Kyfi0192260
Silmät suurina ihmettelijä
Miten ovuloimattoman kierron jälkeen alkaa uusi kierto? Jos tiputtelua on pari viikkoa. Entä jos ei ovuloi seuraavassakaan ja selkeet menkat ei tule?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin monivitamiini ja siihen päälle foolihappo, koska sitä ei ole valmiiksi tuossa vitamiinissa. Heitin mama-vitamiinit roskiin kun kohtasin menetyksen kesäkuussa, en pystynyt katsomaan niitä silmissäni. Joten tavis vitskuilla menen ja sit jos raskaudun vielä niin vaihdan mama vitskuihin.
Mulla oletetun ovuloimattoman kierron jälkeen kierto jatkui ja jatkui, kunnes hain yksityiseltä Terolutit. Niillä kierto oli 61 päivää pitkä ja sitten tuli todella runsasta vuotoa. Voihan uusi kierto alkaa ovuloimaton kierron jälkeen varmaan myös tuollaisella tiputtelulla, jos kohdun limakalvo ei ole kovin paksu.Miten ovuloimattoman kierron jälkeen alkaa uusi kierto? Jos tiputtelua on pari viikkoa. Entä jos ei ovuloi seuraavassakaan ja selkeet menkat ei tule?
mut sormet ristiin, josko tää ois meidän kierto 
Kuulostaa lupaavaltaTänään oireiden perusteella n. dpo 6, ja tänään tuntunut useampia kertoja vatsakipua. Muutama tunti sitten Hesessä istuessani aloin muistelemaan, et mikäs dpo tänään on, et voisko olla jotain kiinnittymisen liittyvää, mut nyt ku sain varmistettua et vois olla, niin en enää yhtään muista et miltä ne kivut tuntui, sopisko kiinnittymiseen. Vain viimeisestä muistan siel Hesessä miettineeni, et no tää tänkertanen kipu ei varmaan ainakaan oo, ku just join puoli kuppia kokistamut sormet ristiin, josko tää ois meidän kierto
harmi kyllä mä en ikinä muista ees miettiä vessassa mitään paperiin vilkaisemista, että vois nähdä mitään punaisia viiruja, vaan aina pitää tähyillä et mitä esikoinen touhuaa
![]()
Just tänään mietin sua!Onnea plussanneille!
Omanapaa: taas toivuttu pettymyksestä, kp6 vikat tuhruilut menossa. Pari viikkoa vielä ovikseen, tää on aina niin pitkäveteinen vaihe. Mietin että voisin alottaa jonku (kalliin) harrastuksen tai varata matkan tms ni ehkä sit tulisin raskaaks.
@Sävellä kai sulla on jo alkanu menkat?![]()
Tyhmä kysymys, mut kai oot testannu viel et jos oot sittenki raskaana?Just tänään mietin sua!
No tietkö ei. Kp39 ja lämmöt nousussa (!!!). Päätin, että aloitan huomenna terot jos ei kuulu. Mutta sekin ärsyttää kun niilläkin menee se 12 päivää, että vuoto alkaa..

illalla sängyssä maatessani sain päätettyä, että en testaa tänään. Sitten näin aamulla unta, että sain yllättävän vahvan plussan näin dpo 8, ja enhän mä sit voinu olla tuhlaamatta early testiä
joka on nega, suotta siitä kuvaa. Jotain viivanpaikkaa siinä olin näkevinäni, mutta siitä en päättele vielä mitään, koska kyseessä rfsun testi joka antaa paljon räikeitäkin viivanpaikkoja. Nyt sit yritetään oikeasti malttaa järkevämmille dpo päiville ennen testailua.Joka tapauksessa kiinnittyminen on mahdollisesti tapahtunut 2pv sitten vasta myöhemmin päivällä, joten ois muutenkin ollut järkevämpää testata joko illalla tai huomisaamuna, mut mä oon kieltänyt itseltäni iltatestit, vain aamuisin saan testata ekasta pissasta.
Sormet ristissä täälläkin, jospa sielläKIN olisi nyt the kierto! (huomatkaa positiivisuuteni, yritän myös ajatella itseni raskaaksi@Valora @Aurinko88 Mulla kans dpo8 nyt ja eilen tuli ihan pikkupikkusen (kiinnittymis)vuotoa?! Lisäksi leposyke pompsahti ylös ja hrv alas ja pissattaa koko ajan… kurkku myös vähän kipeä ja turvottaa. Lämmöt kylläkin tosi alhaalla. Huomenna meinasin testata…![]()
)Heipparallaa ja ihanaa viikonloppua kaikille!
Täälä on vissiin taas käyny joku plussa tuulen puuskaonnittelut plussanneille ja pahoittelut kaikille negatiivisista ja menetyksistä
Oon täälä käyny taas silmäilemässä keskuteluja, mutta aika vähän on jääny mitään mieleen. Joku oli vitamiineista kyselly, ennen meidän taukoa söin säännöllisesti omega 3, mamaa, inositolia ja iltasin magnesiumia. Nyt on pikkusen jääny vitskujen syönnit, mutta niitäkin pitäs taas muistaa syödä
Sain stressilevelit laskuun sivuuttamalla tän asian lähestulkoon täysin, mutta nyt työt on alkanu stressaamaan aivan älyttömästi. Oon jatkuvasti kiukkunen ku ampiainen ja jopa ateriarytmi on lentäny ihan päälaelleen ja saatan unohtaa syödä koko päivänä ja tajuan vasta illalla sängys, et varmaa vois jotain syödätäytyypi siis opetella tätä uutta arkea vielä ja opetella mahduttamaan siihen syöminen. Liikunta on työn mukana lisääntyny ja askeleet päivässä nousi sieltä jostain 1000, jopa 20 000 askeleen päivässä.
Tässä kierrossa mulla on ollu jotenki tosi vahva fiilis raskautumisesta. Oireita ei oikeestaa oo mitään, eli niiden perusteella en osaa sanoa juuta enkä jaata. Mutta tunne on todella vahva ja olo on jotenki tosi outo henkisesti. Dpo on jotain 9-11 ja maanantaina pitäis alkaa kuukautiset.
Tein äsken päivän toisesta pissasta testin ja oon melkeen varma, että jotain sinne yritti piirtyä. Testi siis värjäyty jotenki toooooodella hitaasti ja oli jotenki pitkään hassun värinen. Mut tälläsen kuvan sain napattua:
(Ihan ku siinä jotain väriäki olis havaittavissa ainaki paljaalla silmällä, tai sit mä vaan kuvittelen)
View attachment 158613
Tässä myös muokattuna sama testi:
View attachment 158614
View attachment 158615
View attachment 158616