Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suhwi, ok, nyt tuli vähän parempi kuva sinun tilanteesta. Eli olisit nyt ehkä kierron keskivaiheilla suunnilleen tai vähän yli. Ovulaatiokin voi aiheuttaa omia oireitaan... raskausoireita tulee aikaisintaan kiinnittymisen jälkeen, mutta usein kai vasta sitten kun kuukautiset on jääneet pois. Minullakin on ollut nyt vielä kuukautisten jälkeenkin tosi kummallisia oireilta, muistuttaa raskausoireita mutta enpä testin mukaan ollut raskaana. Eli kaikki on mahdollista. Oikeesti mäkin oon kyllä sitä mieltä että liian aikaisin ei kannata testailla, mieluummin sitten jos kuukautiset jää pois. Joku herkkä testi voi näyttää raskauden tosi aikaisin, mutta kuukautiset saattaa silti alkaa ajallaan...

Kummalliset oireet jatkuu... onneksi ovat aika lieviä kumminkin. Niin se vaan on, että hassuja oireita on useinkin pitkin kiertoa, mutta yleensä sitten lopussa niihin rupeaa kiinnittämään enemmän huomiota! :) En tiiä kyllä onko mulla näin hassuja ennen ollutkaan...

Elenna, itelläkin on kieltämättä halut parantunu ja olo tuntuu naisellisemmalta! Ja mieskin tykkää ;) viikonloppua odotellessa...

Taru81 ja Suhwi: Tervetuloa munkin puolesta tänne turisemaan!

Mietintämyssy:
Mukava kuulla, että teillä oli ultrassa kaikki hyvin.

Vatukka ja elenna: Voisko sanoa, että ihanaa, että teillä on tädit teitä muistanut. Jospa ne tädit tyytyis vierailemaan sit vaan tässä kuussa ja tajuais sit jatkossa pysyä pois.

Omaa: Meillä on tässä kierrossa ollu kyllä yritystä enemmän ku tarpeeksi, on hyödynnetty aika ennen ja jälkeen ovista, plus vielä oletetun oviksen aikaan, ei sentäs olla heiluteltu peittoa ihan joka päivä, mut melkein joka toinen. Ens viikon lopulla täti sit tulee jos on tullakseen. Mitään oireita ei kyllä ole ollut, jos ei ihan ihan pientä nippailua lasketa. (Vaikka eihän niitä välttis vielä tässä vaiheessa suuremmin olekaan.) Mä en halua ajatella noista nippailuista mitään, etten herättele turhia toiveita, koska mitään muuta ei tosiaan ole ollut. Mielummin olen pessimisti ja ajattelen, että olen vaan kuvitellut ja et kyllä se täti sieltä tulee. Yllätyn sit vaan positiivisesti, jos ei tulekaan. Sen sijaan, että toivon hulluna, et noi nippailut olis ollu selkeitä merkkejä ja sit petyn, jos ei ollukaan. Vaikka kyllähän sitä pettyy joka tapauksessa, mutta ei ehkä niin pahasti, jos ei elättele sen suurempia toiveita. Pitää vaan malttaa nyt vielä ens viikko...jonka oon ylläri pylläri lomalla, että ehdin varmasti ressata et tuleeko se täti vai eikö se tule emoticon

P_K kiitos! Ihana asenne sulla! Kunpa iteki vois olla sen kummemmin "fiilistelemättä", että miltä nyt mikäki tuntuu ja voisko olla vai eikö vois! Onneks töissä on ollu sen verran kiirusta, ettei oo oikee mitää ehtiny ajattelemaa tai tunnustelemaa...

