Vauvojen jakauma

Keskustelun 'Laskettu aika helmikuussa 2015' aloitti Untuva, 23 syys 2014.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
?

Meille on tulossa...

1. Poika

45.5%
  2. Tyttö

40.0%
  3. En halua kertoa/ei selvinnyt/selvitetty

14.5%
Multiple votes are allowed.
  1. Untuva Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Ajattelin mielenkiinnosta kartottaa missä suhteessa on tulossa tyttöjä ja poikia. Eli rakenneultran tms. mukaan annetut lupaukset. :)
    Laitoin kaksosten odottajien takia mahdollisuuden vastata useamman vaihtoehdon, sekä jos ei jollakulla ei saanut selvää tai ei halunnut selvittää (sekä sen ettei halua kertoa).
    • Tykkää Tykkää x 7
  2. Samsam Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Mahtavaa, Untuva! Just mietin, että tällainen ois kiva, mut sä olitkin jo lukenut mun ajatukset. :)
  3. Mama88 Peruskäyttäjä

Hei tää on hyvä! :) Muakin kiinnostaa ja muutenkin kiva fiilistellä. Itselle ainakin toi sukupuolen tietäminen/vahvat veikkaukset tuo jotenkin raskauden vielä enemmän todemman tuntuiseksi ja pääsee "lähemmäksi" vauvaa jollakin tasolla.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 6
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Untuva Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Ite vielä oottelen tietoa (uskoisin että mies haluu tietää enkä ehkä raaski ees miettiä sit ite haluanko) :)
    Tällä hetkellä tilanne pojille 6-4.
  5. Mju82 Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

tiukka on tilanne :D
  6. tiada92 Rakastunut foorumiin

Aika paljon poikia ite jännitän ens perjantaihi saakka mut on kyllä tyttö fiilis :D
    Last edited: 24 syys 2014
  7. tiada92 Rakastunut foorumiin

Mites onko kiinalainen kalenteri pitäny paikkansa? :)
  8. manna Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Tää kysely ei muuten sitten näy kännykällä... piti ihan koneelta tulla kattomaan :)
  9. Mirkusta tulee äiti! Ihastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

No mä ihmettelin et oonko ihan aivoton :D en koskaan käytä tätä koneelta niin ei tullu mieleenkään. Haha.
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. knyttet Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Samaa tässä olen kyllä ihmetellyt mutta ei mun aivot kaiketi ihan pehmenneet oo
    ..täytyy kai käydä kurkkaa koneelta ;-)
  11. Mashnu Addikti Helmikuunmammat 2015 Elomammat 2018

Mulla toimii kyllä kännykälläki. Androidilla ainakin pelittää. :finger002
  12. Ruppuruusa Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Tiada92 mulla esikoisesta kohdalla kalenteri osui kohdilleen ja tyttö tuli. Nytkin lupas tyttöä, mut poikahan tuolla mahassa köllii :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. tiada92 Rakastunut foorumiin

Mulla se näyttäis poikaa,mut vahva tyttö fiilis ja 8 päivää pitäis viel kestää et saa tietää :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Ruppuruusa Rakastunut foorumiin Helmikuunmammat 2015

Meillä oli kans aika vahva tyttö fiilis. tai siis mun mies oli ihan vakuuttunu et on tyttö ja mä rupesin vast tossa viikko sit empii asiaa. Mut ihanaa kun sai tietää kumpi tulee niin tuntuu poitsu paljon todellisemmalta :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. sanna Ihastunut foorumiin

Toimii kännykällä jos menee selaimella mut ei tällä appsilla näy kyllä. Mulla on ihan tyttöfiilis, mut 3.10. toivottavasti rakenneultrassa selviää :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Naksu Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Mä joudun odottaa vielä 13.10. saakka että saadaan tietää kumpi siellä on! Tai toivottavasti se saataisin selville :p Tietää sitten maalatako lastenhuoneen seinän vaaleanpunaisella vai vaaleansinisellä... :) Mutta pitkältä tuntuu tämä odottelu!
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Eriika Rakastunut foorumiin

Tänään käyty ultrassa ja ujo kaveri oli! Jalat piti ristissä ja napanuorakin oli haarojen välissä. Ei tullu sit selvyyttä kumpi hän on, mutta toisaalta hauskaa näinkin!
    • Tykkää Tykkää x 8
    • Hauska Hauska x 1
  18. Riipitii Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2015

Mä oon varmaan jonnekin ketjuun jo kirjoittanutkin, että oon ihan varma, että mun mahassa on tyttö mutta kun katson nt-ultrakuvaa, se tyyppi näyttää ihan pojalta. Ehkä ens torstaina selviää. Tosin, ei haittaa kyllä yhtään vaikkei selviäiskään, meillä saa kaikki käyttää sen värisiä vaatteita kuin haluaa mutta seiniä ei pastelliväreillä maalata :wink

Muok: kiinalainen kalenteri näytti tyttöä.
    • Tykkää Tykkää x 4
  19. KayKay Tuttu foorumilla Helmikuunmammat 2015

Poikaa meille veikkailtaiin ja muistaakseni kiinalainen kalenteri näytti samaa.:)
    • Tykkää Tykkää x 2
  20. Kaisamaria Aloittelija

Mun ka kaikkien muiden hyvin vahva tyttö fiilis paljastuikin eilen pojaksi! :D :Heartred Pakko myöntää että meni hieman pasmat sekaisin kun olin jotenkin niin varma siitä tytöstä. :P
    • Tykkää Tykkää x 10

Jaa tämä sivu