Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Ai katoppas, löysin tällaisen:

"Koronavuosina kasvuun noussut syntyvyys näkyy nyt konkreettisesti myös äitiyspakkausten jakamisessa. Tavallisesti edellisen vuoden äitiyspakkaukset on jaettu loppuun vasta keväällä, mutta vuonna 2022 pakkaus vaihtuu jo alkuvuodesta."

Toukokuisen kanssa sain 2020 vielä 2019 pakkauksen, mutta sillon ei ollutkaan vielä iskenyt tää vauvabuumi ihan niin kovin. Kiva kyllä, että saadaan toi 2022 pakkaus :smiling-eyes:
 
Me hyvin suurella todennäköisyydellä otetaan rahana, koska niitä pakkauksia on jo kaksi ja molemmista melkein kaikki tavarat jäljellä. Haluan kuitenkin sitten erikseen ostaa tuon makuupussin, koska se on mulle sellainen muistoesine, joka on ihana säästää ja antaa lapsille itselleen kun ovat aikuisia.
 
Jos sinne asti päästään niin luultavasti otetaan pakkaus, se uusi oli niin ihana :smiling face with heart-eyes:
 
Mielestäni tän vuotisessa pakkauksessa on ihanat kuosit vaatteissa, mutta koska meillä kotona löytyy jo esikoiselta jääneet vaatteet enne koe sille tarvetta. Eli raha otetaan. :smiling-eyes:
 
Pakkaus ei ollu mulle yhtään mieleen ni varmaan rahana :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: harmittaa vähän ku esikoinen kumminkin ja ois kiva päästä tonkimaan mut jos valmiiks jo tiiän ettei puoletkaan tuu olemaan päällä...
 
Olisi ihana ottaa paukkaus, mutta se tuntuu tuhlailevalle... On kaikkea niin paljon tallessa esikoiselta. Saatan kallistua kuitenkin rahaan. Turvakaukalon joutuu hankkimaan, rahan voisi käyttää siihen.
 
Ehdottamasti otetaan pakkaus, koska esikoisen kohdalla se tuntuu käytännössä tarpeelliselta, mutta myös ihan fiilistelyn takia. Uskoisin, että suuri osa sisällöstä päätyy käyttöön, vaikka esim. ihan jokainen kuosi ei täysin omaa silmää miellytä. Käytännöllisyys kuitenkin ennen kaikkea ja onhan tämä systeemi nyt vaan ihan mahtava etuoikeus meille :smiling-eyes:
 
Mä oon kahden vaiheilla, että kumpi otetaan. Toki onhan tässä vielä aikaa päättää
 
Kyllä ajattelin pakkauksen ottaa jos sinne asti päästään. Siinä on kiva sitten lasten kanssa katsoa mitä sieltä löytyy. Muistan itsekin omasta lapsuudesta kun äiti odotti siskoa ja äitiyspakkaus tuli kotiin :smiling-eyes:.
 
Pakkaus. Ensimmäinen tulossa, niin varmasti tulee monet vaatteet yms. käyttöön ja onhan se tosi kiva että tuollainen pakkaus on mahdollista saada :smiling-eyes: Tämän vuoden pakkaus näytti kivalle. Tosin en ole aiempien vuosien pakkauksia nähnyt, joten en osaa verrata niihin.
 
Otan pakkauksen ehdottomasti. Ihanaa päästä just esikoisen kanssa sitten tutkimaan, että mitä kaikkea sieltä löytyy ❤️
 
Ensimmäinen tulossa, niin pakkaus kiinnostaa ihan jo kokemuksen ja perinteiden kannalta ☺️
 
Lapsi on minulle ensimmäinen, ja jo siitäkin syystä - vaikka varmaan muutenkin - ehdottomasti pakkaus! Sisältöön en ole vielä ollenkaan perehtynyt :smiling-eyes:
 
Takaisin
Top