Mie sain nukuttua tosi syvää unta lukuunottamatta muutamia herätyksiä!
Miehelle kiukuttelu auttoi ja nyt itsekin muistutan taas aikuista enkä teiniä, eilinen oli todella vaikea henkisesti kun kävi läpi synnytysvaihtoehtoja, todennäköisyyksiä isoon vauvaan sekä sektioon.
Loppujen lopuksi tärkeintä on vauva, ei alatiesynnytys. Mun piti vaan vaientaa joku ihme perfektionisti sisältäni, koska eilen vielä pohdin että olen epäonnistunut jos synnytys päätyy sektioon. Nyt järkiintyneenä joutuu taas miettimään, että sanonko neuvolassa torstaina "käynnistäkää, heti" vai otanko riskin yli 4,5 kg vauvaan, lisääntyviin kiloihin, joita on jo kohta 40 kg tullut.
Tässä on puolet itsekkyyttä ja puolet pelkoa.
Eilen olin sitä mieltä että soitan jo tänään "käynnistäkää to", nyt ajattelin vielä kuulla lääkäreiden sanan, vielä kerran. Rv 42 kuulostaa liian myöhäiseltä mun geeneilleni, joku rv 41 + muutama päivä käynnistykseen asti voin malttaa, ellei ala itse syntymään.
Ajattelin siis mennä loppuun asti, tonne. 41 asti.. Katsoa mitä tapahtuu, vaikka kasvan luultavasti itsekin entistä isommaksi mikä on viime aikoina ahdistanut eniten. Ylpeyden nieleminen, tällä hetkellä olen totaalisesti heittäytymässä "itseni unohtamiseen" sillä jos mietin tota peilikuvaa, sairastun vielä masennukseen. Ei ole helppoa lihota 40 kg, kun vielä yli vuosi sitten painoin n.60 kg :D
Henkistä kasvua havaittavissa, hyvin uusia kulmia elämään tullut taas tämän raskauden myötä, viime raskaudessa jouduin hyväksymään etten voi parantaa lapsen isää, nyt joudun hyväksymään etten ole enää edes oman itseni haltija, ruokavaliosta ja treenistä huolimattakaan!
On niin vaikea kontrollifriikkinä hyväksyä, etten ole voinut mitään että olen lihonut liian suureksi.
En voi sille mitään, jos tulee vaikea synnytys tai sektio.
Mikään ei loppujen lopuksi ole meidän käsissämme, vaikka mitä kikkaa yrittäisi.
Mutta, mulla on maailman ihanin mies, ja lapset <3 Kukaan meistä ei ole täydellinen, niin miksi munkaan pitäisi olla <3
.
Sent from my iPhone using Vau Foorumi