapuskan. Lisäksi sain vielä palkankorotuksen hyvästä suorituksesta :) nyt voi jäädä hyvillä mielin odottamaan pientä kääröä. ♡
 
Nyt on leivottu tarjottavaa pakkaseen. Monta tuntia siinä meni, mutta yksi homma taas tehty :) Alkaahan tää lomailu jo sujua eikä ole enää niin tylsiä hetkiä tullut!
 
Kun ei kaupasta löytynyt sellaista sopivaa, söpöä, ohutta nalleasua kotiutumisasuksi näille viileämmille kesäkeleille, niin teen sen sitten itse! :) tänään sain kaavat leikattua ja keskiviikkona pääsen kangaskauppaan. Vajaa kaks viikkoa laskettuun aikaan, että toivottavasti ehdin saada valmiiksi ennen kuin pieni päättää syntyä :D on ainakin pientä puuhaa vielä näille loppupäiville...
 
Ja mulla vasta vihoviimeinen päivä kesäkuuta LA. :-() en oikein tiedä, miten päin suu pantais.
 
Mullakin la vasta 25. päivä... Mut oon kyl niin jotenkin asennoitunu siihen, että yli mennään... Ois kyl kiva jos kuitenkin syntyis kesäkuun puolella... :D
 
Joo, alunperin ajattelin myös että ohi lasketun ajan mennään, heinäkuun puolelle reippaasti, ihan kuin esikoisesta. Nyt vaan alkanut tuntua että saattaisi tulla aiemminkin, lienee vaan toiveajattelua :) Ylihuomenna kuitenkin kontrollikäynti synnärillä, saa nähdä mitä siellä asiasta tuumaillaan.
 
Millon sitä lapsilisää rupeaa saamaan? Eikö sen pitänyt olla syntymästä seuraavana kuuna?
 
26.päivä.. Jos sattuu viikonlopulle tai pyhälle, niin maksetaan arkipäivänä ennen 26. päivää.
 
Ai se ei tulekaan samassa äitiysrahan kanssa. Odotellaan siis vielä :)
 
Ai se ei tulekaan samassa äitiysrahan kanssa. Odotellaan siis vielä :)
 
Takaisin
Top