Munkin mielestä näyttäisi, että tämän aamun testi ollut tummempi eiliseen verrattunaTässä nyt omia testejä, jännitän täällä nyt kemiallista aika paljon. Mielestäni eilisen aamun testi on vahvempi kuin tämän aamun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Munkin mielestä näyttäisi, että tämän aamun testi ollut tummempi eiliseen verrattunaTässä nyt omia testejä, jännitän täällä nyt kemiallista aika paljon. Mielestäni eilisen aamun testi on vahvempi kuin tämän aamun.
Munkin mielestä näyttäisi, että tämän aamun testi ollut tummempi eiliseen verrattunavertaa huomenna aamulla sitten tuohon toissapäiväiseen, niin näkee eron paremmin!
Sitä niiiiiiin itsevarmana uskottelee itselleen, että testaa joka toinen päivä kuten kannattaisi, mutta höpsis. Kiitos vastauksesta! 

@hosulijasosuli mä tiedän, mä itsekkin malttamattomana testailin joka päivä kun ei vaan malttanut olla testaamatta![]()
Mut huojentaa, ettei hei kukaan meistä joudu olemaan ihan delulu yksinään

Ei todellakaanhahaha jeppppp!![]()
Mut huojentaa, ettei hei kukaan meistä joudu olemaan ihan delulu yksinään
![]()
Ei todellakaanItsekin viime viikolla testailin päivittäin ja sitten panikoin niitä viivoja
![]()
Niinpä niin, arvaa mitä teen täällä? Istun kirjaimellisesti jalat ristissä ja pidätän kun mietin, josko testaisi vielä nyt illallatäytyy ehkä lähteä ulos kävelemään vähäksi aikaa ja kuuntelemaan true crimea, jos saisi muuta ajateltavaa
![]()
Mä koittaisin malttaa aamuun. Helpompi vertailla mun mielestä aamutestejä. HCG tuplaantuu 48-72h välein joten 12h välein testaamisessa ei oo mun mielestä oikein järkeä![]()
Kiitos, kun oot järjen äänenä! Jotenkin tässä on niin pasmat sekaisin ja peloissaan, että järki häviää jonnekin. Vaikka eipä tässä mitään voikaan tehdä, se on herran haltuun tästä eteenpäin!Juu, mä tiedän![]()
Kiitos, kun oot järjen äänenä! Jotenkin tässä on niin pasmat sekaisin ja peloissaan, että järki häviää jonnekin. Vaikka eipä tässä mitään voikaan tehdä, se on herran haltuun tästä eteenpäin!
![]()