Prinssien ja prinsessojen painoarvioita

Ois kyllä kiva päästä painoarvioon mutta kun en pääse kun ei oo mitään poikkeevaa (joka siis tosi hyvä). Ei oo sit enään loppuraskaudessa kun pelkkiä terkka käyntejä ja seuraavat 2 kertaa viel just valmistuneella terkkarilla kun oma terkkari on lomalla.o_O No kyllä se vaikutti ihan kohtuu osaavalta kun se oli mulla pari kertaa loppu keväällä myös kun oli harjottelussa meijän terveysasemalla. Sit sen jälkeen on enään 1 terkka käynti ennen la jossa oma terkkari. :eek:

Listaa ei ole kyllä näköjään toukokuun 12. päivän jälkeen päivitetty...

ja åke, täällä on kaikki paremmin kun hyvin! :) Kiirettä vain pitänyt, että on päivittelyt jääneet vähemmälle.

Mutta siis: tänään päivitän tietoja ja urakalla :) Toiveena ois, että pistäisitte EDELLEEN tiedon siitä, onko tulossa tyttö/poika/ei tietoa, että ei tarvitse enää selata sivuja ees taas ja etsiä sitä ekaa päviitystä, jossa sukupuoli on (mahdollisesti) mainittu. Aika haastavaa ja työlästä! Nyt olen tehnyt kylmästi niin, että jos ei ole osunut nimimerkin aiempi sukupuolitieto(arvaus) silmään, niin olen vetänyt perään perään"ei tietoa". Tulevaisuudessa en jaksa nähdä enää samaa ees-taas selvausvaivaa, joten en päivitä
puutteellisia tietoja listaan ollenkaan.

Sukupuoliarviot puuttuivat pikaisesti katsottuna ainakin nimimerkeiltä rosamunda, Marzu33, coco, Huli, Miu88, Hani, Riiccca, Satsuma83, Turhapuro, anke, AinaTäysillä, annastiina86, rimpu, zhassa, tiu, Helmielviira ja Lunastar. Pahoittelen mahdollisia virheitä nimimerkkien kirjoitusasussa! Huom! Tämä koskee arvioitan, jotka foorumille laitettu pvm 12.5.2014 jälkeen.

Pituuksia en listaan nyt päivitä, vaikka niistäkin tullut muutama arvio.

Itse jännittelen täällä tiistain lääkärineuvolaa. Toivottavasti lääkäri ultrais ja tekis arvion painosta! Mulla kun edellisin arvo painosta on tosiaan tuolta helmikuun lopulta, jolloin neidillä(?) painoa alle 300 g...

Muokattu viimeksi:
Variant,
Mulla päivitys 23.5 laitettu 2050g ja 42cm..mut anyway:
Mulla ois maanantaina viimeinen ultra jossa katotaan, että onko kääntynyt vai ei, niin onnistuuko vielä silloin päivittää tietoja, kun viimeksihän meille kävi niin, että rakenneultran jälkeen poika lupaus muuttuikin mahdolliseksi tytöksi. Nyt maanantaina saisin uudet mitat ja josko se sukupuolikin varmistuisi samalla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
Variant,
Mulla päivitys 23.5 laitettu 2050g ja 42cm..mut anyway:
Mulla ois maanantaina viimeinen ultra jossa katotaan, että onko kääntynyt vai ei, niin onnistuuko vielä silloin päivittää tietoja, kun viimeksihän meille kävi niin, että rakenneultran jälkeen poika lupaus muuttuikin mahdolliseksi tytöksi. Nyt maanantaina saisin uudet mitat ja josko se sukupuolikin varmistuisi samalla.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
Olinkin bongannut sulle jo aikaisemmista tiedoista pojan, mutta kävin sen nyt muuttamassa tytöksi. Katsotaan, mitä sanovat sitten maanantaina :) Harvemmin taitaa poika kuitenkin tytöksi muuttua... Ja pitelen täällä ainakin peukkuja, että olisi jumpannut itsensä oikein perin!

36+1, 3200g, poika :)
Ja tosiaan ens torstaina tulossa vielä yksi kokoarvio ja siitä onkin sitten enää kuusi päivää, kun saa vauvan syliin!

Meillä ei varmuutta ole tuosta sukupuolesta, kun ei suostu näyttää, ehkä tyttö, sillä en oo viittiny tota sukupuolta ees laittaa tohon, kun varmuutta ei kerta ole!!!!

^ Juu siksi Variant varmaan pyysikin, että voisi laittaa sitten että ei tietoa :)

Ymmärrän meinaan Variant tuskasi listan pitämisessä, sitä on välillä haastavaa tehdä kun tiedot tulevat aina vähän eri muodossa ja niitä pitää sitten muokata jotta lista näyttäisi yhtenevältä.
Mutta onneksi tämä ei silti ole niin vakavaa! :)

Joo eli tyttö ä meille on edelleen povailtu. Tosin mä en edelleenkään usko ennenku näen :)

Sama juttu täällä. Sen takia meni kotiinlähtövaatetuskin vauvan osalta uusiksi. Oli pakko sen prinsessamekon sijasta pakata mukaan kaks vähän hillitympää vaatekertaa :grin Kuitenkin niin, että toinen on tyttömäisempi, toinen poikamaisempi.

Liitteet

• Kotiinlähtövaatteet 16.6.2014.jpg
    Kotiinlähtövaatteet 16.6.2014.jpg
    112.2 KB · Katsottu: 60
Ihanat vaatteet! Mä en oo ees miettiny moisia :grin. En osaa tehdä oikein mitään etukäteen, joten voi olla hyvinkin että ukko saa hädissään etsiä vauvalle vaatteita kotona :rolleyes:.

Nuo kuolahuivit on ihan käteviä, ku hampaita alkaa tulla, ni ei tarvi koko ajan olla sen kuolan valumisen takia olla vaihtamassa vauvan paitaa/bodya.

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

34+4 2650g tyttö, ja painoarvio 3,8kg LA:n aikoihin. Tää on mielenkiintoista kun kaksi viikkoa sitten painoa näytti olevan jo sen 2700g... Iso on edelleen muttei enää jättimegaiso.

Helmerielviira En todellakaan ole mikään asiantuntija, mutta mun korvaan kuulostaa kyllä ihan normaali kokoiselta, eikä ollenkaan isolta.

Mullehan Jorvin lääkäri sanoi, että laskettuna aikana nelikiloinen vauva on täysin normaali ja iso vauva on vasta lähemmäs 4,5 kiloisena. Sanoi myös, että vauvan kokoa pelätään usein ihan turhaan (minä siis kerroin näistä unistani, että saan 6-kiloisen vauvan...).

No hyvä jos näin on, että isosta pelotellaan turhaan, sillä tänään Jorvissa mitattuna tämä mukula on jo 3660 grammaa viikolla 38+0! :p

Ja n. 4,2 kg veikkailivat syntymäpainoksi...

Takaisin