Kiitos P_K! :) Meillä on sit vähä samankaltainen tilanne...mie kans koitan olla jokaista vihlaisua tai nipistystä sen kummemmin analysoimatta. Ens viikonlopulla on täälläkin jännät paikat mut edelleen yritän kovasti olla ressaamatta! :) Ollaan avomiehen kans sovittu ettei innostuta ja arvailla turhia etukäteen ja yritetään olla ottamatta paineita raskautumisesta, tulee jos on tullakseen ja jos ei nyt tärppää nii uutta yritystä putkeen vaan! :)

Moi,

P_K ja Suhwi, mulla on ainakin ollut useemmallakin loppukierrolla kaikenlaisia nipistelyjä mahassa, vaikka en oo ollutkaan raskaana. Niistäpä ei oikein voi tietää ja ne voi olla erilaisiakin eri kierroissa. Nyttemmin en oikeestaan enää kiinnitä mahatuntemuksiin niin paljon huomiotakaan. Ne vaan vaihtelee niin paljon. Silloin kun olin raskaana niin en oikeestaan huomannut mitään kovin erikoista, ennen kuin kuukautiset jäivät pois. Vaikka voitte uskoa, että seurasin tilannetta! Tuo viimeinen viikko on kyllä jännittävää aikaa :) Hyvä asenne teillä molemmilla. Toivottavasti kuukautiset jäisivät teillä pois nyt heti... :)

Taru, toivottavasti teilläkin olisi tärpännyt heti ensimmäisellä! Mutta jos ei nyt, niin sitten myöhemmin.

Mulla on nyt ollut parempi olo eli noi oireet on alkaneet helpottamaan. En tiiä sitten mitä olivat. Tänään olisi kp10 tässä toisessa kierroksessa kaavinnan jälkeen. Eipä tässä ole mitään kiirettä minnekään. Tänään mietin taas, että pitäisikö appivanhemmille kertoa tästä koko hommasta. Eivät tiedä mitään. Keskenmenon aikaan en oikein jaksanut puhua, nyt olisi ehkä parempi hetki. Ellei sitten haluaisi odottaa seuraavaa raskautta... Pitääpä katsoa... Tavallaan tuntuisi ehkä ihan hyvältä kertoa. On se kyllä aika jännittävää... :O

Toivottavasti vatukka sullakin menee siellä hyvin :) Jaksamista.

Kaikille mukavaa loppuviikonloppua!

Hei kaikki, tulin taas kurkkimaan teidän kuulumisia. Mietintämyssy, IHANIA uutisia, paljon onnea!! Toukokuun vauva tulossa, toivottavasti kaikki menee oikein hyvin loppuun asti! Ja onnea edelleen kaikille teille yrittäjille, elennalle ja muille.

Meille kuuluu hyvää ja maha pyöristyy, äitiysloman alkuun enää 6 viikkoa, hui!

Mukavaa syksyä ja niitä kliseisiä plussatuulia oikein syysmyrskyn verran.
-Maddela-

Kiitos Maddela :) Mukava kuulla sinusta. Hyvää loppuraskautta teille! Pyöriikö synnytys jo mielessä? Varmaan mukavaa(kin) jäädä pois töistä... :)

P_K ja Suhwi: Tsemppiä piinaviikolle!

elenna: Hyvin täällä menee, kiitos kysymästä. :) Ajatukset on vähän sekaisin vaan ja olen koittanut ottaa hiukan etäisyyttä tänne (ja hyvin näyttää sujuvan...) Miten siellä menee? Onko loputkin oireilut jättäneet rauhaan?

