Prinssien ja prinsessojen painoarvioita

rv 30+4, 1420g. Oli tosi nopee ultra (radiseuranta), katto vaa painon + jotai muita perusjuttuja ja se oli siinä. Olisin halunnu et olis kestäny vähä pidempään ja olis iteki nähny hiuka vauvaa, mut eipä siinä paljo ehtiny :sad001

eilisen kompastelun seurauksena pääsin äippäpolilla ultraan ja tarkempaan seulaan. otettiin painoarvio samalla ni seuraava käynti äippäpolilla onkin sitten kesäkuun puolessavälissä. kun piti olla vielä yks painoarvio ennen synnytystapakeskustelua.

ipana on hurjasti kasvanut. nyt uskaltaa jo ajatella että ei synnykkään mikään rimpula vaikeasta raskaudesta huolimatta vaikka siltä näytti pitkään. ihan alakäyriltä noustu jo keskikäyrälle.
eli 34+1 ipana painaa 2220g!! jeii.... :gen014:happy093:Heartpink ja painoarvioksi tuli 3500g laskettuun mennessä. esikoinen paino sen pikkasen vajaa 4kg.

Meillä rv 32+4 vauva oli jo 42cm, mutta painoa oli 2050g.eli pitkä mutta hoikka.
sanoivat,että tulee missi taikka koripalloilija :)
eipä ole tuo pituusgeeni meikäläiseltä tullut,oon 160cm,mut mies on 193cm!katotaan kuinka tyyppi vielä venähtää pituutta tässä viimeisten viikkojen aikana.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä ei tehdä painoarviota ollenkaan! :eek: Kysyin siitä neuvolassa ja sanoi, että sitten synnytyslaitoksella katsotaan..! Ei kuulemma ole lääkärillä tapana tehdä (eli ei varmaan osaa!!) :mad: Ihan kiva kun meidän perheessä on ollut monet vauvat lähemmäs 5 kiloisia, niin odotella sitten mikä yllätys sieltä tulee...!

Me käytiin perjantaina ylimääräisessä seurannassa ja oli rv31+1, painoarvio 1820g :) sukupuolesta ei ole tietoa. Ja pituudesta ei myöskään ollut puhetta,siitä ei havaintoa :o

rv 32+6 kontrolliultra tänään kahden eri lääkärin ultraamana, toisen arvio 2200g, toisen 2300g, sievästi juuri keskikäyrän yläpuolella edelleen.

Rv 32+4 ja 2700g. Radi-lääkitys ei pure toivotulla tavalla, menee kaikkien käyrien yli ja lujaa :sad001. Mitat vastasi 35+ ja 36+ mittoja:oops:. :BangHead.

Eilen ultrassa mitattu hurjat lukemat, eli rv 36+0 ja painoarvio 3320g! Tyttö tulossa ja tämän hetkinen arvio menee +2 käyrällä, eli pään- ja vatsanympärys oli viikon liian isot tähän oikeaan tilanteeseen. Isoja ollaan oltu mekin vauvana, minä 3,7 kg ja mies 4kg.:)

eilen 33+5 2500g, sanoi kyllä että pää vastasi kahta viikkoa suurempaa :) Tulee vissiin äitiinsä ja isäänsä ison päänsä kanssa :D

Voiko muuten laskettu aika olla väärin laskettu? Olen normaalipainoinen ja minulla ei ole diabetesta. Kuitenkin vauva on nyt koko ajan ultrassa n. 2 viikkoa edessä kasvussa. NP-ultrassa kätilö mittasi kaksi kertaa ja laittoi lasketun ajan sen pienemmän mitan mukaan. Sen jälkeen olen käynyt muutamassa ultrassa äitiyspolilla perussairauden vuoksi ja vauva on aina ollut isompi. Se kääntyi jo viikolla 27/28 ja on nyt rv.34 erittäin alhaalla. Olimme mieheni kanssa ihan normaalin kokoisia, 3,5 kiloa syntyessä.

Voihan se Karsh olla väärin, mutta erittäin epätodennäköstä. Se laskettu aika kuitenki yleensä varmistetaan siellä alkuraskauden-tai rakenneultrassa. Tietysti on poikkeuksia, niinku huomaat jos luet vanhempia juttuja tällä foorumilla. Mutta melkein poikkeuksetta laskettu aika on ultrassa varmistettu ja se on 2-5 päivän tarkkuudella. Mutta tietysti vauvat syntyy yleensä +-2viikkoa lasketusta ajasta. Että voihan olla, että sun vauva ois sit tulossa ulos viikon 38 tienoilla ♡

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Rv 33+5 annettiin arvioksi 1726gr. Saas nähdä mitä sanotaan ens maanantaina kun mittariin pamahtaa 35+5. Toivottavasti olis pieni kasvanut vähän reippaammin. :)

Sent from my ZTE BLADE III using Vau Foorumi mobile app

Tähän ihan mainintana, että muutama tunti ennen synnytystä painoarvio oli 2200g ja syntyessään painoa oli 1970g. Hyvänkokoinen silti viikkoihin lähde kuitenkin, totesivat.

Takaisin