Jyväskylän uudet odottajat

Heippa Riipitii! Mä tarkistin mun asetukset, ja siellä oli että vain rekisteröityneet käyttäjät voi lähettää mulle viestejä, toinen vaihtoehto olisi ollut tuo sun mainitsemasi vain seuraamani käyttäjät. Onpa outoa.. Viitsisitkö kokeilla laittaa mulle testiviestiä vielä kerran?
 
Ainakin tällä Androidin appiksella tulee "This user does not exist"...
 
Täällä muuten on sellane keskustelu kun Jyväskylän odottajat ja mammat. Meinattiin josko ois huomenna nähty, mutta aika hiljasta näyttäs olevan :<
 
Täällä muuten on sellane keskustelu kun Jyväskylän odottajat ja mammat. Meinattiin josko ois huomenna nähty, mutta aika hiljasta näyttäs olevan :<
Saatko linkattua tähän? Voisin alkaa seuraileen :)
 
Meistä saa kans seuraa kahville tai leikkipuistoon. Enempi oon kirjotellu tuolla jyväskylän odottajat ja mammat, mut on aika hiljasta. Hihkaskaa jos joku seuraa kaipailee :)
 
Täällä yksi 17-vuotias lapsensa saanut 26.2.2015 olisi kiinnostunut tapaamaan muita odottajia tai jo synnyttänitä!
 
No mutta jos porukka heräilis ja näkis :wink
Eli tiistaina voitais nähä vaikka klo 12 keskustassa? Saa ehottaa muutakin :)
 
Heippa! Mäkin heräsin ja tällä kertaa ajoissa :D Tiistai on vapaata kalenterissa, joten joudan keskustaan ihan mihin aikaan tahansa. Käydäänkö sitä keskustelua nyt kummassa ketjussa? :D
 
Ti klo 12 Seppälän Prisman pullonpalautusautomaateilla.

Pitäs melkein pyytää sulkeen tää ketju ja vaan linkata tohon touseen niin muunkin vuotiset huomaa kuin 2015 :)
 
Takaisin
Top