Niin ne on huolet vastakkaiset: mulla menee sf sinänsä ihan käyrillä kyllä, mutta ei tää yli 110cm (nyt varmaan jo 115 tai yli, pari viikkoa sitten oli 112, enkä enää halua tietää...) vyötärönympärys nyt enää järin sirolta tunnu kantaa

Siis ottaen huomioon, että lähtötilanne oli n. 70. Ai vaan puoli metriä lisää, no big deal...
Olin todella onnekas odottaja ihan viime viikoille asti, eikä nytkään pitäisi olla mitään "oikeasti" vialla, mutta herranjee että alkaa olla tukala olo... Sain noi monien mainitsemat menkkamaiset kivut kaveriksi viime viikolla, toissapäivänä aiemmin ainoastaan yölliset liitoskivut pärähti kerralla päälle niin pahasti, etten ole puoleentoista vuorokauteen päässyt sohvalta/sängystä ylös, enkä saa housuja tai sukkia ite jalkaan.
Nyt sais alkaa kohta tulla ulos tuo paketti, mulla hajoo nimittäin sekä pää että toinenkin pää... Excuse my french.
Tänään pitäis olla se viides (ja toivottavasti viimeinen!!) neuvola, mutten oo ollenkaan varma, että pääsen sinne asti. Voikohan terveyskeskuksesta lainata pyörätuolia, jos toi mies ehtis kärrätä... Tai sitten täytyy vaan oikeastikin siirtää, jos ei tänään(kään) kroppa suoristu sen vertaa.
Nimim. 39+4 (ja kolme syytä, miksi todnäk menee yli lasketun, vaikka pitkään tuntui vastakkaiselta: ikä, perimä ja ensikertalaisuus - hiivatin epäpyhä kolminaisuus, jos saa sanoa

)