Melko pannukakku tuli tästä kierrosta ja oviksen hyödyntämisestä. Viimeksi sekstailtiin sunnuntaina. Maanantaina-tiistaina tikut näytti kunnon posia. Tänään oli jo selvästi haalea tikku. Ottaa ihan

päästä, kun tilaisuuksia kotona olisi ollut, mutta ei siitä sitten mitään tullut. En tiedä stressaako mies töitä vai "omaa suoritustaan".

Eilinen meni sitten omissa oloissa eli siinäpä se sitten. Harmittaa. Olen ite vähän kipeänäkin. Allergia sai kai poskiontelot tulehtumaan ja pelkään nyt, että SLE:kin aktivoituu, sen verran kipeä olen ollut nivelistä ja lihakset hapottaa. Aika matalat fiilikset tässä, mutta josko täältä noustaan, kun tukkoisuus helpottaa.
Itekkin olen miettinyt ehkäisyasiaa, sitten kun yrittäminen loppuu. Mulla oli aiemmin kierukka, mutta siitä oli semmoista tiputtelua jatkuvasti, niin ei oikein hyvä. Muutenkin tuntui ettei se sopinut omalle kropalle. Pillerit ei käy migreenin takia. En tiedä kuinka riskaapeliä olisi kalenteri ehkäisynä, kun ei oikein hormoonivalmisteet kiinnostaisi jatkossa.