Facebook- ryhmä tammikuun odottelijoille

he_na

Satasella mukana keskusteluissa
Hei.. Tuota onko täällä kiinnostuneita tulemaan/perustamaan ryhmä meille tammikuisille facebookkiin? Se pitänee tehdä salaiseksi ja suljetuksi että voi höpötellä yksityisiäkin juttuja.. Myös maha- ja ultrakuvat voisi sinne laittaa nähtäville :)
 
Mulle on ihan sama, se on tietysti tosi helppoo siellä lisätä kuvia. Että liittn kyllä jos perustetaan
 
Mä liityn mielelläni sitten, kun np-ultra on ohi ja töissä on kerrottu. Eihän sitä tiedä, vaikka joku teistä oiskin mun tuttu jostain :wink
 
Mä liityn mielelläni sitten, kun np-ultra on ohi ja töissä on kerrottu. Eihän sitä tiedä, vaikka joku teistä oiskin mun tuttu jostain :wink
 
Olen myös kiinnostunut, mutta mukaan tulemista odottelen kuitenkin vielä kuukauden verran. Np-ultran jälkeen sit liityn mielelläni. :)
 
Tuolla toisessa ketjussa oli puhetta jo FB-ryhmästä. Tarkoituksena olisi perustaa se ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, kun on kaikkilla mennyt kriittisin vaihe ohitse. Eli katsellaanko sitä kesä-heinäkuun vaihteessa? :)
 
Samaa mieltä tuosta myös että sitten tosiaan kun olen 12 viikon paremmalla puolella niin sitten vasta, mutta jos se on salainen/suljettu sinnehän ei löydä ilman kutsua. Onko koskaan käyny sit nii et väärä nimi on kutsuttu ryhmään kun facesta löytyy joillakin samalla nimellä monta profiilia, itsellä on onneksi niin ettei eilen toista samannimistä koko facessa, siis etunimeä on varmasti mutta etu ja sukunimellä ei löydy kun mä
 
Jos sen ryhmän tekee sitten sellaiseksi, että pyynnöstä pääsee liittymään. Eihän semmoisessa asetuksessa näy ryhmän sisältö koko kansalle. Noo, katsotaan sitä sitten myöhemmin. Ja sovitaan, että kuka sen ryhmän laittaa pystyyn ettei ole niin, että ryhmiä on useampia. :)
 
Liityn mielelläni ja ihan hyvä jos salainen:-) mutta jännitän vielä 4 päivää ultraa että kaikki on hyvin :-)
 
Liityn mielelläni ja ihan hyvä jos salainen:-) mutta jännitän vielä 4 päivää ultraa että kaikki on hyvin :-)
 
Niin siis ryhmän saa täydin salaiseksi. Sitä ei näe edes kukaan muu kun siellä olevat.. Tein Viime raskaudessa samanlaisen ryhmän ja sain sinne raskaana olevia yli 70 naista :) Kasvoi hiukka liian suureksi mutta aluksi siellä puhuttiin kaikesta vaikeuksista ja huolista sekä iloista ja onnesta :D Katellaan sitä tosiaan sitten kunhan valta osa on käyny np-ultrassa :D
 
Niin siis ryhmän saa täydin salaiseksi. Sitä ei näe edes kukaan muu kun siellä olevat.. Tein Viime raskaudessa samanlaisen ryhmän ja sain sinne raskaana olevia yli 70 naista :) Kasvoi hiukka liian suureksi mutta aluksi siellä puhuttiin kaikesta vaikeuksista ja huolista sekä iloista ja onnesta :D Katellaan sitä tosiaan sitten kunhan valta osa on käyny np-ultrassa :D
 
Mukana =) Jos ryhmästä tulee salainen =)

Ja jos tarvitaan yp-jäseniä, niin voin olla vapaaehtoinen =)
 