Mä olen hiukan sekaisin juuri nyt tämän lapsiasian kanssa. Joskus aiemmin jo valitin mielenmuutoksista pitkin kiertoa sen suhteen, kuinka kiireellistä ja tärkeää lapsen saaminen on. Sama meno näyttää taas jatkuvan. Töissä saattaisi olla tiedossa uusia haasteita, mikä olisi tosi tärkeää, koska työni ei ihan vastaa koulutustasoani. Mutta jos tulen nyt raskaaksi, pelkään että mahdollisuudet valuu hukkaan. Toisaalta haluaisin nyt lykätä lapsen yrittämistä ja katsoa mitä töissä tapahtuu, toisaalta pelkään ettei lapsen yrittämistä kannata lykätä, koska ei se nytkään ole helppoa ollut ja ikää on 28 vuotta. Yhdestä lapsesta tosin on ollut puhe, joten sen puolesta olisi aikaa... Tämä on ihan kamalaa ja kun yritän puhua miehelle ajatuksistani, se ei oikein ota tosissaan, vaan ajattelee että keskenmeno pelästytti mut. Tää on ehkä vähän väärä foorumi näille ajatuksille ja saatan olla hetken päästä jotain ihan muuta mieltä taas, mutta tuli tarve purkaa ajatuksia johonkin. Ehkä pitäisi aloittaa kunnon vanhanaikaisen päiväkirjan kirjoittaminen tai jotain.

vatukka, sinun tai teidän päätöshän tuo tietysti on, joten on hyvä selkiyttää ajatuksia. Ja kyllähän noi jutut kuuluu ihan olennaisesti tähän yritys-aihepiiriin.

Henk.koht olen kyllä sitä mieltä, että työn takia ei kannata lasten tekoa lykätä. Varsinkaan nyt enää, kun on sen jo aloittanut. Minäkin olisin voinut jäädä odottelemaan, että mut vakinaistetaan, mutta en jäänyt...ei voinut tietää, meneekö siihen vuosi vai kaksi vai kolme vai... eikä minua se kovin paljoa kiinnostanutkaan. Työ on kuitenkin toissijainen asia ja tulee vasta perheen jälkeen. Mutta loppujen lopuksi tää meidän yritys pitkittyi kuitenkin juuri tarpeeksi, että ehdin kuin ehdinkin vakinaiseksi :O Se tapahtui oikeastaan lopulta ihan yhtäkkiä. Ja astuu voimaan nyt ihan kohta! Kuten yksi ystäväni sanoi mulle jo pari vuotta sitten, niin vauvat kannattaa tehdä heti...ja kaikki aina järjestyy! Mutta nää nyt olivat vain minun ajatuksia.

Nyt oon kyllä tullut yhä enemmän myös sille kannalle, että yritän elää mahdollisimman normaalisti samalla kun yritämme. En jättänyt lähtemättä mm. yhdelle matkalle talvella, vaikka hirvittää, että mitä jos olisin siellä raskaana... en myöskään aio lykätä yritystä sen takia että päätin lähteä sinne. Enkä jättänyt värjäämättä hiuksia tai ostamatta jotain vaatteita tms siksi, että kohta oon ehkä raskaana.

Jos vauva tulee, niin se muuttaa kaiken. Suunnitelmat, elämän, melkein kaiken. Sitten on kyllä aikaa pohtia, mitä tekee niille asioille, jotka sitten on ajankohtaisia. Sitä ennen voi ihan hyvin suunnitella asiat niin kuin vauvaa ei olisi tulossa. Koska ei sitä vielä ole tulossa. Töissäkin oon suunnitellut työtehtävät jo parin vuoden päähän, mutta nehän muuttuu täysin jos jäisin pois (ja ne muuttuvat joka tapauksessa vielä monta kertaa). Tulevaisuus on siitä jännä asia, että sitä ei voi suunnitella.

Eikä kukaan tule tai ainakaan saisi tulla sanomaan, että miksi teit vauvan juuri nyt. Ei sitä varmaan itsekään pitäisi sanoa itselleen. Eihän niitä tehdä, ne saadaan... Joskus vahingossa, joskus muuten vaan silloin kun ovat tullakseen.

Mutta tietysti, on hyvä tietää, että haluaako vauvaa vaiko ei. Ja melkein yhtä hyvä on tietää, milloin sen aikaisintaan haluaisi... :)

Väsyttää aika lailla...toivottavasti ei tullut kovin epäselvä kirjoitus! Enkä siis väitä olevani oikeassa tms, mutta jotain väsyneitä ajatuksia, osa omittu kaverilta :) Tänään oli kiertopäivä 13. Ovis taitaa olla jossain vaiheessa tulossa, eikä ne oireet nyt enää häiritse :) Ja lopuista en välitä...

