Vauvojen jakauma

Meille on tulossa...


  • Kaikki äänestäjät
    55
Maanantaina toivottavasti selviää kumpi siel on ku parin viikon takases ultra meni ja viuhto niin ettei nähny :) Tuleva isosisko kovasti on sitä mieltä että sieltä tulee pikkuveli :) ite lähinnä kiinostaa tietää vain sillä kun tuo tyttö on koko raskauden ajan puhunu pikkuveljestä. mummu on kanssa tuolla poika linjalla. Isä on sitä mieltä että ei halua tietää ees viel :)
 
Kaisamaria: Mullakin meni run:n jälkeen ajatukset uusiksi, kun olin aivan varma tytöstä, mutta poikahan siellä köllötteli. Muutama päivä meni ihan pöllyssä kääntää ajatukset pojan tuloon. Nelosta kun odottelin, niin ei koskaan ultrissa näytellyt haaroväliään ja olin ihan satavarma, että kolmen pojan jälkeen tulis neljäs. Sillon oli hetken ihan samanlaiset fiiikset kuin muutama viikko sitten, kun vaavin sukupuoli selvisi.
 
Ei taida nähdä, mutta tilanne:
poikia 13
tyttöjä 9
eos/ehs 5
 
Tilanne tällä hetkellä (puhelinkäyttäjille)
pojat 15 - tytöt 9 - eos/ehs 5
 
En saa enää muokattua mun vastausta (EOS), mutta poikia voi lisätä x2 :)
 
Meille olisi toinen tyttö tulossa.
Viides tyttö meidän sukuun tuohon sukupolveen, yhtään poikaa ei vielä ole. Että näin. Jotenkin arvasin jo etukäteen.


Meillä sama mutta toiste päin.. vaan poikia :grin
 
Meidän esikoinen oli miehen sukuun eka tyttö kymmeneen vuoteen, ja kovasti olen ajatellut nyttenkin tytön pykästä vaikkei sukupuoli ru:ssa selvinnytkään.
 
Miehen serkku ja pari sisarusta tehny molemmat yhen pojan ja yhen tytön. Nyt ootellaan kumpi meille tulee :)
 
Takaisin
Top