Äidiksi ensi kertaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nymeria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa mukaan Jonna.K ja hiide !! [:)]

elmijun tilanne kuulostaa kyllä varsin kummalliselta, ja inhottavalta ! Täytyy elää tuollalailla epävarmuudessa [>:] Mä en kyllä osaa sanoa ainakaan yhtään mitä tuo voisi tarkoittaa. Toivottavasti joku muu on viisaampi [:)]

Täällä kotiuduin juuri töistä, rauhallinen päivä oli kyllä alusta loppuun asti. Huomenna oliskin vapaapäivä ja ajattelin mennä katsomaan kummipoikaani, herra 11kk ! Kummitädin rakkaus <3 Ja vauvakuume senkun nousee nousemistaan kun pikkuisen näkee ! [:)]

Tervetuloo kaikki mukaan ja tervemenoo kaikki odottajien puolelle! :)

Mulla vähä lisääntynyt vuoto. Vielä ei reilusti, joten en vielä merkkaa ekaa kiertopäivää alkaneeksi. Täällä toistaiseksi siis mennään kp37/28-38.

Tervetuloa mukaan Jonna.K ja hiide! Reippaasti vaan mukaan jutustelemaan! [:)]

Chrystal, uskoisin myös että asumuseroa helpottaa se, kun tietää että se on vaan väliaikaista. Jaksaa paremmin ootella aikaa, jolloin ei tarvi enää asua erillään. [:D] Koskas saatkaan miekkosen saman katon alle? Mullä myös kummitytöt (9- ja 3-vuotiaat), aikamoisia kummitädin prinsessoja molemmat! [;)] Toki on lisäksi vielä noita sisarusten lapsia 7, joista vanhin 18 ([:o]) ja nuorin 5.

En kyllä elmiju osaa sanoa yhtään mitä vois olla tuo sun juttu.. [:-] Saisitko lääkäriä puhelimen päähän, että voisit kysästä? Tai voisitko tehä testin, onko se sinun hailakka plussa kadonnut vai vahvistunut? Aika ihme juttu kyllä.. [>:]

Hyvä örkki! Pidä tuo linja, äläkä päästä sitä punaista paholaista paikalle, vaikka kuin yrittää..! [:D]

Mulla nyt vesitty se minun teoria sunnuntaina testaamisesta, kun ollaankin menossa minun porukoille viikonlopuksi enkä taia siellä uskaltaa testata. Mietinkin uskaltaisinko jo huomen aamulla vai maltanko oottaa maanantaihin..? [8|] Pelottaa vaan, että turhaan etes intoilen testauksen suunnittelun kans, taian pudota korkealta ja kovaa lähipäivien aikana.. [&o] Sitä vaan niin toivois, että just nyt ois onnistunu.. Eikä näistä oireistakaan osaa sanoa oonko kuvitellu esim. suolen toiminnan haluamakseni vai en, kun eipä näin enskertalaisena oikeasti voi tietää miltä se raskautuneisuus kuuluis tuntua.. Vaikeaa taas!

Oonkohan ihan oikeassa paikassa kun vasta vauvaa lähdetty yrittämään[:-].Täällä keskusteluja tullut luettua viimeisen vuoden mutta ei ole tullut mitään kirjoiteltua. Tosiaan vasta pillerit jättänyt pois ja armotonta kuumeilua ilmassa. Noin 2 vuotta on tullut siitä vauvasta haaveiltua miehen kanssa muttei elämäntilanne oikeen ole ollut sopiva.. Kamala stressi jo nyt vaikka yritys vasta alkamassa. Ihan hävettää! 

iidda, etköhän ole oikeassa paikassa, kun suurin osa meistä muistakaan ei ole raskaana vaan vasta haaveillaan esikoisesta, ainakin näin minä olen käsittänyt [8|]

Sanra, näinpä, toivottavasti tuo sanonta nyt tämän kerran pitää paikkansa! Olisiko edes hienoa tulla tänne ilmoittamaan plussaamisesta jo kolmannella yk:lla. [:)]

Olin bongaavinani ovulaation maanantaina, kun hetkellisesti oli alavatsassa sellaisia kuukautismaisia kipuja ja sitten ne vain loppui. Sopis kyllä päivä muutenkin laskuihin. Piti sitten heti illalla yrittää varmistaa että tällä kerralla onnistais [;)]

Pahoittelut kaikille, joilla epämiellyttävä täti on tullut taas vierailemaan. Toivotaan että se ei ensi kuussa tunkeilisi!

