Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyttötiikeri, ehkä sinun kannattaa tehdä uusi testi kun kuukautisten pitäisi alkaa tai ovat jo myöhässä. Ei se välttämättä näy ennen sitä. Oireet voi olla raskautta tai enteillä tätiä, mut pidän peukut pystyssä ensimmäisen vaihtoehdon toivossa. :>

Tervetuloa Sannuinen.

Täällä ei mitään uutta. Pakettini ei edes ole tullut, joten menee perjantaihin tai ensi viikkoon. Tosin kyllä mä sen tiesin jo tilatessa, et huonolla tuurilla pääsee perille vasta ensi viikolla.

Allison ei varmaan kokonaan kannata liikuntaa lopettaa, mutta kuten täällä on jo muutkin ehdottanut, niin toki jos mahdollista niin rauhallisemmin voisi ottaa. Itse mietin kans välillä samaa, että näin omakotitalossa kun välillä joutuu mm. raskaita puulaatikoita kantamaan liiteristä sisälle ja laatikko painaa kiitettävästi jos se on täynä, lisäksi se kantaessa just osuu vatsan kohdalle, että niinköhän se joskus koituu mun keskenmenon syyksi.

Tervetuloa Sannuinen!

Tyttötiikeri tee vielä uusi testi kun menkkojen pitäis alkaa tai ne ovat selkeästi myöhässä. Oireesi voi viitata myös niin menkkoihin kuin raskauteen. Itselläni oli kans yhdessä vaiheessa ihan selkeästi raskauden merkkejä mielestäni ja putosin kyllä aika alas kun menkat sit tulikin. En ollu sillä kierrolla pelkästään syönyt ku hullu, vaan olin myös yökkiny ja välillä jopa oksentanu jos en ollu heti syöny jotain. Toivotaan kuitenkin parasta, että täti ei ois tulossa vaan että olisit raskaana. Täälä pidetään peukkuja ylhäällä.

Nyt vain pikainen toisesta ketjusta kopioitu omanapailu...
ON: Kp29, ei siis saapunut täti vielä... Ja testikin näytti negaa.. :sad001 No, kuten sanottu, eihän se ollutkaan yhtään varmaa että sen tädin olis pitänyt saapua. Vastahan mulla on yhdet luomumenkat tulleet, niitäkin pillereiden lopettamisen jälkeen odottelin sen kolmisen kuukautta.. No, päätin, että odotan nyt viikonlopun yli, kun viikonloppuna yövuorot, ja maanantaiaamuna vielä teen testin, jos ei täti tule.. Sit ei kai auta kun taas vaan ootella ja ihmetellä...

Hei !

En ole ensisynnyttäjä, vaan 3-vuotiaan tytön äiti. Mutta tunnen taas että haluaisin odottaa vauvaa. Uusi mies on, erosimme tyttären isän kanssa. Joten ensisynnyttäjältä tuntuu :D Olen kuumeillut vauvaa kyllä ja asiasta ollaan puhuttu. Kyllä miehelle se on ok. Itsellä on epäsäännöllinen työ(vuorotyö) joka vetää voimia.
Vauvakuume vaan yltyy.. nyt olisi tärppi-päivät tämän kuun 21-25.5 laskurin mukaan. En tiedä miten mies suhtautuu, muttei ehkäisyä ole käytössä joten voi tärpätäkin :) Miehen mukaan lapsi tulee kun tulee, ei ole kiire kuulemma. En vaan haluaisia niin kauhean monta vuotta ikäeroa. Kolmekin on jo monta ja neljäskin vuosi nyt väliin kuitenkin tulee. Haluaisin taas tuntea sen ihanan vatsan ja liikkeet sisälläni.

Vargynja, meilläkin oli pienet erikoisjärjestelyt lainan saannissa ja hyvät takaajat. Kovin kiitollinen saan olla monessa asiassa omille vanhemmilleni sekä tietysti appivanhemmille. Tärkeintä kuitenkin on, että viihtyy siellä missä asuu. Meidän tuo viimeinen vuokra-asunto oli kerrostaloasunto ja ihan kiva. Mutta kaipuu omalle pihalle oli niin suuri, että haluttiin muuttaa heti kun mahdollista. Nautin myös siitä, että on tilaa ympärillä. Ja kissatkin tykkää ravata rappusia ylös ja alas :grin Kovin vain haluaisin tämänkin talon täyttyvän pian lapsen äänistä.. Ja siinä olet oikeassa, että työtä löytyy! Huhhuh, mutta tuleehan siinä aika hyvä mieli kun on saanut jotakin tehtyä. Eniten mua kauhistuttaa jos joskus löytyy hometta tai vastaavaa ja tulee isoja remontteja. Ja kalliita. Ja toisaalta se, että kun joskus myydään niin ollaan se 5 vuotta vastuussa tästä. :confused: Sen takia olis toisaalta kiva tehä vaikka se kylppäriremontti, jotta näkee onko siellä kosteutta alla.

