Synnytysturinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja röppö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nonppanen, kiitos infosta! Paikat on mulle tutut osittain, kun oon siellä jo synnyttänyt. Mutta noi kivunlievitysmahdollisuudet kiinnostaa.
Eiks olekin se käytävä pitkä!
Viimeks mies työnsi mua pyörätuolissa sitä pitkin ja lapsivedet valui norona lattialle. En saanu perätilan takia kävellä! :grin

Cedju: No tää neukkutäti joka on ollut vuorotteluvapaalla kyseli vähän kaikkea kuulumisia ja samal kysy, et onks kutinaa tms ollui. Ni ite vastasin vähättelevästi, et kerran kuukauteen kutittaa käsiä ja jalkapohjia, mut neki asettunu rasvauksella. Sanoin ite siis et ilmeisesti kuiva iho vaa.. Mut tää täti katto epäilevästi ja sano, et otetaan varmuuden vuoks labrat..

Ja nyt polilta tulin. Sydänkäyrät ok ja liikkeetki tuntu (hetiku laskun sai käteen, kiusaa tekee näköjään äipän kukkarolle), eli liikkeetki oli seurannas ok. Lääkäri katto ultran kuiteski vielä, painoa oli 3200g ja ok muut siin. Teki sit alatutkimukset, emättimen ja peräaukonkautta. Ai jumbe ko oli iljettävän kipeetä. Mut pojan pää tuntu ihan lääkärille käteen, Kaulaa 2cm ja pehmeet paikat, mutta vielä kiinni. Mut ihan lähtökuopissaan oli jäbä. Ja ultran mukaan oli 37+4... Eli miun menkka-arvaukset on menny vähä pielee.. En oo viel kellee hiiskunu siitä. Mutta ei se mittään haittaa, kun viikon aina ollu pidemmällä alusta asti. Tietääpä ite, et vähempi odotusta, mut mennään nyt ton 3.5. mukaan kuiteski, kun ollaan menty. :)

Mut huohhhhhh, eipä oo hepatoosia! Mitähä se neuvola pelotteli eile.. Rajana pietää arvoa 10 ja miulla on 8,8.. Mut ens viikolle sovittaan kontrolli kuiteski viel, ettei pääse nousemaan tietämättä..

Mannaryyni: Josko sunki pikkunen innostuis tosta alapään ronkkimisesta niin että saisit tuntee kunnolla liikkeitä. Meil on ollu sellast härdellii viime päivät et huhhuh, jatkuvasti kauhee möyhääminen käynnissä ja toisinaan jo tuntuu et vois sitä iisimminkin ottaa. En tiiä mistä tää nyt kertoo mut aikamoiset virtapiikit se siit tiistain lääkärintutkimuksesta sai!

Sais kyl bilettää miu puolesta ihan kokoajan, kun siihe tottunu. Kolme edellistä päivää on ollu ihmeen hiljaisia, mut jospa se taas innostuis. Tai sit se meditoi ennen lähtölaskentaa. En mie ultran aikanakaa tuntenu liikkeitä vaikka liikkui. Istukka vissiin vaimentaa sano lääkäriki.

Mannaryyni: saanko kysyä miks ne sun pyllyn kautta tutki ja mitä?! :eek: mua alko ahdistaa........ noi B-rapun hommat ei oo koskaan ollu mua varten........

No mieki olin ensin että mitäh.. Mut siis lääkäri kokeili lantioo ja häntäluuta persiin kautta ponnistusasennossa, et miten ne täs vaihees reagoi. Niin hyvin antoivat myöten. Kunnon kehut sai kun jousti tosi paljon.

Ni siis persiin kautta ilmeisesti kokeili häntäluun joustavuutta tieltä pois.

Ja jooh mikää ei oo kyl pyhää. Joka paikkaa ropelletaan nähtävästi.. Onneks koht saa oman kropan takas ja sen myötä itsemääräämisoikeuden kehostaan..

Tuntuu välil et ois ku yleinen lihatiski ku kaikki tutkii ja ronkkii ! :confused: Onneks kukaan ei oo mun persiissä käyny VIELÄ ronkkimassa, mut kyllä nuo sisätutkimukset alkas jo riittää o_O Tuo mun ukko aina ihmettelee miks siitä pitää nii ällööntyä kun se kumminkin kuuluu asiaan ja on pakollista. Mut mulle vaan henkilökohtasesti tuo alapää on sellanen paikka mitä en kyllä levittele mielellää jokaselle. Ja täs raskaudes sitä on mun mielest jo tutkittu ihan tarpeeksi !

En tiedä mistä johtuu, mutta eilisistä pihahommista lähtien mulla ollut tosi huono olo!
Tänään aamulla en edes spinnannut vaan käytin ajan nukkumiseen, ja kun lähdettiin kauppaan olo paheni..
Jouduin istumaan hetken autossa ennen ajamaan lähtemistä, koska olin aika varma että kohta lentää oksennus..
Noh, saanpahan mitä haluan - eli lepoa, ei nimittäin jaksa mitään.. Saunaan tekisi tästä huolimatta mieli, lämpöiseeeeen :D
Ruoka ei maistu taaskaan, aamupalan söin taas väkisin 9 vaikka yleensä syön jo siinä 7 kauheassa nälässä.
Niin ja aamulla tyhjeni se suoli taas, niinkuin toiseen ketjuun kirjoitin että hyvä ettei mennyt vessa tukkoon!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Voi ällötystä... Mie en tykkää et mun mahaa hiplataankaan (paitsi mun mies enemmänkin mielellään saa koskea:Heartred) saati sitten kaikki tonne alapäähän koskevat! Alkaa ahdistaa. Tää vartalo on MUN pyhättö!

Täällä ollaan kalvot puhki ja tipassa. Raskausmyrkytysoireet päsähti päälle ja läksin tänne synnytyspäivystykseen ja paikat on 4cm auki, niin päättivät käynnistää.

Tää siis vissiin syntyy tänään.

Huijui ku jännää röppö!!! :) tsemppiä hirveesti ja toivotaan et kaikki menee niinkö pitää!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Oiiiiiiiiiihhh!!!! Ihanaa Röppö!! Jaksamisia sinne, hyvä etteivät vetkuttaneet myrkytyksen kanssa!!!!!! iiiiikkkkkkkkk!!

Takaisin