Kesä-äidit 2015

Status
Not open for further replies.
Mulla on muuten muuttunut tuo laskettuaika eli 30.5 on uusi versio jos joku viitsii päivittää,kiitos!

Mä tein aikani kuluks laskutoimituksia..

Meitä kesämammoja on 159 :smiley-bounce016

Onkohan kaikki vielä linjoilla vai onkohan moni jo "unohtanut" tän sivun / kiinnostus muuten vaan lopahtanut. Paljon oli ainakin nimiä, joista ei nyt ainakaan äkkiseltään muista kuulleensa mitään. :p

Mietin kans Timantti et pitäiskö tehdä uusi lista kun musta tuolla oli jossain vaiheessa niitä joita ei täällä ole aikoihin näkynyt. Mutta toisaalta samapa kai tuo :)

Niin, toisaalta vois olla kiva tehä uus lista niin näkis ketkä on niitä aktiiveja, vaikka meitä oikeastaan on ne muutama jotka tunnistaa nimestä heti. Sit on varmaan jokunen niitä ku on vaan listalle tullu muttei sen jälkeen kirjoittanut mitään

Mutta sekin näistä aktiivisista kesäkuun äideistä et esim. itse en juurikaan kirjoittele julkiselle puolelle mitään vaan tonne salaiselle puolelle.. sinänsä harmi että moneen jää tutustumatta,mutta jospa sinne tulisi vielä lisää porukkaa. :)

Mäkään en oikeen ehkä ymmärrä salaista ryhmää :) miten sinne pääsee ja mitä erilaista siellä jutellaan :)

Status
Not open for further replies.
Takaisin