Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Esikoinen meillekin tulossa, joten pakkaus otettaisiin. Itse tykkään tämän vuotisen laatikon kuosista, täytyy toivoa että niitä on vielä jaossa kun meidän vuoro aikanaan tulee :)
 
En ole tutustunut pakkaukseen mutta koska tulisi ensimmäinen, niin varmasti otetaan pakkaus.
 
Haluaisin niin äitiyspakkauksen, kun meillekin esikoinen tulossa, mutta koska asutaan ulkomailla niin en ole siihen oikeutettu.
 
Ekasta otettiin pakkaus vaan varmaan nyt pitää katsoa mitä siellä on tulossa ja ottaa sen varmaan rahana koska tavaraa on jo kovin paljon ja lähes kaikki olen säästänyt esikoisesta.
 
Tännekin esikoinen tulossa ja heti päätettiin että kyllä se pakkaus pitää olla Beaming Face With Smiling Eyes
 
Haluaisin niin äitiyspakkauksen, kun meillekin esikoinen tulossa, mutta koska asutaan ulkomailla niin en ole siihen oikeutettu.

Voit koettaa selvitellä että myydänkö niitä jossain. Jotku myös saattaa myydä omansa jos eivät tarviikkaan. Oon ymmärtänyt että jotku on saanu ulkomaille pakkauksen ystävien avustuksella.
 
Täytyy ottaa, kun on kaikki vauvakamat annettu jo pois, kun ei osattu odottaa että tällainen pieni vielä elämään tulisi :)
 
Ei varmaan oteta, ellei sitten ole todella mielekäs. Jonkin verran on vaatetta vielä tallessa edellisiltä.
 
Voit koettaa selvitellä että myydänkö niitä jossain. Jotku myös saattaa myydä omansa jos eivät tarviikkaan. Oon ymmärtänyt että jotku on saanu ulkomaille pakkauksen ystävien avustuksella.

Joo hei pitääkin selvitellä miten tämä onnistuisi!
 
Me ollaan kolmen lapsen kohdalla pakkaus otettu, ja loppujen lopuksi ei oo siitä tullut muita käytettyä, kun lämpömittari, välikerrasto/villahaalari ja makuupussi.
Joten tällä kertaa ei oteta. Mielummin rahana, ja käytetään se uuteen turvakaukaloon.
 
Meillä myös ensimmäinen lapsi tulossa, joten pakkaus otetaan. Tuntuu helpolta ajatella, että siinä on niin paljon kaikkea valmiina. Muutenkin ihan pihalla vielä hankinnoista, joten pakkaus on erittäin tervetullut!
 
Pakkaus ehdottomasti. Tulee kerralla kaikkea tarpeellista esikoiselle. Ensi vuoden pakkaus näytti oikein kivalta, vähän väritön mutta se viltti oli aivan ihana :smiling face with heart-eyes:
 
Takaisin
Top