Mahtuuko muilla vielä tavalliset vaatteet päälle? Täällä voi keskustella myös äitiysvaatteista, kun ne tulee ajankohtaisiksi. :) Vai olikohan niistä jo muualla...
En tiedä onko turvotusta, oikeaa vauvamahaa vai olenko onnistunut lihomaan, mutta aiemmin sopineet shortsit ei pääasiassa sovi. Vain sellaiset enemmän lököilyshortsit sopii. Niillä ja mekoilla olen nyt viimepäivinä mennyt. Farkkuja en näillä keleillä ole edes kokeillut laittaa jalkaan.
En tiedä onko turvotusta, oikeaa vauvamahaa vai olenko onnistunut lihomaan, mutta aiemmin sopineet shortsit ei pääasiassa sovi. Vain sellaiset enemmän lököilyshortsit sopii. Niillä ja mekoilla olen nyt viimepäivinä mennyt. Farkkuja en näillä keleillä ole edes kokeillut laittaa jalkaan.
pitänee tilata muutamat uudet urkkaliivit että pärjää. Ne on mun mielestä alussa varsinkin mukavampia kuin imetysliivit, jotka ei oikein oo tarpeeksi tukevia omaan makuun, musta tuntui että jos ei ollut tukea niin oli kipeät myös siitä. Ihan perus Niken urkkatopeilla menin aika paljon viimeksikin. Eli kannattaa kokeilla vaikka sellaisia jos auttaisi sullakin :)
mulla on nyt käytössä melkein ainoastaan äitiysvaatteita, kaikki muut puristaa. Edellisestä raskaudesta vielä erkauma vatsalihaksissa, niin varmaan siksi niin turvonnut maha jo. Epätoivoisesti yritän saada pukeuduttua niin, etten näyttäisi raskaana olevalta ettei vielä kukaan utelisi 
Haluaisin vielä pitää tämän vauva-asian piilossa, mutta tosi vaikea pukeutua. Nyt jään kesälomalle ja sinä aikana varmasti pakko tilata äitiyshousut työnantajalta. Alkoi olemaan työhousut jo niin naftit. Loman jälkeen varmasti pitää jo julkistaa asia muutenkin, kun ei tota mahaa vaan voi imaista sisään
.