lelutus
Satasella mukana keskusteluissa
Moikka! Osaako teistä joku neuvoa jolla esim. kvtes käytössä. Kun oikeen iso pomo soitti mulle eilen kotiin kun jouduin taas jäämään selän takia sairaslomalle, että voisinko pitää tän vuoden kaikki lomat pois 7 päivää niitä kun on siirtynyt sairasloman takia. Lisäksi hän ehdotti jos pitäis uusia lomia jotka ovat vuodelle 2015. Häviänkö tässä?Kun mieluusti olisin ottanut rahana. Mutta tämä on työnantajalle se parempi vaihtoehtoja sijaisen hankinnan kannalta. Olen siis itsekkin sijainsena ja sopimut oli 26.1 ja 27.1 alkaa äityisloma. Tuohon asti olisin siis lomalla.
Olen siis joutunut 2/3 palkalle jo. Mutta soitettuani palkanlaskijalle hän sanoin sen katkeavan vuoden lopussa ja uus sairasloma kertymä alkaa vuoden alusta. Mulle jäi nyt tunne että niin tämä mun iso boss kuin palkanlaskija vetää tässä välistä.
Tää on ihan kamalaa kun tiedä itse näistä asioista. Toivottavasti ei ollut sekavasti kirjoitettu.
Olen siis joutunut 2/3 palkalle jo. Mutta soitettuani palkanlaskijalle hän sanoin sen katkeavan vuoden lopussa ja uus sairasloma kertymä alkaa vuoden alusta. Mulle jäi nyt tunne että niin tämä mun iso boss kuin palkanlaskija vetää tässä välistä.

Tää on ihan kamalaa kun tiedä itse näistä asioista. Toivottavasti ei ollut sekavasti kirjoitettu.