Taass töissä.. Ja pikkujoulutkin tänään eikä välttämättä sitä örvellystä viitsisi kauaa katella. Ite kun ei oikein uskalla mitään vettä vahvempaa nauttia kun ei koskaan tiedä. Saas nähdä johtaako tämä siihen että tulee vuoden yritettyä pikkusta eikä koskaan uskalla ottaa tippaakaan[:)] Kumpa vaan onnistais heti näin alkuunsa kun tää stressi on niin kova jo nyt vaikkei kyllä pitäis olla. Toisaalta sitä varmaan streissais sitten vauvan hyvinvoinnista heti kun saa plussattua. Eniten vaan pelottaa että entäs jos ei voi saada lapsia.. kamalaa tää tämmönen[8|] 

Vein tänä aamuna miehelle "aamiaisen" sänkyyn, sanotaan vaikka nyt myöhästyneen Isänpäivän kunniaksi..! [;)] Tarjottimella mulla oli viskipaukku ja positiivinen raskaustesti!!! [:D] Juu luitte oikein, en oo omasta päästä oireita keksiny..

Tosiaan, mulla on reilu viikko jo tasaseen tahtiin vihlonu alamahaa ja salaa olen toivonu josko se ois sitä itteään. Myös vilunväreet ja kaamea väsymys iltaisin ovat antaneet lisää uskoa asiaan. Rinnat ei varsinaisesti oo olleet arat, niitäkin ennemmin on vihlonu silloin tällöin ja ehkäpä ne on jo vähän turpeatkin. [:)]

Oon tässä viime viikkojen aikana oppinu uudelleen rukoileen..! [;)] Isälle on tullu toivottua voimia paranemiseen (Isä pääsee tänään kotiin! [:)]) ja toiseksi on tullu toivottua, että meille vauvanalku suotais. Kai häätyy jatkaa ja toivoa pienelle suojelusenkeleitä, jotta se jaksais sinnitellä minun kyydissä seuraavat 30+ viikkoa! [:)]

Mutta todellakin: Kolmas kerta toden sanoo! [:D] Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! <3

ps. Tervetuloa iidda mukaan, olet oikeassa paikassa! Tsemppiä yritykseen! [:)]

Sanra, saan tuon körilään viimestään tammikuussa tänne. Tuntuu järjettömän pitkältä ajalta mutta mulla on työharjoittelua enää kolme ([&:]) viikkoa jäljellä jonka jälkeen pitääkin sitten mennä entiselle paikkakunnalle pariksi viikoksi vielä kouluun [:)] Sitten olis valmiin paperit kourassa [;)] Sitten onkin jo joulu sun muut jotka olen kuitenkin siellä suunnalla, eli oikeastaan vain kolme viikkoa että päästään saman katon alle [:)]  VOI mikä selostus, koittakaa nyt jotain selvää saada [:D]

Ainiin Sanra, uskalsitko jo testata? [:)]

iidda, ihan oikeassa paikassa olet, tervetuloa mukaan vain ! [:)]

Untamoinen, nyt on kyllä peukut pystyssä että siellä olis tärpänny ! [:)]

omaa:
Tais olla tyyntä myrskyn edellä tuo tiistain hiljainen työpäivä, eilen sitte mentiin aamusta iltaan koko ajan. Syömään päästiin ihan ajallaan yhdentoista aikaan mutta illalla päästiinkin vasta yhdeksän jälkeen.. Mutta kyllä mä niin rakastan tuota työtä, on kyllä ihan oikea ala mulle [:)] Täällä olis taas vapaapäivä ja ajattelin ihan vain pestä pyykkiä ja siivoilla. Täällä kun ei oikein ole vielä kavereita ja rahatilanne on heikoistakin heikoin niin ei oikein pääse edes ostoksille.