Tyttötiikeri, harmittelut negasta. Mutta jos täti ei ole vielä ilmestynyt paikalle niin mahdollisuudethan on vielä myös plussata! Varsinkin jos oireesi jatkuvat eikä tätiä vain näy. Toivotaan, ettei tämä kierto veny niin pitkäksi kuin viimeksi! Jotainhan se keho ainakin enteilee. Itselläkin kun ne kierrot ovat olleet pielessä niin viimeksi tuli ensimmäistä kertaa vuoteen oikein oireita (rinnat arat jne) ja taisi mennä viikko ja täti ilmestyi paikalle. Olin tietysti jo haaveillut siitä plussasta. Parempaa onnea sinulle! :thumright

Tervetuloa Sannuinen :smiley-angelic003 toivottavasti kehosi alkaa toimimaan heti niinkuin pitää ja saatte ensimmäisen oviksenkin hyödynnettyä!

Sinsu, mietin ihan samaa! Siis siitä, että teen jotain raskasta ja tulee keskenmeno. Viime plussan jälkeen luin kaikenlaista, että kissanhiekkalaatikon putsaamista pitää välttää jne. Ja eihän siitä nyt mitään olisi tullut, että ainoastaan mies olisi sen tyhjentänyt eli normaalisti senkin tein. No keskenmeno tuli myöhemmin ja mietin kaikenlaista mikä sen olisi voinut aiheuttaa.. Vaikka nyt jälkeenpäin ajatellen, jokin oli mennyt vain pieleen ja luonto hoiti loput. Nytkin siis tasapainottelen sen suhteen, että haluanko testata, plussata ja elää heti keskenmenon pelossa vaiko odottaa ja elää normaalisti, stressaamatta ja huomata vasta myöhäisemmillä viikoilla raskaus..

Hei vaan woman! Tietysti olet tervetullut tänne jutustelemaan vaikka oletkin eri tilanteessa meihin nähden.

ON:
Kp 32 eikä minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan.. Mielialanvaihtelutkin loppuivat kolme päivää sitten eikä rusehtavaa vuotoakaan ole tullut. En tiedä pitäisikö sitä testata huomenna vai ei. Jotenkin olen jo asennoitunut, että nega tulee, joten onko järkeä tuhlata yhtä testiä siihen.. Voisin odottaa, että kierto etenesi pidemmälle ja ehkä se täti löytäisi vihdoin oikeaan aikaan paikalle! Äitienpäivänä olis vain niin ihanaa saada vihdoin ne kaksi viivaa :rolleyes:
Kiitos kaikille, jotka ovat ottaneet kantaa treenailuun :) oikeassahan te ootte, että vois ottaa itse vähän rennommin.. Harmitti kovasti kun ne kyseiset treenit oli sellaiset, missä otettiin aikaa ja testattiin oma kunto. No eihän mun omatunto antanu mun lusmuilla, enkä halunnu olla viimeinen :wink Sen jälkeen olenkin aika rauhallisesti ottanut.. ehkä senkkin takia, että lihakset olivat ihan jumissa :smiley-bounce022.​
Tällä viikolla olen myös vihdoin päässyt pihahommien makuun ja se on pitänyt ajatukset hyvin poissa vauvatouhuista! Raskastahan tuolla on kun multasäkkejä pitää kantaa yms. mutta on se sen arvoista. Kukkapenkeistäkin tuli paljon paremman näköiset kun kitkin rikkaruohot. Vielä on paljon tehtävää.. Perunatkin pitäisi istuttaa ja laittaa kasvimaahan muut kasvit kasvamaan.​
Ihanaa kesän alkua kaikille!

