JMH
Vauhtiin päässyt keskustelija
Täällä on nykyään mukavan aktiivista keskustelua. Hyvä juttu! Ite oon käyny lukemassa, mutta kirjottamiseen en oo saanu inspistä.
Kide kiitos osanotosta!
Vargynja täti on jo mennyttä ja unohdettu. Innolla odotan tiistaiyötä
. Aika tuntuu nyt matelevan, kun on enää muutama päivä odotettavaa...
Allison ja Nonna- kyllähän noi raha-asiat mietityttää... Mä siis 34 ja mies 36 ja molemmat oltu vakitöissä jo pitkään. Säästöjä on vähän ja mies tienaa reissuhommissa kivasti. Ainoo vaan, että jos lapsonen joskus saadaan tähän maailmaan, niin sitten on kyllä löydyttävä töitä läheltä. Eli tulot varmaan vähän putoaa. Mutta sen oon tähän ikään huomannut, että asioilla on tapana järjestyä.
Mä olen alusta asti kertonut miehelle, että kirjottelen täällä. Sen kanssa puhutaan näistä asioista kyllä paljon, mutta on se silti eri asia kirjotella täällä. Täältä saa sitä vertaistukea
. En anna sen lukea mun juttuja suoriltaan, mutta oon sanonut, että saa tulla lukemaan, jos tarpeeks kiinnostaa.
Mulla kun on noita keskenmenoja taustalla, niin läheisetkin tietää yrityksestä. Eivät kuitenkaan kysele. Avoimesti puhun vieraammillekin ihmisille keskenmenoista, yrityksestä ja lääkityksestä. Mä nyt vaan oon tämmönen avoin tyyppi ja sitä mieltä, että pää hajoo, jos pidän asiat sisälläni.
Täällä olis nyt menossa kp14/32(?). Lääkitystä ei siis nyt ole, aspiriinin tosin alotin kp12. Alamahassa "tuntuilee" välillä, eli jotain siellä tapahtuu. Maanantaista eteenpäin varmaan tikutan ovista. Mielenkiintosta nähdä ilmestyykö plussa lääkkeettömässä kierrossa. Lääkkeellisessähän en oo koskaan positiivista ovistestiä saanut. Mä niiiin toivon, että ovis olis vapun tienoilla, niin päästään se hyödyntään!
.
Kide kiitos osanotosta!
Vargynja täti on jo mennyttä ja unohdettu. Innolla odotan tiistaiyötä
. Aika tuntuu nyt matelevan, kun on enää muutama päivä odotettavaa...Allison ja Nonna- kyllähän noi raha-asiat mietityttää... Mä siis 34 ja mies 36 ja molemmat oltu vakitöissä jo pitkään. Säästöjä on vähän ja mies tienaa reissuhommissa kivasti. Ainoo vaan, että jos lapsonen joskus saadaan tähän maailmaan, niin sitten on kyllä löydyttävä töitä läheltä. Eli tulot varmaan vähän putoaa. Mutta sen oon tähän ikään huomannut, että asioilla on tapana järjestyä.
Mä olen alusta asti kertonut miehelle, että kirjottelen täällä. Sen kanssa puhutaan näistä asioista kyllä paljon, mutta on se silti eri asia kirjotella täällä. Täältä saa sitä vertaistukea
. En anna sen lukea mun juttuja suoriltaan, mutta oon sanonut, että saa tulla lukemaan, jos tarpeeks kiinnostaa.Mulla kun on noita keskenmenoja taustalla, niin läheisetkin tietää yrityksestä. Eivät kuitenkaan kysele. Avoimesti puhun vieraammillekin ihmisille keskenmenoista, yrityksestä ja lääkityksestä. Mä nyt vaan oon tämmönen avoin tyyppi ja sitä mieltä, että pää hajoo, jos pidän asiat sisälläni.
Täällä olis nyt menossa kp14/32(?). Lääkitystä ei siis nyt ole, aspiriinin tosin alotin kp12. Alamahassa "tuntuilee" välillä, eli jotain siellä tapahtuu. Maanantaista eteenpäin varmaan tikutan ovista. Mielenkiintosta nähdä ilmestyykö plussa lääkkeettömässä kierrossa. Lääkkeellisessähän en oo koskaan positiivista ovistestiä saanut. Mä niiiin toivon, että ovis olis vapun tienoilla, niin päästään se hyödyntään!
.
inhottavaa kun oma keho kenkkuilee!
Täti tuli aamulla kylään. Ketuttaa aika huolella (varsinkin kun päivä olisi voinut muutenkin olla parempi.)

Ja tuohon sinun pohdiskeluun, niin itsekin olen miettinyt samankaltaisia asioita. Mutta kuten sanoit itsekin, niin asioilla on tapana järjestyä.
Ei taida rahat riittää omakotitaloon mitenkään venyttämällä ainakaan pitkään aikaan. Mut jospa ees pääsis kerrostalosta pois. Mulla on tapana kopsata ketjusta toiseen lähinnä olennaisimmat omanapailut.
oikein oksetti treenin jälkeen. Mutta en halua myöskään jättää treenaamatta, sillä jos yritys ei tuota tulosta niin en tiedä mitä tekosyitä enää keksin poissaoloille ja haluan myös pysyä muiden tahdissa. Ja pitää omaa kuntoa yllä. Pitää jossain vaiheessa kysästä tuolta toisesta ketjusta niiltä, joilla jo oma pienokainen on, että millaisia kokemuksia heillä on ollut liikunnasta yritys- ja raskausaikana