Tsemppiä kaikille!

Piinaviikko alkaa olla kohta ohi, vielä kun muutaman päivän oottelee nii on jo paljon viisaampi. :) Semmonen iloinen perhetapahtuma oli tän viikon alussa, että saatiin koiranpentu taloon häsläämään. :) Se on aika tehokkaasti vieny ajatukset muualle vauva-asioista. :) Paitsi, että se pentu on aika samankaltainen ku pieni vauva tai lapsi. Sen kans leikitään, se ruokitaan tiettyyn aikaan ja välillä laitetaan päiväunille. Pentu on parsonrusselinterrieri nii sillä on sitä energiaa vaikka pässit söis! :) Se ei oikeesti ossaa lopettaa leikkimistä ja juoksemista ennen ku se on jo niin yliväsyny ettei tiiä miten päin ois. :) Sit vaan sessu viereen sohvalle ja kohta se jo tuhisee umpiunessa.. :)

Vatukka Jatkatte vaan yrittämistä iha normaalisti, kyllä ne työasiat siit lutviutuu. Ei niistä toinna ressiä repiä.. :)

Elenna Hyvä asenne sulla, mie oon kans koittanu pitää pään kylmänä enkä haahuile prismassakaan minnekään lastentarvikeosastolle turhaan pyörimään ja itteeni kiusaamaan. :)

En tiiä lienenkö jotenki vainoharhanen, mut tänä aikana kun ollaan aktiivisesti yritetty saaha lasta alulle, tuntuu että joka nurkan takaa tulee lapsia ja vauvoja vastaan. :) Melkein jokaisella vastaantulijalla kaupassakin on jonkin kokoinen nyytti kärryissä mukana. :)

Mites P_K:lla on piinaviikko sujunu? :)

Jooh...mä taisin laittaa jonkunlaisen avautumisen viimeks :O Pyörii vaan nuo samat asiat itelläkin mielessä.... Ensi kierroksella olis ehkä hyvä sauma jättää yksi kuukausi yrittämättäkin sen matkan takia, mutta en kyllä tiedä pystyisinkö edes.

Tänään oli sitten varmaankin ovulaatiopäivä. Eilen sain jo plussan testiin, mutta tutut puristelut tulivat vasta aikaisin tänä aamuna tai ehkä niitä olis ollut jo yöllä. Hassua oli se, että puristeluja oli tällä kertaa molemmilla puolilla...ehkä hieman vähemmän huomasin niitä toisella puolella, mutta kumminkin aika selvästi. Tapahtuikohan sitten kaksi ovulaatiota :O vai kipuiliko se toinen puoli vaan seuraksi... Huh. No, aika näyttää, tulisiko plussaa tästä kierrosta :) Eilen ja tänään kyllä saatiin aikaiseksi jonkinlaisia yrityksiä :)

Suhwi, onnea pennusta :) On varmasti ihana <3 Toivottavasti saisitte pian ihmisvauvankin tuhisemaan sinne teille :)

elenna jospa se siitä tärppäis jos on kummallakin puolella ollu puristeluja...tiiä vaikka tuplat tupsahtaa! :)

Piinaviikko loppu eilen ku alko menkat.. taas... :( Epistä! Onneks on nii ihana ukko joka vaan lohduttaa ja tsemppaa.. :) Pientä toivoo raskautumisesta kyl vieläkin elättelen, että jos ei tuu hyytymiä eikä vuoto kestä normiaikaa vois sittenki olla raskaana. (Kaverilla tosiaan oli kuukautiset vaikka olikin raskaana..) Eilen oli siitä harvinainen eka vuotopäivä ettei kramppeja ollu ollenkaan (normaalisti kouristaa ekanakin päivänä jo aika kovasti.) :)

