elenna
Sukkela juttelija
Suhwi, ok, nyt tuli vähän parempi kuva sinun tilanteesta. Eli olisit nyt ehkä kierron keskivaiheilla suunnilleen tai vähän yli. Ovulaatiokin voi aiheuttaa omia oireitaan... raskausoireita tulee aikaisintaan kiinnittymisen jälkeen, mutta usein kai vasta sitten kun kuukautiset on jääneet pois. Minullakin on ollut nyt vielä kuukautisten jälkeenkin tosi kummallisia oireilta, muistuttaa raskausoireita mutta enpä testin mukaan ollut raskaana. Eli kaikki on mahdollista. Oikeesti mäkin oon kyllä sitä mieltä että liian aikaisin ei kannata testailla, mieluummin sitten jos kuukautiset jää pois. Joku herkkä testi voi näyttää raskauden tosi aikaisin, mutta kuukautiset saattaa silti alkaa ajallaan...
Kummalliset oireet jatkuu... onneksi ovat aika lieviä kumminkin. Niin se vaan on, että hassuja oireita on useinkin pitkin kiertoa, mutta yleensä sitten lopussa niihin rupeaa kiinnittämään enemmän huomiota! :) En tiiä kyllä onko mulla näin hassuja ennen ollutkaan...
Kummalliset oireet jatkuu... onneksi ovat aika lieviä kumminkin. Niin se vaan on, että hassuja oireita on useinkin pitkin kiertoa, mutta yleensä sitten lopussa niihin rupeaa kiinnittämään enemmän huomiota! :) En tiiä kyllä onko mulla näin hassuja ennen ollutkaan...