Jyväskylän uudet odottajat

ronkeli79

Silmät suurina ihmettelijä
Hei! Löytyisikö Jyväskylän alueelta odottajia joita kiinnostaisi löytää uusia tuttavuuksia esim. ulkoilun ja kahvittelun merkeissä? Yhdessä tekeminen on aina hauskempaa. Itselläni laskettuaika 2/15.
 
Heippa! Täällä Jkylään muuttava esikoista odottava 33-v. Muutto joulukuussa ja en oikein tunne ketään vielä uudesta kaupungista kun miehen työn perässä muutetaan. Mulla laskettu aika 6/2015. Lähden mielellään vaikka seuraksi vaunulenkeille tms :D
 
Hei Ariel.
Tervetuloa Jyväskylään.
Itselläni vielä pari viikkoa töitä, sitten alkaa mammaloma.. Ensivuoden puolella voisi treffailla ja tutustua. Käydään vaikka kahvilla kaupungilla. Lenkkiseuraksi ennen vauvan syntymää minusta ei taida enää olla. Pienikin rasitus supistaa tällä hetkellä ja tuskin loppua kohti paranee..
Ilmoittelehan itsestäsi.
 
Tällä kanssa alkaa äloma loppiaisena, jos sitten saisi nukuttua niin, että jaksaa muutakin kuin raahautua sohvalle. Vois käydä tosiaan vaikka kahvilla.
 
Hei! Täällä myös yksi jyväskyläläinen odottaja, joka mielellään tutustuisi muihin samassa elämäntilanteessa oleviin. Ikää on 31-v. ja esikoisen laskettu aika 7/2015.
 
21.1. Suur-Jyväskylän lehdessä oli mainos, että Lastentarvike muuttaa, kaikki tuotteet alennettu. Vink :)
 
Kävin tänään lastentarvikkeella shoppailemassa. Normitarjoukset niin kuin aina. Toki nyt kaikista tavaroista lähtee jotain alennuksia.
Ostin kaukaloon lämpöpussin, -20% lähti hinnasta.
Tänään siis 38+5 viikkoja ja kovasti haluaisin jo lähteä synnyttämään mutta kaveri ei ole vielä samaa mieltä..
Jossain vaiheessa voisi kaikkien teidän Jyväskyläläisten odottajien kanssa sopia kimppatreffit, miltäs kuulostaisi?
 
Mukana! Mä en saa kyllä mahtuun enää tähän viikkoon. Mut jos sovitaan ens viikolle, niin sullakin lähtis ehkä tuleen, kun sopii jotain :D
Ja jos sovitaan loppuviikoks, sovitaan synnärille kun oon päättänyt saada tän viikon päästä perjantaina rv39+0 :wink

Joku muuten tuli viime lauantaina Mestarin Herkun liukuportaissa vastaan, jolla oli vähintään yhtä iso maha kuin mulla. Heti ekana mietin kaikki vaun Jyväskyläläiset, oisko ollut joku :)
 
Hei.
Minulle sopii hyvin ensi viikolla, oikeastaan mikä päivä vaan jos en nyt sitten satu olemaan synnärillä. Mutta sehän selviää vasta sitten..eli ehdotuksia tulemaan vaan.. mites marna ja ariel, pääsettekö mukaan?
Itselleni parhaiten sopii ma-ke päivät. To ja pe klo 12 jälk.
 
Mulle käy kans kaikki päivät (ma ennen viittä) mut mielellään aikasintaan 12 jälkeen. On vähän noita yönukkumisongelmia ja nukun sit päivällä :sour:
 
Huomenta! olisiko ti 3.2 klo 12 sopiva? Nähdään kaupungilla, sokoksen pääovien edessä. Kaikki ainakin tietävät paikan varmasti. Käydään kahvilla/syömässä.
 
Käy mulle. Paan vielä viestiä kaikille, että marna ja arielkin huomaa.

Edit: enpä osannut, niin laitoin Marnalle. Ariel on kai jättänyt meidät? Laitan ton vielä tonne Helmikuisiin, jos siellä on joku ketä kiinnostaa lähteä mukaan.
 
Muokattu viimeksi:
Jaa, sovitaanko, että sokoksen ovien sisä- tai ulkopuolella, jos on kauhea viima ja pyrytys? Sitä voi joutua hetken odottaan ja varmistumaan, jos vaikka Ronkelikin on just joutunut laitokselle :wink
 
Nähdään siis näillä puheilla ti 3.2 klo 12 sokoksen edessä. Ulkosalta varmaan löydetään toisemme helpoiten niin ei olla ovien tukkeena. Yritän ilmoitella jos en pääse paikalle..
 
Mä en pääse. Plus mä heräilen yleensä 11aikoihin ja jäbä kuorsas tänään puol1 asti :) Mutta katotaan seuraavalla kerralla! :)
 
No voi höh.. Mä en ole saanut ilmoituksia että täällä on uusia viestejä :/ enkä ole itse muistanut käydä ketjua vilkuilemassa. Eli en ole teitä jättänyt! :) Tuun intoa puhkuen seuraavaan tapaamiseen :D
 
Ariel koitin laittaa sulle privaa, mutta se sanoi jotain erroria. Mulla oli kans jotain ongelmia ja asetuksista piti laittaa vaihtoehto, että muutkin voi laittaa viestiä kuin ne, joita mä seuraan. Onkohan sulla sama?
 
Takaisin
Top