Mut jooh..Toivossa on hyvä elää, sano lapamato :-P

Vatukka: Mä olen vuosia jo lykännyt tätä lapsentekoa töiden/työtilanteen takia ja en kyllä enää suosittelis sitä kenellekään, kun ei tämä raskautuminen kaikille niin yksinkertaista näemmä ole. Tiedän kyllä ton tunteen, mä olen kans pohtinu samanlaisia asioita jo vuosia. Mut oikeesti onko koskaan oikea aika, kuitenkin aina voi olla meneillään jotain, mihin raskaus ja vauva ei varsinaisesti istu, mut asioilla on kuitenkin tapana järjestyä tai niin mä olen itselleni ainakin hokenu tässä viime aikoina. Joten toivottavasti saat ajatukset järjestykseen ja älä turhaa mieti sitä, jos sattuisitkin tulemaan raskaaksi. Aina ne työkuviot loppupeleissä sutviutuu, mutta se lapsen saaminen kun ei ole mikään itsestäänselvyys niin parempi jatkaa yrittämistä, jos sille ei mitään muuta estettä ole.

elenna: Sä puhut niin järkeviä, osa sun ajatuksista on kuin suoraan mun suusta, vieläkö mä osaisin toteuttaa ja soveltaa noita ajatuksia käytäntöön, niin avot.

Suhwi: Onnea pennusta, sulla onkin siellä sit hyvä pikku-häärääjä, jotta ei tule liiaksi mietittyä ja ressattua (toivottavasti) näitä raskauteen liittyviä juttuja. Mä oon huomannu kyl saman, et nyt kun ollaan virallisesti aloitettu yritys, niin tuntuu että joka paikassa tulee vastaan odottavia äitejä vatsat pystyssä tai pieniä vauvoja turvakaukaloissaan. (Tai sit niitä on ollu aina(?), nyt niihin vaan kiinnittää huomiota.) Lisäksi oon havahtunu siihen, et meillä ei oikeestaan ole enää ketään tuttuja tai ystäviä, joilla ei olisi lapsia, sitä alkaa olemaan vähän ulkopuolinen olo, kun jossain käy kylässä, se vauva-/lapsiarki, kun poikkeaa aikalailla siitä omasta.

Omaa: Mulla loppu piinaviikko lyhyeen, täti tuli jo maanantaina eli 6 päivää etuajassa ja kierto jäi 22 päivään. Mä oon ollu ihan ymmälläni, ei ikinä oo tällasta tapahtunu, aina ollu niin säännöllinen kierto, et on pystyny aikalailla päivälleen varautumaan, et millon se täti tulee. Liekö sit oon kuitenkin halunnu sitä raskautta niin kovin, et oon kuitenkin ressannu jollakin tasolla, mikä sit vaikutti kiertoonkin. Tää on niin mystistä touhua. Koita tässä sit laskea millon ovis mahdollisesti on, jos nää kierrot alkaa tälleen heitteleen. Täytyy toivoa, et tää oli nyt yksittäinen tapaus ja ens kierto on jo normaali. Eli yk5 alko meillä nyt sitten...

Hei kaikki!  =)

