POKS!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TaTaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä kans laskettu ultrien mukaan 21.1..mutta eivät sitä sillon enää muuttaneet kun korttiin oli jo merkattu 22pv. Oon itsekin nyt sitten mennyt ton 22pv mukaan, kun tuskin nää kai kuitenkaan useimmiten niin täsmällisiks alkaa :)

:Heartred 35+0 :Heartred Nyt voi hengittää ja ei haittaa vaikka Pikkuinen jo syntyis :rolleyes: Toisaalta hassua kun lapsen puolesta toivois, että tulis vasta tammikuussa, mutta kun ei jaksais odottaa!! Olo on sinänsä hyvä mutta mieli malttamaton!

Poksis vaan, tänään 33+0 :Heartred melskettä ja menoa masussa lähes nonstoppina. Illan iloksi silitetty lisää pestyjä vaavinvaatteita ja lajiteltu isommat koot laatikkoon odottamaan käyttöä. Joululauluja samalla kuunnellen tietty :)

Feliddzi, ei meillä oo sama laskettu aika. Mulla on laskettu aika 22.1.! Poksuin vaan eilen väärän päivän, meni mulla vähän aikaa ennen kuin tajusin et oon eilen sekoillu päivissäo_O, nyt siis 33+2!

Okei mimiku eipä sillä väliä lähellä kumminkin niinkun marinamelinakin :)

********♡♡♡********
☆☆*☆☆*★★★*☆☆*☆☆
---------mEgAp0ksAuStEn
SuPeR-mEgAp0ksAuS-------
☆☆*☆☆*★★★*☆☆*☆☆
RaSkAuSviiKk0jA tÄyNNä---
---iKi-iHaNaT & 0d0tEtUt 34!
☆☆*☆☆*★★★*☆☆*☆☆
********♡♡♡********

Poks 34! Toi 36 kuulostaa jo tosi pitkältä. Ja silti, lääketieteellisesti meilläkin saisi 3 viikon päästä syntyä... Pitäiskö alkaa jännittää synnytystä...?

POKS 35+0!!!! Maha on niin ylhäällä ja kylkiluut on koetuksella potkujen kanssa :) Kuvioihin on tullu myös mukavaa närästystä. Huomenna ois neuvolalääkärin ja th:n tarkastukset peräkkäin.

Miten siihen arvioon pääsee? :) minä haluan myös jos vauva arvioitiin jo 1,5viikkoa sitte 2,7kiloiseksi :D

Takaisin