ON: Tuonne Raskaaksi 2013 ketjuun kirjottelinkin vähän pidemmin tilannetta.. Mutta siis kp 30, ei tätiä, eikä oikeastaan siihen viittaavia tuntemuksia. Jostain syystä on niiiin vahva tunne, että tärppi on käynyt. Vaikka järki yrittääkin tolkuttaa, että se on aivan liian epätodennäköistä, ja tuun tippumaan vielä niiin korkeelta. Mutta kun nuo tuntemukset alavatsassa on niiin omituisia, ennen ei vastaavia "kipuja" ole ollut. Tai ei se varsinaisesti oo kipua, vaan ehkä enemmän paineen tuntua tai jotain sen ja kivun välimuotoa, hankala selittää.
Vähän on kyllä alkanut huolettamaan, kun oon yrittänyt tätä minulla olevaa reipasta ylipainoa pudottaa ja parhaaksi tavaksi olen huomannut vähähiilihydraattisen ruokavalion, muulla en ole yleensä saanut grammaakaan painoa alaspäin. Niin nyt, kun on vain ollut niin nälkä koko ajan ja on tullut syötyä mm pastaa, perunaa, leipää, pitsaa yms hiilarihöttöjä, niin silti nyt viikon sisään tippunu reilu puol kiloa.. Se on todella epätavallista, ja siksi on tullut mieleen kaikkia kauhukuvia lapamadosta syöpään.... Mutta maanantaina vielä testailen ja jos oireet jatkuu, etenkin painon tippuminen, niin kai sitä pitäs lääkärissä pistäytyä....

heh, olipahan tuntemukset hyvin vahvasti pielessä. Kp 1/30 pärähti käyntiin.
Yövuoron lopussa pamahti niin hirveet menkkakivut että jo siinä vaiheessa tiesin että täti saapuu. Kotona mittasin viel lämmöt, jotka olin tippunu, joten tiesin, että kun herään niin täti on jo täällä. Ja niinhän siinä kävi. Silti oon yllättävää kyllä hyvillä mielin. Tuo edellinen kierto oli kuitenkin opettavainen joten nyt oviksen yms bongaaminen ja seuraaminen on ehkä taas hiukan helpompaa. Ja se, että kierto oli 30 päivää oli myös helpotus, joskohan nämä nyt tästä olisi asettuneet... Ei muuta ku ovista odottelemaan ja tällä kertaa se pitää saada hyödynnettyä kunnolla! laughing6

Tyttötiikeri no hyvä, että positiivisin mielin oot asian kanssa onhan se hyvä jos kierto tasaantuis niin pystyis sit ovistakin tutkailemaan paremmin. :)

Mä jo tuonne Raskaaksi 2013 kirjoittelinkin,mutta jotenkin on sellanen tunne ja SUURI toivo, että nyt ois tärpänny... vaikka eka yritys onkin! Alamaha nippailee välillä kummasti ja pientä menkkamaista jomotusta ollut jo viikon vaikka täti tulee käymään (toivottavasti ei tule) 1,5 viikon päästä vasta joten ei pitäis mitää menkka juttuja olla.. tai sitte vaan kuvittelen ja toivon niin paljon plussaa. En ookkaa hoksannu kuinka pitkältä ajalta voi tuntua joku reipas viikko kun oikein oottaa ja toivoo.... ja sitten jos ne menkat eksyyki paikalle niin voi sitä tuskaa...sitte saaki taas ootella...

Allison: juuri eilen kuulin radiosta tutkimuksesta, jonka mukaan odottavien äitien pitäisi harrastaa vähintään 2,5 tuntia liikuntaa viikossa raskauden ajan. Kerrottiin, että ekaa odottavat yleensä lopettavat liikunnan saman tien kun plussa tulee, toista ja kolmatta odottavat osaavat jo liikkua. Tutkimustulosten mukaan äiti ja vauva ovat terveempiä, helpompi synnytys ja palautuminen ja raskaudenajan painonnousu ei ole holtitonta. Eli liikuntaa ei tartte jättää. Näin oon itsekin aatellut, treenaan 5-7 kertaa viikko+koiran ulkoilutus päälle ja meinaan jatkaa jos ikinä pikkuinen suodaan meille.