Käytyäni tällä palstalla kyläilemässä ja asiaa vatvottuani päätän nyt kuitenkin liittyä tähänkin ketjuun. Aiemmin ajattelin pysyä pois täältä, kun vauvahaaveilu on tarpeeksi sitkeästi päässä kokoajan muutenkin ja ajattelin tällä palstalla oleilun vielä pahentavan asiaa.  =/  Se selvinnee aikanaan,että pahentaako vaiko helpottaako täällä oleilu. :)
  Olen 33-v täyttävä rouva ja meillä meneillään yk3. Olen syönyt ehkäisypillereitä n.17v asti (välissä ollut vain muutama 1-2kk pätkä ilman) ja nyt heinäkuussa lopetin pillereiden syönnin ja rupesimme todenteolla haaveilemaan perheenlisäyksestä. Ensimmäisestä kierrosta teinkin 2 plussatestiä ja ehdin jo liittyä tuonne toukokuisten odottajien joukkoon. Viikkoa ennen ensimmäistä neuvolaa katosi kuitenkin kaikki oireet ja testikin näytti negaa. :(  Viikkoa myöhemmin asia tarkistettiin verikokeessa ja hcg-arvo oli alle 1. Jäi epäselväksi mikä tuo oli,mutta ehkä tuulimuna tai varhainen keskenmeno. Vuoto alkoi vasta samanapäivänä kun kävin verikokeessa ja se meni kyllä oikeastaan kuukautisten piikkiin omassa mielessäni. Kierto on ollut yllättävän tasainen 30 ja 29pv ilman pillereitä, sillä jopa pillereillä se ei ole ollut aivan tasainen ja joskus on esiintynyt välivuotoa jne. Toinen seikka mikä ihmetyttää on että ekassa kierrossa vuotoa vain 1 pvä(joka meni alkaneen raskauden piikkiin), mutta vuotoa myös nyt kunnolla vain 1vuorkokausi ja sen jälkeen parina päivänä minimaalista tuhrua. Ilman pillereitä on aiemmin vuoto kestänyt 5-7pv ja pillereilläkin 3-6pv. Liekö kroppa vielä jotenkin sekaisin pillereiden lopettamisesta tai jotain. Mutta koska vuotoa edes vähän,niin toivon,että asiat olisivat kuitenkin sinällään kunnossa ja olisi edes mahdollisuus raskautumiseen. :)  Tulipa pitkä ja tarkka aloitus esittely! :D  Nyt siis yk3 menossa ja laskurin mukaan ovulaatiopäivä olisi 5.10 eli tämä viikko pupuillaan ja urakalla. ;D

Plussatuulia kaikille!

Tervetuloa Lotte, joukkoon tummaan! :) Hyvinkin kuulostaa siltä, että elimistösi on vielä vähän sekaisin hormonitasapainon muuttumisen myötä. Mulla oli keväällä samankaltainen tilanne kun jätin ehkäisyimplantaatin pois. Ei tullut edes kuukautisia niin verikokeesta tuli positiivinen raskaustulos! :) Se raskaus kuitenkin osoittautui tuulimunaksi ja se poistettiin kohdun lääkkellisellä tyhjennyksellä heinäkuun alussa. Odotettiin yksi normaali kierto ja sitten aloitettiin uusi yritys. :) Ei oo vaan vielä tärpännyt..

P_K  myö kans tehtiin sama havainto reilu viikko sitten isännän kaverin häissä. Kaikilla muilla (hääpari mukaanlukien) oli yksi tai useampi lapsukainen mukana juhlissa tai sitten mummolla hoidossa. Me oltiin oikeesti ainoo pari jolla ei ollu lapsia! :) Tuli vähä semmonen "menikö juna jo?" olo... :/

Moi,

Täällä mennään ihan hyvillä mielin eteenpäin. Kiirettä on tosin pitänyt ja väsyttää aika paljon. Tänään olis 4s päivä oviksen jälkeen. Tuntuu jotenkin hieman kaukaiselta koko ovis ja yritys, että oisinko mä saanut vähän muutakin ajateltavaa. Kyllä mä tätä tietysti päivittäin mietin, ei siinä mitään. Mutta sekin alkaa olla aika rutiinia... jos kaikki yrityskerrat lasketaan niin tää olisi jo 13. kerta.

