Facebook- ryhmä tammikuun odottelijoille

Mäkin liityn mielelläni, jos ryhmä on salainen, sitten siis kun on ultrassa käyty että kaikki edelleen ok :) taidan pitää saman linjan kun ekassa raskaudessa, eli ilmoitin Facebookissa vasta Ku tyttö syntyi :D
 
Tai sitten tekee siitä alkuun suljetun ja myöhemmin salaisen kun suurin osa porukasta on löytänyt perille. Sitten ei tarvis sitä kaveripyyntöä ja jokainen vois ite pyytää lisäämään ryhmään. Jos sen nimeää niin ettei siitä ilmene mistä on kyse niin ei varmaan haittaa vaikka näkyy, että sellaiseen ryhmään kuuluu. Jos joku sen nyt vahingossa haulla löytäisi. Tuskin kukaan niin pöljäkään on että käy täällä vakoilemassa vauvaryhmien nimiä että vois sitten katsella ketä siellä ryhmässä on?
 
Mäkin liityn mielelläni, jos ryhmä on salainen, sitten siis kun on ultrassa käyty että kaikki edelleen ok :) taidan pitää saman linjan kun ekassa raskaudessa, eli ilmoitin Facebookissa vasta Ku tyttö syntyi :D
 
Minä liityn myös, mutta en vielä kun ei tosiaan olla kerrottu vielä oikeen kellekään :D Tosin,siitähä sitä ihmiset sais puheen aihetta kun liittys LA tammikuu 2014 ryhmään ihan kylmiltään :'D
 
Minä voin perustaa sen ryhmän, mutta laittaisin sen kyllä salaiseksi, koska katsoin nuita asetuksia siellä, niin jos se on suljettu-ryhmä, niin kaverilistalla olevat näkevät julkaisuja sieltä. Itse en ole vielä kertonut raskaudesta töissä, joten en halua FB:n kautta sitä työkavereille kertoa. :) Tarviisin myös ryhmälaisten nimi-tietoja, jotta sen voin perustaa (ei anna muodostaa ryhmää ilman toisia jäseniä).

Mikä olisi hyvä ryhmän nimeksi? Ja kuka voisi alkaa toiseksi ylipyllyksi? :)
 
Eiku oho, olinpa väärässä (taas), eihän niitä julkaisuja näe kuin ryhmäläiset. :D Mutta kuitennii, kuka voisi alkaa minun kanssa sitä perustelemaan?
 
Mä odottelen varmaan sinne nt-ultraan ennen ku liityn fb-ryhmään, ei uskalla ennen ku kaikki on varmasti kunnossa... Tuntuu et on juhlinu liian aikasin. Vaikken siis yleensä mitenkään taikauskoinen olekaan :D
 
Joo ehottomasti salainen sen olla pitää..MInä en ainakaan halua että kukaan facekaveri tietää vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan mitään... just yks kaveri on tuolla joulukuun mammat 2013 faceryhmässä ja on kehunut että toimii hyvin kun siellä on kaikki keskustelu samassa ja kuvat yms kaikki on niin paljon helpompaa siellä :) Eikö se onnistu jos ylläpitäjä antaa esim oman sähköpostiosoitteen(sehän voi olla sellainen minkä poistaa myöhemmin esim?) ja sinne kaikki halukkaat laittaa nimen ja vaika tunnistetietoja jos samannimisiä on paljon ettei kutsu väärää tyyppiä?? vai mitenkä tää toimii? en tiiä tälläsestä perustamisesta kyllä mitään mut veikkaisin että jotenkin näin se on toimittava :D koska tämähän on julkinen keskustelupalsta niin tuskin täällä kukaan haluaa nimiään kertoa julki yms??
 
ylläpitäjälle voi laittaa yksityisesti viestin jossa kertoo oman nimensa ja tunnistamis merkit jos sattuu monta saman nimistä oleen siellä fb ssä :)
 
ylläpitäjälle voi laittaa yksityisesti viestin jossa kertoo oman nimensa ja tunnistamis merkit jos sattuu monta saman nimistä oleen siellä fb ssä :)
 
Eiku oho, olinpa väärässä (taas), eihän niitä julkaisuja näe kuin ryhmäläiset. :D Mutta kuitennii, kuka voisi alkaa minun kanssa sitä perustelemaan?

Voin alkaa perustamisurakkaan sun kanssas =) Mut pystyn aina lähinnä vaan iltasin hommaileen sen perustamisen kanssa, kun meidän neiti on jo nukkumassa. Mutta lupaan olla ahkera iltaisin :wink
 
Niin joo... ja nimestä sen verran, et miten olis tammikuiset 2014 tai tammimasut 2014?
 
Voin alkaa perustamisurakkaan sun kanssas =) Mut pystyn aina lähinnä vaan iltasin hommaileen sen perustamisen kanssa, kun meidän neiti on jo nukkumassa. Mutta lupaan olla ahkera iltaisin :wink


Pistäppäs mulle vaikka sähköpostia (t_myk@luukku.com), että kenen kanssa oon perustelemassa, niin kokeilen saada ryhmän kasaan. En minäkään juurikaan päivisin ehdi, mutta iltaisin voin olla sitäkin tehokkaampi. :wink
 
Pistäppäs mulle vaikka sähköpostia (t_myk@luukku.com), että kenen kanssa oon perustelemassa, niin kokeilen saada ryhmän kasaan. En minäkään juurikaan päivisin ehdi, mutta iltaisin voin olla sitäkin tehokkaampi. :wink

No niin... meili lähetetty, toivottavasti tuli perille =)

Mä laitan tähän kans mun sähköpostiosoitteen, josko joku haluaa jo ilmottautua liitettäväksi facebook-ryhmään, kun se saadaan perustettua ja muutettua ensin salaiseksi: milla.torittu@hotmail.com
 
Takaisin
Top