On muuten kiva, että tätäkin ketjua päivitetään, minä en viitsi kirjoitella tuonne raskaaksi 2013 ketjuun, siellä oli niin monta aktiivista, ettei pysy perässä ja suurimmalla osalla niitä lapsia jo ennestään oli. Tässä kaikki toivoo sitä ensimmäistään. Siitä tulikin mieleen: Arttu Wiskarin uusi biisi Ikuisesti kahdestaan kolahti tosi kovaa. Onko kukaan kuullut? Tuli kyyneleet, niin ajankohtaiselta ja itselle sopivalta tuntui sanat.

Tyttötiikerille tsemppiä uuteen kiertoon!

Nonna: toivotaan parasta! Jännät 1,5 viikkoa tulossa.

Vargynja: joko tilaus tuli ja pääsitkö testailemaan?

ON: Ei aavistustakaan missä vaiheessa kiertoa mennään tai milloin täti seuraavan kerran kurvaa paikalle. Ajattelin jättää sen ylläriksi tällä kertaa. Osaa se paikalle laskemattakin aina, mokoma, joten mitä sitä etukäteen pohtimaan. Mutta iloistakin asiaa on: kolme viikkoa töitä ja sitten alkaa loma!

Nonna toivotaan että siellä olis tosiaan jo tärpännyt ekasta kierrosta! Tsemppiä piinailuun!
Kide: tuo on ihan hyvä asenne. Olis kiva jos itsekin osais ottaa noin rauhassa. No, mulla tosiaan vasta nyt toka luomukierto pillereiden lopettamisen jälkeen, ehkä sitä malttaa paremmin sitten kun kierrot on kunnolla tasaantuneet...
Allison mikäs tilanne siellä, testasitko?

Kide joo minulla meni yks ilta itkiessä kun jossain tv-ohjelmassa oli vierailevana tähtenä Arttu Wiskari esittämässä tuon biisin. Se tais soida mulla monta päivää toistolla. Vaikkei meillä ole yritystä kauan niin kauhea vauvakuume on ollut minulla kuitenkin 14-vuotiaasta asti. Nyt sitten kun oon jo odottanu yli puol ikää ja olis vihdoin lapselle edes mahdollisuus niin ei. Mutta onneksi on tosiaan se ihana mies jonka kanssa haluan olla vaikka oltaiskin ikuisesti kahdestaan.

Minulla on kp 17 ja stressittömyys menikin helposti taas oletettuun ovikseen asti. Nyt sentään merkit viittais siihen, että tää on "normaalikierto" tai jopa pidempi sellainen, eikä tollainen ultralyhyt. Että ehkä oon ovuloinutkin. Tai sitten en. Mitään ei tuntunut kun ovikset ekoissa kierroissa erottui tosi selvästi - tosin nyt oli ekaa kertaa ovislimaa mitä ei oo ollu yhdessäkään kierrossa aiemmin. Ens kierrossa pitää varata lääkäriin aika ja ehkä alan jo lämpöjä mittailemaan (oon enemmän tuolla raskaaksi 2013-ketjussa jutellut, eli niille jotka ei sitä seuraa: Miulla edelliset kierrot ollu 29, 16 ja 19 päivää, eli jollain tapaa sekaisin on).

Vastaanpa nopeasti tälle puolelle ennen kun lähden töihin.

Tyttötiikeri, pahoittelut tädistä ja tsempit uuteen kiertoon, onneksi kierto ei venähtänyt!

Nonna, peukut pystyssä! Voihan se todella olla, et tärppi olis käyny. Vaikka täällä monella on mennyt useampi kierto raskaaksi yrittämisessä niin osallahan se jää jo siihen yhteen. Ehkäpä myös sinulla :) Tuopas plussauutisia tänne foorumille, jookos? :wink Ja olet niin oikeassa tuon ajan matelemisesta juuri silloin kun se saisi mennä vauhdilla! Pitää vaan keksiä muuta mielenkiintoista puuhaa niin eiköhän se viikko mene sitten nopeasti. Nyt on ainakin ollut niin ihania kelejä pari päivää, että eiku ulos vaan nauttimaan kesästä :cool01

Kide, taktiikkasi kuulostaa hyvältä! Voi kun omat kierrot ees vähän tasaantuis niin voiskin olla hieman stressittömämmin. Nyt haluun ees hieman pysyä kärryillä kuinka pitkäksi venyy.

