Äitiysavustus - äitiyspakkaus vai rahana?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Oletteko jo tutustuneet vuoden 2021 äitiyspakkaukseen? Vuodesta ja menekistä riippuen, teillä on ehkä mahdollista saada uudempikin, samana vuonna julkaistu äitiyspakkaus, tässä tapauksessa vuosimallia 2022. Tarkentunee tietysti myöhemmin, kun uusi pakkaus on julkaistu ja vuoden 2021 pakkaus on jaettu loppuu.
Aiotteko ottaa avustuksen pakkauksena vai rahana?
 
Muokattu viimeksi:
Minusta äitiyspakkaukset on olleet yleensä tosi kivoja ja monipuolisia. Me kuitenkin otetaan avustus rahana kun jo jemmassa kaikkea tarpeellista.
 
Mie luulen, että otetaan pakkaus. Ihan vaa siksi, että siinä on sitä jotakin ja huippu juttu, että sellainen mahdollisuus on. :angelic: Tosin on tässä vielä hetki aikaa miettiä ja pähkäillä.
 
Ehdottomasti pakkaus kun vielä esikoinen kyseessä Beating Heart
 
Me valitaan myös tällä kertaa pakkaus. Varsinkin tämän vuoden pakkaus on mun mielestä todella ihana, mielellään ottaisin sen vastaan!Beating Heart
 
Ehdottomasti pakkaus! kaikki vauvan vaatteet on annettu aikoja sitten pois joten uusille on todellakin tarvetta
 
Pakkaus koska esikoinen ☺️ Kävin jo vilkaisemassa tämän vuoden settiä ja toivottavasti ens vuoden pakkaus on yhtä hyvä
 
Meille varmaan tulee tällä kertaa rahana, ellei 2022 pakkaus ole jotenkin itseä tosi kovin miellyttävä (ja tietysti ehtiikö sitten jakoon ennen kuin se itse pitäisi tilata)

Esikoiselle oli pakkaus, mutta meillä tuli siitä niin vähän mitään oikeasti kunnon käyttöön ( ja ne muutamat mitä käytettiin ja hyväksi koettiin on esikoiselta jemmassa).

Esikoisesta myös ihan hyvä määrä vaatteita edelleen säästössä, vaikkakin vähän sukupuolesta riippuu kuinka paljon niistä pääsee käyttöön.
 
Me otetaan varmaan myös pakkaus. Haluisin et toisellakin lapsella on oma pakkaus mihin voi sitten säästää jotain vauva- ja lapsuusajan muistoja ja vaatteita. Ja vaikka esikoisen jäljiltä on vauvan vaatteet tallessa niin onhan se kiva saada uudelle tulokkaalle myös omiakin :)

Mulle oma äiti säästi mulle vuoden -90 äitiyspakkauksen ja joitain silloisia vauvanvaatteita. Tavallaan turhaa, mut aika mageeta niitä oli käydä läpi ja nähdä miten eri tyylistä sillon oli Beaming Face With Smiling Eyes
 
En oo uskaltautunut vielä tutkimaan sisältöä, mutta uskoisin että otetaan pakkaus :Heartred esikoinen kuitenkin kyseessä.
 
Osaako joku kertoa, mihin aikaan yleensä pakkaus vaihtuu uudempaan?
 
Jos en hirveästi valehtele, niin just touko-kesäkuun vaihteessa on viime vuosina vaihtunut :)
Okei, kiitos tiedosta! Eli mikäli tässä nyt sinne saakka päästään niin voisi olla uusi pakkaus sitten.
 
Pakkauksen haluisin. Esikoisellakin tuli niin hyvin käyttöön kaikki vaatteet sieltä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: e90
Pakkauksen. Ainakin ne, mitä olen ystäviltä nähnyt, on ollut tosi ihania ihan joka vuosi :Heartred
 
Jos nyt sinne asti päästään, niin tällä kertaa luulisin, että pakkaukselle ei välttämättä ole tarvetta. Esikoiselle otettiin ja sen lisäksi on vielä paljon säästössä myös siskonpojan (kohta 5v) tarvikkeita, joten useimpia juttuja, kuten haalareita jne on nyt jo tuplakappaleet
 
  • Tykkään
Reaktiot: e90
Jos nyt sinne asti päästään, niin tällä kertaa luulisin, että pakkaukselle ei välttämättä ole tarvetta. Esikoiselle otettiin ja sen lisäksi on vielä paljon säästössä myös siskonpojan (kohta 5v) tarvikkeita, joten useimpia juttuja, kuten haalareita jne on nyt jo tuplakappaleet

Mä ajattelen näin myös. Saa nähdä, muuttuuko mieli.
 
Meillä esikoinen tulossa, niin otetaan äitiyspakkaus. Ollaan jo tosin kirppareilta joitain vaatteita ostettu, vaikka raskaus vielä melko alussa, nyt 6+3
 
Takaisin
Top