Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten seki muuten on mahollista et yöllä mäkin käyn 1-2h välein pissalla niiin sitä pissaa tulee oikeesti joka kerta tosi paljon?!! Ja päivisin ku juoksee yhtä usein niin ei sitä tuu ku vähän vaan . Outoa.

Mä todella toivon et toi vaiva loppuu ku seinään sitte koska en haluu sektiohaavan kans nousta joka yö näin usein vessaa :O

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun vessaramppailut ainakin loppu synnytykseen. Käyn kyllä melkein joka imetyskerta vessassa öisin mutta kyllä mä nesteitä tankkaankin kunnolla. Mut se turhan takia-muutama liru-ramppaus loppunut.

Mua ei onneks oo kummallakaan synnytyskerralla katetroitu! Eikä nyt laitettu ees tippaa.

Nii ja on vessassa käynnit vähentyneet, vaikken nyt koko aikana noin usein joutunu käymäänkään.

Oli kyllä todella vapauttava tunne, kun se jatkuva vessassa istuminen loppui. Kohta se koittaa lopuillekin toukokuisille!

Ekassa synnytyksessä katetroitiin kai epiduraalin vuoksi, tässä synnytyksessä en kerennyt saamaan koko puudutetta.. Pissasin lattialle, sänkyyn ja jokapaikkaan ;/ Mies ei onneksi välittänyt.

Pöh!!! Kuopus kampesi viereen n. klo 5 ja sinne katosi mun unet. Nyt se kuorsaa tuolla isänsä vieressä meidän sängyssä ja mä vissiin yritän torkkua sohvalla vielä hetken. Reilu meininki!!!

Noi hyvälaatuiset patit on tosi yleisiä imettäville naisille hymykuoppa! Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Tsemppiä ja jaksuja! Toivotaan parasta <3

Hymykuopalle tsemppiä! Mie uskon myös, että patti on hyvää laatua. Joskus lääkärikään ei tunnu erottavan maitorauhasta epämääräisestä patista. Nimim. Ekan raskauden jälkeen mulla epäiltiin kans maitorauhasta joksikin muuksi kunnes todettiin että se oli ihan vaan rauhanen eikä muu.
Toivottavasti parisuhdeasiatkin lähtevät rullaamaan!

Vihaan tupakkaa.

Saatiin mun äidiltä lahjaksi ihana silkkimyssy joka oli äsken tytön päässä päikkäreiden ajan. Sit huomattiin äsken että likan pää haisee ihan röökille. Äiti siis oli pessy myssyn, kuivannut se ja laittanut muovipussiin ja silti se haju oli tarttunut niin vahvasti! Yritin ton päätä pestä mut silti haiskahtaa, onneks on kylpypäivä niin toivottavasti siellä saadaan haju pois.

Mun vanhemmat siis polttavat, sisällä. Vimeset 25vuotta polttaneet. Silloin ku ollaan kylässä niin polttavat kyllä ulkona mut silti joka kerta parinkin tunnin vierailun jälkeen kaikki vaatteet pitää pestä ja käydä heti suihkussa et sen hajun saa pois. Raskaana ollessa mun ärsytyskynnys vaan kasvoi ja likan suhteen noussut ihan taivaisiin. En haluis sitä röökisyliin, röökikotiin tai röökivaatteisiin. Itse jouduin sen 20v savussa elämään (joskin oon huomannut hajun yms vasta sen jälkeen kun muutin pois, kai olin niin itekin siinä savussa nuorempana) enkä halua tytölle mitään samaa. Eikä se nyt samaa olis mut silti.

Äiti jo pyyteli että tultais siellä käymään (koska asutaan muka kaukana ja ne on yl aika huonossa kunnossa et liikkuminen ei käy noin vain) kunhan joku arkirytmi saadaan. En haluu et tyttö haisee röökille! Ihan kauheen vaikea sanoa tästä asiasta äidille, se loukkaantuu ja ottaa itteensä vaikka luulen että se ymmärtääkin miksi mua ärsyttää.

