Raskaaksi 2026

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mamiksx5
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin monivitamiini ja siihen päälle foolihappo, koska sitä ei ole valmiiksi tuossa vitamiinissa. Heitin mama-vitamiinit roskiin kun kohtasin menetyksen kesäkuussa, en pystynyt katsomaan niitä silmissäni. Joten tavis vitskuilla menen ja sit jos raskaudun vielä niin vaihdan mama vitskuihin.

Mä tein saman kummankin kkm:n jälkeen, ei vaan pystynyt 🥺🥺

Täällä käytössä foolihappo jossa mukana b-vitskut sekä d-vitamiini🙌🏻

Ja samalla huikkaan morot, liityn tänne puolelle myös, jonkun viestin kirjoitin jo esikoista toivovien ryhmään ja enemmän oon kirjoitellut menetyksen kokeneiden salaisella puolella. Esikoista siis yritetään ja on yritetty vuosi, matkalle on mahtunut kaksi keskeytynyttä keskenmenoa jotka ovat selvinneet nt-ultrassa. Nyt yk2 jälkimmäisen kkm:n jälkeen ja kamalat paineet onnistua, mutta tämä kierto meni kyllä niin penkin alle, että ei oo lainkaan toiveita🥱🥱 Oon täällä lueskellut muutaman sivun, jatkan lukemista ja hyppään hiljalleen mukaan keskusteluun!

Edit. Muokkaan heti ja hämmästyn: @Daadirlandaa tää olikin mulle uusi tieto, sos! Täytyypä hakea purkki puhdasta foolihappoa ja ottaa kans isompi satsi.

Muokattu viimeksi:
Miten ovuloimattoman kierron jälkeen alkaa uusi kierto? Jos tiputtelua on pari viikkoa. Entä jos ei ovuloi seuraavassakaan ja selkeet menkat ei tule?
Mulla oletetun ovuloimattoman kierron jälkeen kierto jatkui ja jatkui, kunnes hain yksityiseltä Terolutit. Niillä kierto oli 61 päivää pitkä ja sitten tuli todella runsasta vuotoa. Voihan uusi kierto alkaa ovuloimaton kierron jälkeen varmaan myös tuollaisella tiputtelulla, jos kohdun limakalvo ei ole kovin paksu.

Tänään oireiden perusteella n. dpo 6, ja tänään tuntunut useampia kertoja vatsakipua. Muutama tunti sitten Hesessä istuessani aloin muistelemaan, et mikäs dpo tänään on, et voisko olla jotain kiinnittymisen liittyvää, mut nyt ku sain varmistettua et vois olla, niin en enää yhtään muista et miltä ne kivut tuntui, sopisko kiinnittymiseen. Vain viimeisestä muistan siel Hesessä miettineeni, et no tää tänkertanen kipu ei varmaan ainakaan oo, ku just join puoli kuppia kokista :tears: mut sormet ristiin, josko tää ois meidän kierto 🤞 harmi kyllä mä en ikinä muista ees miettiä vessassa mitään paperiin vilkaisemista, että vois nähdä mitään punaisia viiruja, vaan aina pitää tähyillä et mitä esikoinen touhuaa :Upside Down Face:

Tänään oireiden perusteella n. dpo 6, ja tänään tuntunut useampia kertoja vatsakipua. Muutama tunti sitten Hesessä istuessani aloin muistelemaan, et mikäs dpo tänään on, et voisko olla jotain kiinnittymisen liittyvää, mut nyt ku sain varmistettua et vois olla, niin en enää yhtään muista et miltä ne kivut tuntui, sopisko kiinnittymiseen. Vain viimeisestä muistan siel Hesessä miettineeni, et no tää tänkertanen kipu ei varmaan ainakaan oo, ku just join puoli kuppia kokista :tears: mut sormet ristiin, josko tää ois meidän kierto 🤞 harmi kyllä mä en ikinä muista ees miettiä vessassa mitään paperiin vilkaisemista, että vois nähdä mitään punaisia viiruja, vaan aina pitää tähyillä et mitä esikoinen touhuaa :Upside Down Face:
Kuulostaa lupaavalta 🌈

KP 26🙈
1000030050.jpg

Onnea plussanneille! ❤️

Omanapaa: taas toivuttu pettymyksestä, kp6 vikat tuhruilut menossa. Pari viikkoa vielä ovikseen, tää on aina niin pitkäveteinen vaihe. Mietin että voisin alottaa jonku (kalliin) harrastuksen tai varata matkan tms ni ehkä sit tulisin raskaaks. 🤔

@Sävellä kai sulla on jo alkanu menkat? ❤️‍🩹

Onnea plussanneille! ❤️

Omanapaa: taas toivuttu pettymyksestä, kp6 vikat tuhruilut menossa. Pari viikkoa vielä ovikseen, tää on aina niin pitkäveteinen vaihe. Mietin että voisin alottaa jonku (kalliin) harrastuksen tai varata matkan tms ni ehkä sit tulisin raskaaks. 🤔

@Sävellä kai sulla on jo alkanu menkat? ❤️‍🩹
Just tänään mietin sua!

No tietkö ei. Kp39 ja lämmöt nousussa (!!!). Päätin, että aloitan huomenna terot jos ei kuulu. Mutta sekin ärsyttää kun niilläkin menee se 12 päivää, että vuoto alkaa..

Takaisin