Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, sikäli ei valittamista :) mä saan normaalia palkkaa jopa lisineen ensimmäiset 72 arkipäivää äitiysloman ajasta. Eli juhannuksena vasta loppuu palkkatulot. Ja itseasiassa heinäkuussa tulee vielä lomaraha. Työnantaja ei voi ilmoittaa mun tuloja ennen kuin toukokuun palkat on maksettu, koska niiden yhteydessä maksetaan kaikenlaiset vuoden aikana tehdyt lisähommat. Ja nää taas määräytyy sen mukaan paljonko muut on tehneet...Mä kuulun tähän samaan jengiin, kelalla vähän hanskat hukassa ton päätöksentekemisen suhteen enkä ois ikinä uskonu et joudun ite näkee näin paljon vaivaa ennnen päätöksen saamista! Toivottavasti tulee päätös pian! Asteria, maksaako sun työnantaja sulle jotain äippäloma ajalta?
Eipä oo tullu rahoista päätöstä ja perjantaina pitäis ekojen tulla... pomokin kyselee kokoajan päätöksen perään, kun tarvitsevat sen palkan laskentaan..
Ootko ollu ite yhteydessä Kelaan? Multa se vaati yhen puhelinsoiton ja toimistokäynnin ennenku Kela tajusi alkaa hoitaa mun asiaa :/ ois jääny muuten tuet kokonaan saamatta vaikka hakemus oli ihan oikein tehty jo tammikuussa...