Vauvojen jakauma

Meille on tulossa...


  • Kaikki äänestäjät
    55

Untuva

Sanavalmis juttuseppä
Helmikuunmammat 2015
Ajattelin mielenkiinnosta kartottaa missä suhteessa on tulossa tyttöjä ja poikia. Eli rakenneultran tms. mukaan annetut lupaukset. :)
Laitoin kaksosten odottajien takia mahdollisuuden vastata useamman vaihtoehdon, sekä jos ei jollakulla ei saanut selvää tai ei halunnut selvittää (sekä sen ettei halua kertoa).
 
Mahtavaa, Untuva! Just mietin, että tällainen ois kiva, mut sä olitkin jo lukenut mun ajatukset. :)
 
Hei tää on hyvä! :) Muakin kiinnostaa ja muutenkin kiva fiilistellä. Itselle ainakin toi sukupuolen tietäminen/vahvat veikkaukset tuo jotenkin raskauden vielä enemmän todemman tuntuiseksi ja pääsee "lähemmäksi" vauvaa jollakin tasolla.
 
Ite vielä oottelen tietoa (uskoisin että mies haluu tietää enkä ehkä raaski ees miettiä sit ite haluanko) :)
Tällä hetkellä tilanne pojille 6-4.
 
Aika paljon poikia ite jännitän ens perjantaihi saakka mut on kyllä tyttö fiilis :D
 
Muokattu viimeksi:
Tää kysely ei muuten sitten näy kännykällä... piti ihan koneelta tulla kattomaan :)
 
Samaa tässä olen kyllä ihmetellyt mutta ei mun aivot kaiketi ihan pehmenneet oo
..täytyy kai käydä kurkkaa koneelta ;-)
 
Mulla toimii kyllä kännykälläki. Androidilla ainakin pelittää. :finger002
 
Tiada92 mulla esikoisesta kohdalla kalenteri osui kohdilleen ja tyttö tuli. Nytkin lupas tyttöä, mut poikahan tuolla mahassa köllii :D
 
Meillä oli kans aika vahva tyttö fiilis. tai siis mun mies oli ihan vakuuttunu et on tyttö ja mä rupesin vast tossa viikko sit empii asiaa. Mut ihanaa kun sai tietää kumpi tulee niin tuntuu poitsu paljon todellisemmalta :)
 
Toimii kännykällä jos menee selaimella mut ei tällä appsilla näy kyllä. Mulla on ihan tyttöfiilis, mut 3.10. toivottavasti rakenneultrassa selviää :)
 
Mä joudun odottaa vielä 13.10. saakka että saadaan tietää kumpi siellä on! Tai toivottavasti se saataisin selville :p Tietää sitten maalatako lastenhuoneen seinän vaaleanpunaisella vai vaaleansinisellä... :) Mutta pitkältä tuntuu tämä odottelu!
 
Mä oon varmaan jonnekin ketjuun jo kirjoittanutkin, että oon ihan varma, että mun mahassa on tyttö mutta kun katson nt-ultrakuvaa, se tyyppi näyttää ihan pojalta. Ehkä ens torstaina selviää. Tosin, ei haittaa kyllä yhtään vaikkei selviäiskään, meillä saa kaikki käyttää sen värisiä vaatteita kuin haluaa mutta seiniä ei pastelliväreillä maalata :wink

Muok: kiinalainen kalenteri näytti tyttöä.
 
Takaisin
Top