Äidin jaksamisesta

Mulla sit taas menee hermot syömisen kanssa... Neiti laittoi ihan totaallisen stopin soseille ja puuroille. Kauhee homma yrittää saada neiti syömään yhtään mitään. Tänään tuli itellä oikein itku kun toinen ei suostunut syömään yhtään mitään! Onneks sentään maito maistuu...
 
Nukuttamisesta sen verran että meidän neiti ei suostu juomaan maitoa muutoin paitsi makuuasennosta ja pyllylle samalla taputtaen jolloin lähes joka kerta nukahtaa. Sylissä ilmeisesti liian kuuma? :eek:
 
Voi itku näitä vauvojen metkuja. Joo tälläki alkanu joku ihmeen ruoan syljeskely joka on myös rasittavaa, mut sentään syö jonkuverran. Kyllä multaki tänää parku pääs ku nii meni hermo ku lopulta 2 tunnin yrittämisen jälkeen vasta nukahti...nukku sit kokonaiset puol tuntia..huoh. Nooo kaippa nääki on taas vaiheita jotka menee ohi :confused: S_uski, suostuisko teillä pieni syömään ite jotain niinku sormiruokaa? Välillä se auttaa meillä ku tyttö keskittyy johonki muuhun nii saa siinä ohella työnnettyä ruokaa suuhun :grin
 
Juu välillä se auttaa kun on sormiruokaa mut yleensä ei. Nyt neiti kiinnostui nokkamukia taas tutkimaan niin saan siinä samalla välillä tungettua ruokaa suuhun :D Ja täällä syljetään kans ruokaa suusta jos ei oo hyvää tai sitten päristellään ruoka ulos... Tuntuu että Nelli osaa painaa just oikeasta nappulasta että mulla menee hermot :D Asiaa autttais jos mies edes JOSKUS vois syöttää mutta ei niin ei...
 
Onpa kurjaa kun ei suostu syöttämään :sad001 Mulla kyllä helpottaa että mies tekee kyllä kaikkea mitä mäkin kun vaan töiltään kerkeää. Nyt lähti sairaan kissan kanssa lääkäriin...odottelen täällä vaan soittoa, että mikä vaivaa kissaa :.(

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mun mies tekee vähän sillasta työtä että hänen on pakko nukkua reilut yöunet ja muutenkin hän tekee niin pitkiä päiviä ettei hän oikein ehdi olla Nellin kanssa. Välillä tuntuu että oisin yh-äiti :angry1
 
Takaisin
Top