Sanra ehdit väliin ! Mulla meni ihan kylmät väreet kun luin ! AIVAN IHANAA !!!! PALJON onnea ja suojelusenkeleitä ja tarrasukkia ja ihmisliimaa ja mitä vielä ! [;)]

Sulla on kyllä mahtava päivä kun isäsikin pääsee kotiin, hieno homma ! [:)]
Oon sun uutisten takia täällä hymy korvissa ja tippa linssissä, niin ihanaa [:)]

Onnea Sanra valtavasti ja tervetuloa odotuspuolelle! [:)] Ihania uutisia koleaan päivään!
Hieno aloitus viikonlopulle, kun vielä isäsikin pääsee kotiin! [:)]

Anteeksi jo valmiiksi tämä purkautuminen mutta pakko purkaa jollekkin.
Ajattelin aamulla kun heräsin että ompas kivaa kun on vapaapäivä eikä tarvi tehdä mitään.. Hetken aikaa olin hereillä ja soittelin miehelle töihin kuulumiset. Sitten aukes padot oikein kunnolla, siitä itkusta ei meinannut tulla loppua ja oonkin itkeskellyt tässä nyt koko päivän enkä oikein edes tiedä mille. Se varmaan laukaisi kun kuuli miehen äänen ja kun on niin ikävä. Mutta oon muutenkin ollu nyt niin herkillä jo monta päivää enkä tosiaankaan tiedä miksi. Ku ei tässä nyt oo sattunut mitään ikävääkään ja eilenkin oli mukava päivä töissä ja miehen kanssa on kaikki hyvin.. Ainoa on nuo menkat mutta ei sekään ollut sinänsä pettymys kun ei oikein oltu päästy kunnolla yrittämään tämän tilanteen takia. Nytkin oon tässä kyyneleet silmissä.
Älkää nyt aiva pimahtaneena mua pitäkö [:D] Piti vain saada johonkin avautua, helpottaa huomattavasti. [:)]

Sanra Onnea! toivottavasti kaikki sujuu hyvin!

Ihan on syyllinen olo kun pikkujouluissa tuli muutama maisteltua.[:@] Todella epätodennäköistä että mitään olis tuola masun puolella vielä tässä vaiheessa mutta aina sitä kuitenkin jossittelee. Tosiaan tässä pari kolme päivää ollut järkyttävä väsymys ja meinannut nukahtaa sohvalle heti kun on töistä kotiin tullut.
Maha ollut jotenkin oudosti kipeenä (suolisto vissiin valittelee jostain) ja eilisestä asti alavatsaa välillä jotenkin sattunut.. Tai no sattunut ja sattunut muttei tunnu kivalta![8|] varmaan sitä taas kuvittelee vaan itsellensä kaikenmaailman tuntemukset joten en niistä viitsi sen enempää stressata.. Tän väsymyksen haluan kyllä heti pois. Ihme että edes tähän aikaan pysyn pystyssä kun joka ilta nukahtanut ennen klo 21...[&:]

Ihanaa Sanra! Onnea!

Oletko chrystal masentunut? Burnoutissa tms. Silloin voi tulla esim. käsittämättömiä itkukohtauksia.

Täällä siis menkat alkaneet. 3. kiertopäivä menossa.

örkki, burn outia oon itsekin epäillyt, on ollut ihan liikaa töitä, koulua ja tehtäviä, sitten vielä tämä kauemmas muutto.. Mutta nyt taas helpompaa kun on saanut puhuttua ja kolme viikkoa enää niin pääsee taas miehen kanssa saman katon alle.

Mulla on ihan järkyttävä väsy vaikka tänään ollaan miehen kanssa nukuttu yli puoleen päivään. [:D] Silti voisin nukahtaa vaikka samantien, mikä on mulle ihan uutta, oon sellainenkin iltavirkku ettei tee ikinä yhtään tiukkaa valvoa reippaastikkin yli puolen yön. Makoiltiin sitten "aamulla" sängyssä ja mies silitteli mua ja totes yhtäkkiä että "mä oon tässä jo jonku aikaa kattonu että sun tissit on kasvanu aika paljo" [:D][:D][:D] Tottakai sitten itsekin rupesin tutkailemaan niin tosiaan tuntuu että ne olis kasvanut, mistä olin tietysti ihan onnessani kun meidän suvussa ei tosiaankaan kulje mitkään Pamela Andersson-rinnat [:D] En sitten tiedä onko vain kuvittelua vai onko ne vain jostain syystä turvonnut. [:D]

Oikein paljon kiitoksia chrystal, manque, iidda ja örkki! Täällä edelleen jotenki hölmistyny olo, koko ajan kävelee naama virneessä! [:)] Oisin niin halunnu jo kertoa kaikille viikonlopun aikana, että meillä on salaisuus, mutta toisaalta on niin hirmu mukavaa, että meillä on salaisuus, että en tiiä koska suostun paljastaan..!