Elmiina, toivotaan, että nyt olis normikierto. Mulla ei varmaan kärsivällisyys riittäisi niiden lämpöjen seurantaan :smiley-bounce022

ON: No mä testasin eilen ja puhdas nega. Oli aika odotettavissa joten ei se pahemmin vaikuttanut ja äitienpäivä oli mitä mahtavin. Oli oikeastaan hyvä että testasin, koska mun ei tarvinnu ajatella ruokapöydässä että pidänkö sisälläni salaisuutta vai en. Pystyin keskittymään muiden äitien juhlimiseen. Mulla on vain vahva fiilis, etten edes ovuloinut koko kierrossa koska limat oli niin olemattomat. Sormet ristissä toivon, että täti saapuu tällä viikolla, ettei se taas ryökäle eksyisi!!

Niin, ja potut, porkkanan, salaatin, pavun yms siemenet on nyt maassa. Jippii :hello2

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Meillä oli mukava viikonloppu. :> Rentouduttiin ystävien seurassa ja sunnuntaina vietettiin äidin ja äidinäidin kanssa äitienpäivää.

Tervetuloa woman, vaikka et ensisynnyttäjä olekaan. o/

Allison, joo oishan tietty takaaja mahdollisuus.. Tosin, omilla vanhemmilla on lainaa niin etteivät voi olla takaajina ja miehen vanhemmat taas eläkkeellä. En tosin tiedä, voiko eläkeläinen olla takaajana, mut ainakaan anoppi ei käy, kun ei sillä meinaa riittää rahat itsellekään.. Mut jokatapauksessa vauva on nyt se unelma, jota pyritään toteuttamaan. <3 Pahoittelut negasta. :( Toivottavasti täti ei odotuta itseään kamalan kauaa.

Pahoittelut Tyttötiikeri tädistä, mut hyvä että kierto on tasaantumassa. Toivottavasti painon tippuminen ei johdu mistään kovin ikävästä.

Tsemppiä odotteluun Nonna. Toivottavasti saat plussan.

Hienoa Kide, kun pystyt olemaan noin stressaamatta. :> Paketti tuli perjantaina ja silloin testasin lähinnä testiin tutustumismielessä (on siis simmonen sylkitesti). Olisi kierto normaalia lyhyempi jos silloin olisi jotain jo näkynyt. :D Viikonloppu oltiin poissa kotoa, enkä viitsinyt kavereiden (jotka ei tiedä yrityksestä) nähden testailla. Tällä viikolla siis alkaa varsinainen testailu ja oviksen metsästys. Sen pitäisi olla torstain paikkeilla, jos kierto olisi sellainen kuin on ennen ollut. Toisaalta pari viime kiertoa on ollut pidempi, joten jos se on nyt jämähtänyt sellaiseksi, oviksen pitäisi olla maanantain paikkeilla...

Elmiina, toivottavasti kierto ois nyt oikeen mittanen. Tai mieluiten täti jättäis kokonaan tulematta. ;) Kehon temppuilu ja kierron heittely on kurjaa. :(

Tervetuloa Sannuinen ja woman!

Täällä on keskusteltu taas mukavasti :). Tosta liikkumisesta... Vuosi sitten, kun olin ekan kerran raskaana, kävin kuntonyrkkeilyssä kolme kertaa viikossa. Treenit oli melkosen rankkoja ja kyllä monesti mietitytti, että onkohan tää ihan viisasta. Neuvolassa sanottiin, että ainakin hyppimistä pitäis välttää. Tosi vaikeeta on kyllä ohjatuissa treeneissä vetää puoliteholla. Kuntosalilla tein kaikkee ihan niin kun ennenkin. Etunojapunnerruksia ja selkälihaksia mahallaan maaten en pystynyt tekemään.
Jos vielä niin onnellisesti käy, että raskaaksi tulen, niin aion kyllä liikkua niin paljon kun mahdollista. Onneks on paljon vaihtoehtoja, miten liikkua. Tällä hetkellä treenaan 2-5 kertaa viikossa lihaskuntoa ja 1-2 kertaa viikossa agilitya + kisat. Siihen päälle tietty päivittäiset lenkkeilyt koirien kanssa.
Töissä joudun purkaan tukkukuormia. 40kg:n sokerisäkki on kyllä mun mielestä raskaana ollessa jo liikaa... 25kg:n jauhosäkkikin alkaa oleen, eli laitoin ja aion laittaa kaverin roudaamaan raskaimmat lastit :). Varsinkaan töitten takia ei kannata riskeerata mitään!

