Huhtikuisten plussatestien kuvia

Munkin mielestä näyttäisi, että tämän aamun testi ollut tummempi eiliseen verrattuna 🙂 vertaa huomenna aamulla sitten tuohon toissapäiväiseen, niin näkee eron paremmin!

Joo, täytyy testata aamusta. Mun piti eilen olla kokonaan testaamattakin ja verrata torstain ja tämän päivän testejä keskenään mutta tulin ajatelleeksi, että torstain oli iltapissasta tehty niin tein sitten eilen aamusta – ja sorruin tekemään myös illasta, hohhoijakkaa :No Evil Monkey: Sitä niiiiiiin itsevarmana uskottelee itselleen, että testaa joka toinen päivä kuten kannattaisi, mutta höpsis. Kiitos vastauksesta! :red-heart:

Ei todellakaan 😏 Itsekin viime viikolla testailin päivittäin ja sitten panikoin niitä viivoja 😅

Niinpä niin, arvaa mitä teen täällä? Istun kirjaimellisesti jalat ristissä ja pidätän kun mietin, josko testaisi vielä nyt illalla🫠😂 täytyy ehkä lähteä ulos kävelemään vähäksi aikaa ja kuuntelemaan true crimea, jos saisi muuta ajateltavaa 😂😂

Niinpä niin, arvaa mitä teen täällä? Istun kirjaimellisesti jalat ristissä ja pidätän kun mietin, josko testaisi vielä nyt illalla🫠😂 täytyy ehkä lähteä ulos kävelemään vähäksi aikaa ja kuuntelemaan true crimea, jos saisi muuta ajateltavaa 😂😂

Mä koittaisin malttaa aamuun. Helpompi vertailla mun mielestä aamutestejä. HCG tuplaantuu 48-72h välein joten 12h välein testaamisessa ei oo mun mielestä oikein järkeä 😅

Mä koittaisin malttaa aamuun. Helpompi vertailla mun mielestä aamutestejä. HCG tuplaantuu 48-72h välein joten 12h välein testaamisessa ei oo mun mielestä oikein järkeä 😅

Juu, mä tiedän :No Evil Monkey: :No Evil Monkey: Kiitos, kun oot järjen äänenä! Jotenkin tässä on niin pasmat sekaisin ja peloissaan, että järki häviää jonnekin. Vaikka eipä tässä mitään voikaan tehdä, se on herran haltuun tästä eteenpäin!🤞

Juu, mä tiedän :No Evil Monkey: :No Evil Monkey: Kiitos, kun oot järjen äänenä! Jotenkin tässä on niin pasmat sekaisin ja peloissaan, että järki häviää jonnekin. Vaikka eipä tässä mitään voikaan tehdä, se on herran haltuun tästä eteenpäin!🤞

Kai sitä haluais jotain kontrollia ottaa ja se testailu voi auttaa siihen vaikkei se lopputulosta sit muuta… tsemppiä testihimojen kanssa! Varmasti ne kkm taustalla on vahvemmat kuin ”meillä muilla”

Takaisin