Äitiyshousut

ja nyt taas muistan miksi en aiemmin tykännyt äitiyshousuista, joissa on mahan kohdalla iso pitkä trikookangas. Ne housut valuu mun päällä. Sovituskopissa ja paikallaan ihan kivat, mutta kun lähdet kävelylle, niin koko ajan valuu. Ei kiva. Täytyy jotenkin viritella, jotta pysyisivätylhäällä.
 
Hih! Mä saan selkärankaa tämän aiheen tienoilta siinä vaiheessa kun mulla on niin paljon rahaa käytössä, että on varaa ostella muutakin kuin halpisvaatteita...
 emoticon
 
H&M äippähousut on kivat jalassa, mutta kangas on tosi huonolaatuista. Vetää puoleensa KAIKKI karvat, hiukset ja pölyhiukkaset mitä lähellä on. Mulla siis tällaset mustan farkun näköset stretsi housut joissa ei tuota tuubia.
 
Mua kanssaa riroo noi pitkat resorit raskaushousuissa, jotka aina valuu. Tntuu etta vetavat alkkarit mennessaan ja sitten pitaa koko ajan nostella. Sen takia olenkin mieluummin pitanyt raskaan ollessa hameita ja mekkoja.

Nyt onkin tylsa valivaihe paalla - tuntuu lihavalta, muttei tarpeeksi isolta niihin mammavaatteisiin. Odotin jotenkin, etta maha jo ois isompi kun se pullahti ulospain niin aikaisin, mutta ompa vaan jaanyt tollaseksi renkaaksi..

Yritin etsia mammashortseja H&M:lta. Ei istuneet paalla. Alko suututtaa ja jatin hankkimatta. Muutenkin tuntuu lahinna lihavalta kun yrittaa menna sovittamaan mitaan. En tykkaa shoppailla raskaana :( 
 
Mä taas oon tykännyt mammahousuissa just näistä masun yli yltävistä. :) Sen kankaanhan voi aina taittaa kaksinkerroin, silleen että se jää enemmänkin mahan alle. Sit on kans ainakin netistä tilattavissa semmosia "äitiys jatkopaloja", jotka voi liittää omiin housuihin (napilliset, ei vetoketjulliset). On toiminut ihan hyvin, varsinkin kun on sitten laittanut siihen päälle masutuubin. Toistanko mä itteäni? Ihan kuin oisin selittänyt tän jo aiemmin mut enpä huomannut lukea koko ketjua läpi vaan uusimmat viestit ainoastaan. :D
 
Mä ite tilasin nelly.comista. Jouduin pari kertaa vaihtaan kun aluks arvioin kokoni aivan liian isoksi ja hukuin housuihin ja paitoihin. Ihan yllätyin ku ostin samaa kokoa kuin ennen raskautta. Esim tavallisia housuja nyt jos ostaisin nii pitäisi olla 31-32/34 mutta raskaus housuja 28/34 Paidoissa pitäisi ostaa koko M mutta raskauspaidoissa riittää koko S. Että suosittelen sieltä ostamaan tai käy vaikka stockal tai muualki myyää noita mamalicious tuotteita. On siellä nelly.comissa muitakin merkkejä mutta tuo mamalicious on halvin ja ite oon tykänny laadusta että on ollu mukava päällä. Housuissaki ne tuubit ollu just hyviä ku uusina ollu sellasia tiukkoja mutta tuntee että ne kyllä sitten venyy kun maha kasvaa. Ite en h&m:mältä ostais muutaku jotai paitoi. Ne housut tuntu kätee siltä ettei oo ku kertakäyttö kamaa. Nää mamalicious tuotteet tuntuu siltä että vois vielä seuraavissaki raskauksissa käyttää.
 
Alko H&M:n äitiyshousujen valikoima ärsyttää eilen ku yritin toisia housuja ostaa ku en viittis koko 9kk mennä noilla yhillä housuilla. MIKSI PITÄÄ KAIKISSA OLLA PILLIPUNTIT!!? Mulla on muutenki sellain hehtaariperse että pillipuntit korostaa sitä oikee kunnolla. Enkä välttämättä haluaisi. Toinen oli sitte se että ohkasempia housuja oli sellasia missä oli leveämmät puntit ylhäältä alas ja ne oli valkoset!! Viime raskaudessa oli hyvänmallisia housuja... Tietty vaihteleeha se varmaan liikkeestäki mitä siel on tarjolla, mut tuolla oli tosi huono valikoima. 
 
Mä katsoin H&Mn nettisivuilta niitä housuja ja siellä tosiaan on vaan lähinnä pillihousuja. Mäkään en voisi kuvitellakaan laittavani niitä jalkaan! Kesällä on tietty kivaa pitää vähän vaaleampi värejä kuten ehkä valkoista. Mutta kun on se pieni lapsi kotona mikä saattaa ehkä ihan hieman sotata niin miten pitkään puhtaat valkoiset pöksyt on valkoiset..?
Mulla onneksi on parit mammapökät vielä tallella mut kesäksi tosiaan olisi kiva saada vähän muutakin päälle pantavaa kuin farkut..


Tässä tutkiessani huomasin että Elloksella olisi kaikenlaista mammapöksyä ja myös leveillä lahkeilla.
 
Takaisin
Top