Hei mitenkä on tämän facebook ryhmän laita? Onko mitään perustamispäivämäärää mietitty? yp:t/tms? kuka kutsuu ja mitenkä kutsuu. minä ainakin voisin liittyä tuossa muutaman viikon päästä kun on neuvolassa käyty ja jos kaikki hyvin niin miksipä en liittyisi. :)
 
Kuka vaan halukas saa se perustaa!!! Se on aika iso homma liittää kaikki sinne (t.entinen perustaja) Eli joku tekee ryhmän ja tekee siitä salaisen, sellaisen jonka vain jäsenet näkevät. SItten aletaan kertomaan perustajalle oma nimi jotta perustaja voi tehdä kaveri pyynnön kyseiselle henkilölle. Kun kaveri suhde on astunut voimaan voi henkilön lisätä salaiseen ryhmään. Kun henkilö on ryhmässä voi kaveri suhteen fb:ssä purkaa halutessaan. Ehdokkaita perustajia??? :smiley-angelic003 Ja voihan ryhmän sinne jo perustaa, kaikki voi sitten liittyä sinne ihan omaan tahtiin.. Ompahan ylläpitäjällekkin hlepompaa kun ei kaikki yhtäaikaa sinne rynni :D
 
Kuka vaan halukas saa se perustaa!!! Se on aika iso homma liittää kaikki sinne (t.entinen perustaja) Eli joku tekee ryhmän ja tekee siitä salaisen, sellaisen jonka vain jäsenet näkevät. SItten aletaan kertomaan perustajalle oma nimi jotta perustaja voi tehdä kaveri pyynnön kyseiselle henkilölle. Kun kaveri suhde on astunut voimaan voi henkilön lisätä salaiseen ryhmään. Kun henkilö on ryhmässä voi kaveri suhteen fb:ssä purkaa halutessaan. Ehdokkaita perustajia??? :smiley-angelic003 Ja voihan ryhmän sinne jo perustaa, kaikki voi sitten liittyä sinne ihan omaan tahtiin.. Ompahan ylläpitäjällekkin hlepompaa kun ei kaikki yhtäaikaa sinne rynni :D
 
Kuka vaan halukas saa se perustaa!!! Se on aika iso homma liittää kaikki sinne (t.entinen perustaja) Eli joku tekee ryhmän ja tekee siitä salaisen, sellaisen jonka vain jäsenet näkevät. SItten aletaan kertomaan perustajalle oma nimi jotta perustaja voi tehdä kaveri pyynnön kyseiselle henkilölle. Kun kaveri suhde on astunut voimaan voi henkilön lisätä salaiseen ryhmään. Kun henkilö on ryhmässä voi kaveri suhteen fb:ssä purkaa halutessaan. Ehdokkaita perustajia??? :smiley-angelic003 Ja voihan ryhmän sinne jo perustaa, kaikki voi sitten liittyä sinne ihan omaan tahtiin.. Ompahan ylläpitäjällekkin hlepompaa kun ei kaikki yhtäaikaa sinne rynni :D
 
Kuka vaan halukas saa se perustaa!!! Se on aika iso homma liittää kaikki sinne (t.entinen perustaja) Eli joku tekee ryhmän ja tekee siitä salaisen, sellaisen jonka vain jäsenet näkevät. SItten aletaan kertomaan perustajalle oma nimi jotta perustaja voi tehdä kaveri pyynnön kyseiselle henkilölle. Kun kaveri suhde on astunut voimaan voi henkilön lisätä salaiseen ryhmään. Kun henkilö on ryhmässä voi kaveri suhteen fb:ssä purkaa halutessaan. Ehdokkaita perustajia??? :smiley-angelic003 Ja voihan ryhmän sinne jo perustaa, kaikki voi sitten liittyä sinne ihan omaan tahtiin.. Ompahan ylläpitäjällekkin hlepompaa kun ei kaikki yhtäaikaa sinne rynni :D
 
Takaisin
Top