Masukuvat

Ööh, hieman turvotusta iltaisin? Siis wow! Haasteellisempaa varmasti enää pitää piilossa... Itse en vielä näe mitään muutosta, leveyttä on toki tullut lisää kun napit ahdistaa mut ei se vielä omaan silmään näytä noin kauniilta ja selkeältä kuin riskiraskautujalla ja sannnnalla.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Turvotusta 24/7 :D
Tää on ihan jäätävää.. Ei oo mahdollisuuksia peitellä, en todellakaan tajua tätä mahaa.. Se vaan paisuu..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sannnnna, voi jestas mikä "masu"! Ei kai tuota voi hyvällä tahdollakaan enää masuksi sanoa :D
Melko huikea näillä viikoilla!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ei vaan tarvis olla tän kokonen näillä viikoilla vielä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
sannnnna: oho ootpa turvoksissa..
Tosin on toi kuvakulmakin aika otollinen! :wink

Maitotuotteija ja vehnää, kyllä se sillä turpoaa palloksi, näin jo ennne raskautta.
Kyllä täälläkin iltasin turvoksissa ollaan, mut ei ihan noin pahasti.
Tosin ko olin viikolla 6 niin naapuri vaan nauro et kauas aijot viel ylittää pitää ton salassa.
Esikoisen aikana viikolla 5 tuttu jo veikkas et meille tulee poika, mahan perusteella! :D
Alkaa tää aamusinki jo näkymään..

Vielä en koulussa ajatellut kertoa ja onnistuin salaamaan yhteisen reissunkin,
ihmettelen todella, että sain vain muutaman pitkän katseen, en yhtään kysymystä.

Viime viikoilla alko satamaan onnitteluja, kyllä ne tutut huomaa eron nopiaan.

Viikko 10+3 nyt menossa.
Räpäsäsinpäs mäkin muutaman kuvan, tosin ei noista oikeen selvää saanut. Höh.
 
Hiljaista on vielä kuvien suhteen :) joko teillä alkaa masut pyöristyä? Itsellä iltaisin tuntuu, että ihan selvä raskausmaha :P turvotusta taitaa kuitenkin vielä olla vaan....


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Se taitaa vielä olla niin että suurin osa tuosta pömppiksestä on turvotusta ja kaikki oottelee sitä kunnon ihanaa pyöreää vauvamassua ^_^ Eiköhän myöhemmin syksyllä kuvia ala kertymään :wink
 
Nyt masukuvia tänne!! :)

Kyllä huomaa, että toinen muksu on kierroksessa, tää mun maha on ihan yhtäkkiä pullahtanut :O ekan kohdalla alkoi näkymään vasta reilusti puolen välin jälkeen. Pelottaa, et sieltä ois useampi tulossa :D noh, sais nyt sen varmuuden että tulisi edes se yksi! Ultra reilun viikon päästä..
 
Emmää kehtaa :D
Mulla on tuota vararavintoakin eessä, niin ettehän te näkis metsää puilta! :wink itse sen eron huomaa helpommin. Toki turvotukset ja syömiset vaikuttaa heti, eli turvotustakin osaksi tietty.
Että ehkä mä näytän vaan tosi pullukalta enkä raskaana olevalta. Toivotaan, nyt että ois kuitenkin sitä jälkimmäistä :D
 
Mulla on luonnostaan litteä vatsa ja vatsalihaksetkin ylhäällä näkyneet ennen raskautta. Heti raskauden alussa vatsa kasvoi järkyttäväksi, turvotuksesta ja ilmasta johtuen. Olen myös lihonut raskauden aikana, lihon aina vatsan seudulta ensimmäisenä muutenkin. En ole ennen raskautta käyttänyt leipää, viljaa ym. joten ihan ymmärrettävästi vatsa on nyt turvoksissa. Muutenkin herkästi turpoaa syömistä. Laitan kuitenkin kuvan huomenna kun 12+0, ja siitä eteenpäin joka täysi viikko.
 
Viikkoja 10+1 oon ottanut alusta asti kuvia mut nyt pienempi pömppö ku kaks viikkoa sitte turvotuksen hävinnyt onneksi suurimmaksi osaksi joten maha alkaa olemaan sellanen pieni ja pyöreä oikeesti vauvamaha eikä turvonnu löllö. :) muiltakin kuvia kehiin!!
 

Liitteet

  • 1411373244591.jpg
    1411373244591.jpg
    712.1 KB · Katsottu: 204
Mä oon luonnostani hirvittävän laiha ja siksi tullut raskauksissa hyvin painoa ja yleensä aluksi enemmän ja nopeammin. Se on ollut imettäessä todella tarpeen ja lähtenyt kahdessa edellisessä raskaudessa kahdessa viikossa. Nyt huolestuttaa, että enkö vaan muista, kun ei oo mitään masua vielä ja lihakset ja luut vaan törröilee. :-( millon teillä jotka ootte hoikkia, alkoi/alkaa masu näkyä? Painoa on tullut kyllä jo kaksi kiloa. Nyt viikko 8+4.
 
Takaisin
Top