Mä asuin "entisessä elämässä" omakotitalossa. Se oli mukavaa, mutta eksä oli vähän narsistinen. Sille ei riittänyt mikään mitä yritin tehdä... Oli siis aika rankkaa koittaa hoitaa pihaa ja taloa, kun toinen syyllisti koko ajan, että en tee mitään tai jos teen, niin teen väärin.
Kerrostaloasujaksi musta ei olis. Elämässäni asunut puolisen vuotta kerrostalossa, kun porukat rakensi ja rivarikämppä oli myyty. Tällä hetkellä asutaan rivarikolmiossa. Haettiin vaan päätykämppää, koska haluttiin, että toisella puolella ei oo ketään. Ennen tätä asuttiin 11kk luhtitalossa, jossa ei ollut yhtään omaa pihaa. Ihan kamalaa! Varsinkin koirien kanssa tosi kurjaa. Eli kyllä täälläkin se omakotitalo haaveissa on... tai edes paritalo. Asuttiin muutama kuukausi sellaisessa, jossa oli varastot asuntojen välissä. Väliseinät ei siis olleet kiinni toisissaan. Semmosen kun löytäis paremmalla sijainnilla, isompana ja mukavilla naapureilla, niin olisin ilonen :D. Varmaan vähän liikaa vaadittu?
Mutta kai mä otan eka autolainan, koska se olis ihan pakko just kohta vaihtaa...

Tyttötiikeri pahoittelut tädistä, mulla kp2 nyt kanssa =P

Nonna pidän peukkuja :)

Elmiina toivottavasti se sun kiertos nyt normalisoituu!

Kide kiva kun bongasit tommosen tutkimuksen. Ja juu, samoilla linjoilla. Vastaan kyllä Raskaaksi 2013 ketjussa, jos jostain jotain tiedän tai mulle kirjotetaan. Muuten en jaksa siellä kirjotella...
Wiskarin biisi liippaa niiiin läheltä. Joka kerta tulee tippa linssiin.

Tuleehan järkyttävän pitkä sepustus, sori!
Elikkäs omaanapaa: kp2 menossa. Pitäis olla 30/32, mutta näin kävi. Mulla on vuosia ollut kierto 30 päivää, eli sen 16 vuotta, kun söin pillereitä. Kaks edellistä 32 ja nyt 28. Ovista ei siis saatu edellisessä kierrossa hyödynnettyä. Luulen, että se oli pe 26.4. vaikka laskuri väitti sen olevan 2.5. Nyt kuitenkin loistavat mahdollisuudet siihen, että ovis on ennen kun mies lähtee töihin! Tai toivotaan että ei lähde, vaan saa maista töitä. Eilen lähti taas hakemus vetämään...
Päätin, että lääkkeettömänä mennään koko kesä. Jos kesän aikana ei tärppää, niin katsotaan sitten syksyllä uusiks. Jos on enää voimia jatkaa, kun tota ikääkin tulee koko ajan lisää :/.
Että näin täällä tällä kertaa.

Oikein aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille teille ihanille kanssakuumeilijoille :)!

Pahoittelut JMH tädistä. :( Toivottavasti saatte seuraavan oviksen nyt sittenkin hyödynnettyä. Hienoa, jos miehesi saa maista töitä. :> Tsemppiä sinne kaikin puolin.

Tässä kämpässä on muuten se hyvä puoli, että vaikka on kerrostalo, makuuhuoneen seinän takana ei ole naapuria. Yhdessä suunnassa on oma eteinen, toisessa keittiö, kolmas on ulkoseinä ja neljännen takana on rappukäytävä. Ei kuulu juurikaan muiden ääniä sinne eikä mekään varmaan häiritä pupuilulla muita. ;) Simmonen paritalo, jossa ois varasto välissä ois kyl varmaan kans mukava.

