Imetys

Hyvä jos tosiaan noin. Jotenkin sitä koko ajan jännittää tuota ruuan riittämistä, kun tuntuu että tilanne muuttuu koko ajan. Yksi päivä maitoa oikein suihkuaa ja seuraavana miettii että tuleeko sitä ollenkaan.

Paino tuolla nousee kamalaa kyytiä, joten pitäisi vaan olla tyytyväinen. :)

Meillä on pitkin päivää ja yötä se 2h väli aika vakio. Maksimissaan 2,5h. Yöllä on yksi pidempi pätkä ja se on n.3h. Et näillä mennään. Eilen illalla sain pidettyä pidemmän tauon syömisessä kun isoäiti oli kylässä ja piti vauvaa sylissä missä nukkui niin tyytyväisenä :Heartblue Muuten olis mennyt taas vatsavaivoihin syömiseksi/huutamiseksi koko ilta. Nyt oli vaan pikkuitkut jotka sitten vaimeni hyvin jo ennen puoltayötä. Tosin annoin vauvan nukahtaa tissille ja söin iltapalaa ja katsoin diiliä vauva sylissä tissi paljaana :grin Mitä sitä ei äiti lapsensa eteen tekisi...

Ei varmaankaan jos vauva on pirtee. Eiköhän ne syö tarvitsemansa määrän :)

Meillä syötiin ekaa kertaa pullosta. 50ml just pumpattua tissimaitoa meni heittämällä ja tissistä vielä perään eikä imuote ainakaan heikentyny tästä yhestä pulloilukerrasta. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

No siinä tapauksessa parempi katsoa kuin katua. Toivottavasti kaikki on ok. :)

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Meil poika ei malta päiväl nukkuu jos on helle ja tankkaa tietysti enemmän maitoa ja yölnukkuu sit senki edestä. Viime yön 6h oli pisin pätkä.

Jos pissa ja kakka tulee hyvin, niin ei oo hätää. Vauvoilla ne päivät vaihtelee todella paljon. Älä huoli, lyyti! :)

Meil on herätty tänä yönä parin tunnin välein syömään.. Normaalisti poika nukkuu öisin vähintään sen 3 tuntia.

Vai voiko vauva väsyä myös näitten helteitten takia? Eilen kyllä tankkasi paljon maitoa ja valvoi. Tänään ollu viileämpi päivä ja syönyt vähemmän..hmh..hätä ja huoli! :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Anna Lyyti vauvan nukkua, se tarvii unta kasvaakseen! Vireystaso ja unipätkät vaihtelee vielä paljon. Meilläkin vauvalla on ollut päiviä, jolloin on ollut hereillä vain syötön ja vaipan vaihdon ajan. Ja nukkunut 3,5 h putkeen.
Sit on ollut päiviä jolloin valvoo kahta tuntia putkeen pari kertaa päivässä. Tämän ikäiset nukkuu keskimäärin 20 h/vrk.
Annat vauvalle sitä mitä pyytää ja tarvitsee!

Ja sulla on maidon määrä lisääntynyt. Vauva saa masun nopeammin täyteen. Röyhtäyttele, vaihda vaippa ja koita haluaako vauva syödä lisää vai haluaako nukkua!

Yritin äsken pumpata pulloon että mies sais syötettyä tytön. Sain ehkä 30ml!!! Nyt oon vainoharhainen ja heti pelkään et nyt mulla ei tuu enää tarpeeksi maitoa ja tytöllä on nälkä ja apua kohta joudutaan pulloruokintaan. Vaikka kyse nyt on siitä etten vaan oo saanut pumpattua, tissit kyllä tuntuu täydeltä ja liivinsuojia pitää vaihtaa monta kertaa päivässä ja ennenkaikkea tyttö on tyytyväinen ja jaksaa olla syömättä parhaimmillaan jo 3h, et eiköhän sitä maitoa tarpeeksi tule mut hitto et tää naisen ja äidin mieli on oikukas ja vaikea...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tutut tuntemukset jomsuli! Mä sain tänään hikisesti pumpattua 20ml, mut sit ku otin vauvan tissille ni kyllä sieltä maitoa tuli. En vaan heru tolle pumpulle, vauva se osaa onneksi asiansa :)

Mä en saa pumppuun kuin pari tippaa, parhaimmillaan tainnut tulla 20 ml vaikka tissit oli pinkeenä. Ei tota maitoa mulla muutenkaan liikaa tuu mutta vauva toivottavasti saa vähä enempi irti.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin