Äitiysloma

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla olis vielä yhteensä 21 työpäivää jäljellä, ellei sitä ennen saitsua pukkaa..Tarkotus edelleen olla töissä 10.2. Vielä työnteko auht ok:ta, tokikin olen välttänyt raskaimpien potilaiden hoitoa, sekä vähänkään aggressiiviset mamsut ja papsut oon delegoinu muille.

Mulla on 20 työpäivää jäljellä, 4.2. on viimeinen työpäivä :) Äippäloma mulla alkaa virallisesti vasta 17.2. mutta pidän kertyneet talvilomat tohon ensin niin pääsen jo vähän aiemmin lomailemaan. En malta odottaa :)

Mulla olis 22 aamua. Tuntuu kovin vähälle :) Enkä samaan aikaan malttais odottaa :) Pidän kans viikon verran vanhoja lomia pois. Virallinen loma alkaa 16.2.

Neljä viikkoa vielä töitä jäljellä jotka sisältävät 21 työpäivää.... ja niihin kiinnostus on taas vaihteeks nollissa mut ehkä aika kuitenkin menee töissä nopeemmin kuin kotona ollessa

Mulla 23 työpäivää jäljellä...ja fiilikset vaihtelee jatkuvasti: "apua, töissä niin paljon kaikkea mielenkiintoista ja kohta pitää jäädä pois" / "voispa jo jäädä pois"...

Tosin olemme työnantajan kanssa tehneet sopimuksen äitiysloman ja vanhempainvapaan aikaisista "ekstra"töistä.

Nyt sitten oon ihan virallisesti äippälomalla! Sen kunniaks päivä (tai siis yö) alkoi supistuksilla ja pitihän sitä herätä 5 ihmettelemään maailman menoa.. :rolleyes:

Mulla olis vielä perjantaihin asti töitä.. On ollutkin piinaviikko. Hirveästi hommia, maha ei tykkää päivän istumisesta ja kaupantekijäisiksi eilen havaitsin peräpukamat. :inpain:

Mulla on ens viikon perjantai viimenen työpäivä. Virallisesti alkaa 9.2. Täällä kanssa vähän vaihtelevat fiilikset. Toisaalta odotan sitä niin kun kuuta nousevaa mutta toisaalta on kauheen haikee olo kun tulee niin ikävä työkavereita joiden kanssa on tullu 3 vuotta putkeen oltua. :)

Mä kans oon miettinyt että on niin haikeeta jäädä töistä pois kun siellä on ihania kamuja ja hauskoja taukoja <3 Ja samaan aikaan en malta odottaa että saan olla kotona ja kohta hoivata vaavia <3 <3 Mulla siis 9 aamua vielä.

Niinhän siinä kävi jotta saitsulle pääsin/jouduin. Nyt sit virallista äippälomaa odotellaan rauhassa sohvalla löhöillen ja voimia keräten.
Haikeelta tuntu lähteä ja tajuta et ens vuonna sit vast takas ja hyppy tuntemattomaan alkaa tosissaan kolkutella ovella.

Aqqu84, sama täällä..jäin kans ma saikulle loppuajaksi. Oon ollut aikaisemminkin saikulla joten sohva on tullut tutuksi :D Just tuossa tuli itkukohtaus kun ei oikein tiedä mitä mieltä oon tästä "lomailusta"...toisaalta tosi kiva olla kotona ja ottaa iisisti, mutta toisaalta taas ei :/ millon sulla on la?

Jospas minäkin aktivoituisin kirjoittelemaan :-)

Äitiysloman alkuun vielä muutama päivä, virallisesti alkaa 11.2. mut saikkelilla olen joutunut olemaan jo pitemmän aikaa ettei paikat kypsy liikaa ja työkin on ollut raskaanpuoleista.

Pikkumyy-88, mulla on la 17.3
Itselläkin niin ristiriitaiset tunteet olla vaan, kun olen persoonaltani hyvinkin liikkuvainen ja tekeväinen ja nyt vaan pitäis lähinnä olla ja möllöttää..Onnistuu sekin muutaman tunnin, kun sarjoja kattelee, mut sit alkaa sekin puuduttaa niin pakko tehdä jotain. Etenkin, jos on hyvä olo ja pystyy tekemään jotain.

Aqqu84, mulla la 21.3 joten samassa veneessä ollaan :) mun piti kans tänään levähtää mut oon koko ajan vaan häärännyt. Parasta päivässä kun mies tulee kotiin <3 on toki kaks karvaturrea seurana kotona niin niiden kanssa voi kans puuhastella :)

Mulla alkoi periaatteessa siis tänään äitiysloma, koska jäin sairaslomalle. Sairasloman syynä mahdottomuus tehdä istumatyötä, kun kohtu painaa niin paljon keuhkoja ja palleaa, että en oikein saa henkeä. Lääkäri kirjotti lappuunkin ja sanoi, että "parasta on nyt sitten kävellä ympäri kaupunkia ja saada raikasta ilmaa itselle ja sikiölle" :)

Esimiesten kanssa olen sopinut, että hoitelen viimeisiä juttuja etätöinä ja muutaman kokouksen käyn tekemässä oman voinnin mukaan. Työpäiviä olisi siis ollut jäljellä 9, eli ei paljoa.

Takaisin