Allison Toivon todella, että saan tuotua plussa uutisia ensiviikolla,mutta voihan olla että joudun itse pettymään pahemmankin kerran..vaikea sanoa! Ihanaa kun olet jaksanut kasvimaata laittaa :) ja vaikka nega tuli niin kiva,kun en masentunut vaan uutta kiertoa kohti :)

JMH minäkin liikun melko paljon ja on kans tullut mietittyä tuota salilla käyntiä yms juttua että miten niitä nyt sitten uskaltaa harrastaa, kun tärppää,mutta onhan se vauvallekkin sitten hyväksi kun äiti liikkuu.Jaksaahan sitä ihminen sitten paljon paremmin synnytyksenkin jälkeen tehdä kaikenlaista.. :) Kylläpäs nostelet raskaita säkkejä töissä, mä en saisi ees yhtä ylös :grin Ja toivotaan,että saatte nyt tästä kierrosta oviksen bongattua ja hyödynnettyä!! :)

Minulla kp 24/32..(kaksi edellistä kiertoa siis olleet tuon 32..varmaan puoli vuotta oli jämptisti tuon 28) joten saas ny nähä..Toivon niin paljon plussaa! Näin aamuisin mulla ei oo oikeastaa mitää tuntemuksia. AIna iltaa kohden alkaa jomotus ja nippailu alavatsassa ja mulla yleensä se normi lämpö on siinä 34.9-35.5 niin eilen töissä mittasin lämmön joka oli 37.3!! :blob1 jännittäääää

Elmiina toivotaan, että olis normikierto!
Allison Pahoittelut negasta. :( Mutta tsemppiä myös sinne, että se täti edes löytäisi ajallaan tiensä sinne.
JMH samassa tahdissa mennään siis! :D Pidetään peukkuja että miehesi saisi maista töitä! Olisihan se varmasti aivan mahtavaa! Ja jos ei vielä se onnistu, niin toivottavasti saisitte ainakin oviksen hyödynnettyä ennen miehen reissuunlähtöä.
Ja nonnalle myös kovasti tsemppiä ja jaksamista piinailuun. Toivotaan että plussa lopulta tulee!

ON: Kp 3/30 ja täti poistui jo paikalta! Mahtavaa, edellinenkin tädin vierailu kesti vain kp 3 asti. Mulle passaa hyvin tämmönen, pillerien kanssa vuodin (vuosin? miten taipuukaan) 5-6 päivää ja se oli aika kettumaista toisinaan. Huomenna pistän ovis- ja raskaustestitilauksen taas menemään ja sitten ovista bongailemaan. Oon jo miehelle ilmoittanut todennäköisen ovispäivän ja sen mukaan myös tulevat pupuilupäivät. :D "Paras ruveta suunnittelemaan millä tavoin saat ittes kuntoon, sillä makkarijumppaa harrastetaan näinä päivinä tekipä mieli tai ei!" :D Ukko vaan naureskeli. No, toivotaan nyt kuitenkin että saatais jotain aikaseks sopivina päivinä.

tyttötiikeri Voi sua onnekasta noiden menkkojen keston suhteen... mulla kans yleensä jos on menkat niin hyvin saattaa vierähtää se 5-7 päivää vuotaessa :p Ja on hyvä kertoa miehelle mitä tulevan pitää niin osaa vähä varautua ahkeraan puuhasteluun :smiley-bounce012 :happy112Tsemppiä sinne!

Omaa napaa: Alavatsassa vähän menkkamainen tunne...ollut siis melko koko viikon ja viikonpäästä vasta pitäis menkkojen tulla joten en usko tämän ainakaan sitä olevan. Muutenki sellasia kummallisia muljahduksia.... kumminki ilmaa :D nooooh.....

Hei teille!

Muutaman kerran olen kirjoitellut tuonne "Keskenmenon jälkeen kuumeilevien" palstalle ja pienen hetken ehdin olemaan alkuvuonna tuolla syyskuisissa kunnes km tuli 7+0. Keskustelua ei tahdo kunnolla syntyä km:n kokeneilla, joten hipsin hiljaa teidän puoleenne. Muutamat ovatkin vanhoja tuttuja.. :)

Pidimme sitten pienen tauon ja nyt katsotaan kuinka muijan käy! Kp 8/27 ja yk 5 nyt menossa. Loppuviikosta kovasti sutinaa, joskohan nämä aurinkoiset päivät tekisivät tehtävänsä!

Mites teillä muilla menee, tärppejä?

Pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa tänne juttelemaan Jade. Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan ja kyytiläinen pysyy mukana.

Täällä on ovis määritetty pe-la akselille (todennäköisesti) ja hyödynnetty. :) Nyt sitten odotetaan ja katsotaan, tärppäsikö.

Takaisin