Pitäs kai osata siirtyä tuonne odottajien puolelle, mutta tämä on tuntunut kuin kodilta..! Siispä kiitänkin teitä kaikkia täällä palstalla minun kans hyörineitä ihanasta yhteisestä retkestä! <3 [:)] Tulkaahan perässä! [;)] Ja lupaan/uhkaan, että käyn ainaki salakuuntelemassa teitä, jos en jopa vielä innostu kommentoimaankin..! [:D]

Kamalan turvonnut olo. Alavatsaa polttelee edelleen muttei nyt sentään ihan jatkuvasti. jos ei viikon sisällä mee ohi niin vois lääkärissä varmuuden vuoks käydä.. Menis nyt vaan tämäkin kuu nopeesti.

Ihanaa kun täällä töissä on tää ilmastointi kohdallaan! Suoraan vetää nilkkoihin ja oon ihan jäässä vaikka kunnon vaatekerrokset päällä. Lämmintä kaakaota pitää taas hakea[:D]

Miten pitkään olette yrittäneet raskautua?
Päästäisiinpä kaikki samantien tuonne odottajien puolelle!

Sanra: Onnea! Aivan ihana uutinen että teille tulee nyt se pikkuinen [:)] Mahtoi olla miehellä mukava aamupala! Ja tuosta rukoilemisesta, että jatka ihmeessä! Taivaan Isällä on varmasti vielä paljon lahjoja sinulle annettavana, mutta et ole välttämättä hoksannut niitä aiemmin pyytää [:)] Olen vahvasti sitä mieltä että lapsi on lahja, ja rukoileminen taisikin heti auttaa [;)]

Vähän on nyt jännät paikat, kun kuukautisten pitäisi alkaa vasta viikonloppuna tai ensi viikon maanantaina, ja rinnat alkoi kipuilla jo lauantaina, ja ovat nyt melko kipeät, kosketusarat koko ajan. Paleleminen on myös uusi juttu, kun sisällä on yli 20 astetta ja minä palelen, muut on t-paidoissa. Jes... Toivottavasti tämä on nyt sitä itteään, ja kolmas kerta sanois toden! [;)]

Joo ei tästä tuu nyt mittään. Tissit on niin kipeät että! Ja tuntuvat olevan tiellä koko ajan [:D] En muista että näin kipeät olisivat koskaan aiemmin olleet. Tosin viime yönä näin kamalaa unta jossa täti tulikin kylään ja mua harmitti.

Untamoinen toivotaan että ei oo täti tulossa![;)]

tosiaan itse lopetin vasta pillerit ja odottelen että tuleeko se täti tuossa muutaman viikon päästä vai miten käy.
Viime viikon lopusta asti ollu mahassa ihmeellisiä tuntemuksia. Nippailee kummasti ja tänään aamulla vihlas ikävästi. Jatkuva väsymys ja jano + pään jomotus. Väkisinkin kuvittelee kaikenlaista mutta silti tiedostan että ei nyt ihan näin aikasessa vaiheessa pitäis missään tuntua.. Kuitenkin voi kroppa olla ihan sekasin noitten pillereiden jälkeen. [&:] Kunhan ei nyt ainekaan olis joku vika missään.. Kamalaa tämmönen tietämättömyys kun tulee kaikenlaista mieleen. Pahinta on kun sitä vauvaa niin kovasti haluaa ja sit kun se ei olekkaan todennäköisesti edes tulossa niin sitä rupee toivomaan ja sitten tiputaankin korkealta ja kovaa![:(]

Aijai.. voi voi.. en muistanut että luomumenkat voi olla näin kipeet??! Kohta levy särkylääkettä mennyt ja yölläkin piti nousta ottamaan.. ja tänään KP 1/34

Takaisin