Ja joo, tyttö tuskin saa traumoja ja haittoja siitä et tupakka haisee kun siellä silloin tällöin käydään mut silti nään punaista tän asian kanssa. Pakko varmaan saada jotenki sanottua, en mä kuitenkaan mitään tutustumista halua evätä ja mun vanhemmat kuitenkin on tärkeä osa mun ja meidän elämää. Vaikeeta.

Sori mikä avautuminen.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Tunnen tuskasi Jomsuli. Mun anoppi tupakoi sisällä ja siellä haisee ihan järkylle. Kun lapset menee sinne, laitan niille päälle mahd. huonot vaatteet. Eikä ne yleensä montaa tuntia siellä oo ja silti vaatteet haisee karseelle.
Kerran esikoinen joutui olemaan mummon luona yhden yön. Suljetussa kassissa olleet vaihtovaatteetkin haisivat niin pahalle, että tuuletin niitä parvekkeella kolme päivää. Onneks oli talvi ja parvekkeella paljon raitista ilmaa.

Niin no patti on ollu paikallaan jo 2 kuukautta enkä oikeen ees osaa olla siitä huolissani. Mä itken kai jotain muuta. Parisuhdetta tai jotain...en oikeesti ees tiiä. Tai kai mua jännittää se patti ja lääkäriki aika paljon. Se on kuitenkin iso ja kipee patti :(

Ja jatkoa 10 min lääkärikäynnin jälkeen. Olipa kaikkien aikojen turhin käynti. Ei se sanonu muuta kun että odotellaan... Seuraavan kerran tilannetta katotaan 25.6. jälkitarkastuksen yhteydessä. V*ttu kun ärsyttää.
Mulle tuli 2-3 cm halkasijalta oleva kipee patti, kun lopetin pillerien syönnin. Varmaa joku hormonaalinen juttu. Ultrassa todettiin, että se on täynnä nestettä ja tyhjennettiin sellasella ohuella neulalla. Ei ole tullut sen jälkee takaisin. Jospa sulla on jotain vastaavaa.

Flunssa tulee! Ahdistaa! Mies sairastui eilen ja nyt mulla on karsea olo. Ei oo reilua! Ei tota pientä oikein voi suojata mitenkään.

Ja pakko kommentoida tohon tupakointiasiaan etten edes tajunnu että vielä voi olla ihmisiä jotka tupakoi kotona sisällä! Yäk! Mun rupes tekeen pahaa pelkkä ajatuskin...

^^ mieluummin antasivat ajan heti ja sit peruis, jos vaiva häviää....! onpas tosi typerää tollai, ku kumminki noi naisten rintajutut on tosi yleisiä ja just oli juttua, et se ei katso ikää..... olis kiva et ne tutkittais ajoissa ja kunnolla, sais mielenrauhan ja tarvittaessa pikaisesti apua....... :mad: ärrinpurrin, yksityiselle vaan, jos rahkeet riittää....!!

Mun on pakko sanoo tähän tupakkaan, tää ei oo ees marinaa, mutta kuitenkin :) minun oma äitini on ollut polttamatta puoli vuotta, koska hän ei halua olla tupakoiva mummu!! Se nainen joka ei lopettanut, vaikka isä lopetti.. se nainen, joka sano, että ei lopeta ikinä! Se nainen, joka on polttanut viimeiset 35vuotta!! Vähänkö oon ylpee :)

Tosin miehen isä on sit ainoo, jolla sauhu palaa.. ihan munkin nenän edessä.. kun itse en välittäis olla edes passiivinen tupakoija. Siis osaan kävellä pois, mutta kyllä oon sitä mieltä, että ne jotka röökää saa kävellä 100km ja pieneen koppiin yksin haistelee savujaan!! 8)

Takaisin