Mut nyt tuntuu aika huolettomalta. Oon tosi iloinen siitä, että raskaus alkoi tuossa välissä, vaikka sitten päättyikin keskenmenoon. Nyt ei tarvitse miettiä mitään lapsettomuusjuttuja vaan voin odotella ihan rauhassa mitä tapahtuu :)

Lotte, tervetuloa :) Mä seurailinkin sua vähän siellä toukokuisissa, kun ajattelin, että josko itse oisin päässyt sinne. Mutta ei sitten. Pahoittelut keskenmenosta :( Kyllä sinä raskaana olet ollut, jos raskaustesti näytti plussaa. Ja ilmeisesti se seuraava vuoto tuli kumminkin myöhemmin kuin normaalisti kuukautiset? Joskus se raskaus vaan loppuu ennen kuin on oikein alkanutkaan. Kun sinulla on alkanut tuo ensimmäinenkin raskaus noin nopeasti, niin uskon, että pääset pian taas odottajien puolelle :) Toivottavasti pysyvästi sillä kertaa.

P_K, niinpä, se soveltaminen on sitten asia erikseen! Onneks mulla on ainakin yksi ystävä, joka välillä takoo järkeä mun kalloon. Pahoittelut tädistä :( Mulla ei oo tullut ylilyhyttä kiertoa, mutta kaikkea muuta kummallista on kyllä tapahtunut :O Yleensä ne on ollut vaan ohimeneviä ilmiöitä, toivottavasti sullakin.

Suhwi, pahoittelut menkoista :( Onko ne jatkuneet kumminkin normaalimpina? Mä oon pari kertaa tehnyt raskaustestin vuodon loputtua, jos menkat tuntuu kummallisilta. Hyvä se on varmistaa, vaikka todennäköisempää on, että sitä ei oo raskaana. Mut jos oliskin raskaana eikä huomaa sitä, niin siitä tulee vaan sotkua...

elenna juu menkat tuli ja menivätkin jo :) Ihan oli normaali vuoto joten en usko että ois ollu vaan jotain "välivuotoo". Noh, uutta yritystä kehiin vaan! :) Ihailtava toi sun asenne "Oon tosi iloinen siitä, että raskaus alkoi tuossa välissä, vaikka sitten päättyikin keskenmenoon. Nyt ei tarvitse miettiä mitään lapsettomuusjuttuja vaan voin odotella ihan rauhassa mitä tapahtuu :)" :) Tsemmpiä uuteen yritykseen, kyllä se sieltä vielä tullee! :)

Täällä palataan normi arkeen piakkoin ihan kirjaimellisesti. Joudutaan luopumaan koirulista kun isäntä osoittautui allergiseks.. :( Uutta kotia ollaan etsiskelty aktiivisesti ja ens viikolla saattaa olla Milolla muutto edessä. En oo laskenu monesko yk tää ois mut jos ihan lonkalta heittää nii oisko yk5..

Tsemppiä kaikille yrittäjille! :)

Heippa, täällä ilmoittautuu yksi ensimmäistään yrittävä. Nyt menossa yk1 ja kkpv 26/28-29. Tänään aamulla tuli tehtyä negatesti, mutta taisin liian innokkaana testailla liian ajoissa. Näin ainakin toivon eli toivottavasti se vielä plussaksi uusien päivien myötä muuttuisi. Jollei niin yritys jatkuu :)

Tervetuloa teppis! Hmm voi olla, ettei testi ihan noin aikaisin näytäkään, varsinkin jos se ei ole herkimmästä päästä. Ootko syönyt pillereitä, vaiko minkälainen tausta sinulla on? Jos ei nyt ole tärpännyt, niin toivotan onnea jatkoyrityksille :)

Kiitos Suhwi. Mut tuollainen olo mulla on. Kun raskautta ei alkanut kuulumaan vaikka oltiin yritetty jo melkein vuoden, niin se tilanne meinasi alkaa masentamaan. Se kun mitään ei tapahtunut, oli jotenkin niin ahistavaa. Nyt on ihan erilainen olo. Ihan kuin olisi ilma puhdistunut mun päässä. Pahoittelut koiran menettämisestä :(

Takaisin