Täällä konmarittaja! :) Luin kirjan huhtikuussa ja heti sen jälkeen aloitin, mutta hidasta on maritus kun on nämä 3 lasta ja haluan muutakin tehdä. :D Kuitenkin kaikki omat (muiden omiahan ei edes saa marittaa) vaatteet, laukut, korut ja kirjat on käyty läpi! Papereissa olen siis tällä hetkellä. Ihanaa kun pystyy hengittämään esim. vaatekaapin avatessa. Poika myös innostui vähän käymään läpi lelujaan ym. Pidimme kirppispöytää keväällä/kesällä yht. 4 viikkoa ja yhtenä kesäsunnuntaina olimme rompetorilla myymässä. Tuskin maltan odottaa, että saan vietyä tämän projektin loppuun.
Olen kylläkin aina ollut maltillinen ostaja. En erityisemmin tykkää shoppailusta, ostan vain tarpeeseen. Nyt tarvitsisin uuden nahkatakin, koska laitoin eteenpäin mun 2 vanhaa, joista toinen ei enää mahtunut mulle ja toisessa oli vetoketju rikki. Kävin eilen kaupoissa etsimässä, mutta en nyt heti löytänyt. Löysin kyllä muuta tarpeellista itselleni. :) Just keväällä ostin itselleni ihanan ulkoilutakin, maksoi muistaakseni 59e (varma en ole muistanko enää oikein :D) ja se oli mielestäni kallis. Mutta voi että kun se oli hyvä päätös ostaa se takki! Aina kun sen puen päälleni niin tulee tosi hyvä olo ja eilen mietin jälleen, että onneksi ostin!
Eli pidä tiitu sinäkin se takki, jos se on mielestäsi aivan ihana! Todellakin me äidit ansaitaan, tehdäänhän me niin hienoa työtä! ❤